Oletko skarpimpi kännissä?

Avainsanat: alkoholi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.04.2009 - 23:41

En ole skarpimpi,pikkuhiprakassa hilpeämpi kyllä :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2009 - 23:39

en ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 23:41

nO,EN AINAKAan kirjoittamaan pienessä viini-hiprakassa,kirjaimet menee ihan sikinsokin,mutta skarppaan ehkä puheessa ,jopten runebergin lahjat suurenee.mutta tuskin,ei ole kokemusta piiiitkään aikaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 23:42

En ole ikinä kokeillut,enkä kokeile.
Alkoholi on kaiken pahan alku ja juuri.
Kannatan kaikkien päihteiden täyskieltoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 23:45

Kyll vain, varsinkin jos oon autolla ajelemas, tarttee vähä skarpata mihin muut ajaa, ja se viä ettei hirveest niinku pysty dokailles keskittyy siihe niinku ajamisee........
mut mitä sä sellasii sit kyselt näi vappun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 23:54

Kukaan ei ole kännissä skarpimpi. Totuus on se, että luulevat olevansa. Ja noista kirjoitusvirheistä päätellen huomaa, että skarppius on kaukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 00:40

Onneksi en juo, niin en voi olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.05.2009 - 01:01

Mitä tarkoittaa skarpata, skarpimpi, skarpein??? Onko tälle sanalle synonyymiä, niin tietäisi vastata kysymykseenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 01:48

Skarpata=yrittää olla tarkkana. Skarppi, skarpimpi, skarpein.

En ole, mutta hyviä ideoita olen joskus luonut, jotka aamulla huomaan toteuttamiskelvottomiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 05:41

Tuskin kukaan on silloin skarpimpi, vaikka se voi siltä tuntua itsestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 07:02

No varmasti jokainen mielestään ainakin kännissä ollessaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 07:13

En juo alkoholia.en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 10:05

Varmaan jokainen tiettyyn pisteeseen asti, humalaakin on monen sorttista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 10:12

no totta mooses! kyllä "pienet" tekee joskus ihan hyvääkin !
Mutta toden sanoakseni kukaan tuskin "skarpimmaksi" muuttuu edes kännissä !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 11:24

No kyllä sitä varmasti ollaan tarkempi selvinpäin!
Toisia voi olla päinvastoin, jos on oikein ujo tai siihen viittaava ja muuten ei uskalla tehdä seurassa mitään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 14:05

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.05.2009 - 16:43

En usko, en ole kokeillut kylläkään-

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 17:24

tottakai, ainakin omasta mielestäni! samoin kuin upea laulaja, tanssija ja jutut mitä parhaimmat, siis nousukännissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.05.2009 - 17:42

On joskus tutkittu, että autoa ajavat paremmin ne, jotka ovat pienessä humalassa (alle 1 promille) kuin täysin selvät! Usko tai ole uskomatta, mutta pieni määrä alkoholia lisää tarkkaavaisuutta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 03.05.2009 - 17:31

En ole. ainoastaan sosiaalisempi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 22:25

Juodaan viinaa,
Tullaan viisaammiksi näin.
Juodaan viinaa,
On todellisuus piinaa hetkittäin
Selvinpäin.

- Hector, 1990 -