moniko kyselee anonyyminä että pääsee itse vastaamaan

Avainsanat: anonyymius

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.05.2009 - 01:19

Kaikki Anonyymit tietenkin, eihän ne muuten voi vastata!

Kysyjän kommentti

näin on

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2009 - 16:11

en itse tee tätä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 16:19

Tätä kysyin joskus aikoinaan ylläpidolta, jotta onko tähän kontrollia, en kylläkään saanut vastausta, mutta pistemäärän kehitystä seuraten (kun ei nuit kuvia, matkakoertomuksia yms. oon ko. henkilöil) päädyin itse siihen et näin varmaankin tapahtuu, ja se on mielestäni väärin, itse ole kysynyt muistaakseni kuin kaksi kertaa tään liki vuoden napsuttelun aikana anonyyminä, enkä ole vastannut omaan kysymykseeni, muuta kuin tässä toisessa ns. kokeilussani, jotta voiko näin tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 16:21

en ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 16:22

En ole sellaista koskaan tehnyt, en katso hyötyväni siitä mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 16:22

En ymmärrä koko touhusta mitään. Olen ihan vihreä näissä asioissa. Kunhan vastailen ja katselen matkakuvia ja lähettelen niitä myös itse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 16:26

En ole niin fiksu, että tajuaisin edes tuollaista mahdollisuutta. Ja sehän olisi väärinkin. Minä ainakin pelaan ihan rehellisillä korteilla tätä napsu-peliä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 16:28

Tarkoitatko, että onko jakomielitautisia seassa?
En ihan ymmärrä miksi pitäisi vastata itselle kirjoittaen, eikös sen vastauksen voi antaa ihan päässä itsekseen ilman kirjoittamista?

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.04.2009 - 16:46

No en ole kyllä sellaista ikinä tehnyt..
Voihan toki olla että joku tekeekin, mistäs sen tietää..
tosin mitä järkeä sitä anonyyminä olisi kysellä kun voisi ihan nimimerkillisestikin tehdä niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.04.2009 - 16:53

Kyllä pitää olla kiero ja kateellinen jos moista tekee. Ja sitten vielä sanotaan ettei ne pisteet tärkeitä ole. No pianhan se nähdään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 17:05

enpä moista kekannut. jotenkin kyl tuntuis oudolta,häh?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 17:08

Minulle on tullut haukkuma vastauksia anonyymeiltä, jotka ovat käyttäneet lopussa: Heh,Heh.
Olen huomannut erään nimimerkin käyttävän samaa loppupäätettä vastauksissaan, josta voin helposti päätellä jotain.
Sitten on eräs toinen haukkuja kuka käyttää ukko sanaa anonyyminä sekä nimimerkillä, joten hänet tunnistan myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 17:11

Tunnustan,vahingossa kerran,mutta olen niin vihreä napsuttelija,että se suotakoon,soli vahinko isolla Vllä,mutta muuten eihän siinä ole mitään tolkkua;vastata omaan kysymykseen?HÖH?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 17:23

Ei ole ollut tarvetta, tuskin tulee olemaankaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 18:14

Tulee mieleeni vanha sanonta. Rehellisyys maan perii. Jos joku saa siitä hyvän omantunnon niin peili on silloin varsin oiva väline. Ei ole onneksi tullut mieleenikään tuollainen teko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 19:23

En ota mitään kantaa anonomyymin kirjoituksiin, kysysymyksiin, enkä vastauksiin.
Ohitan ne pikaisesti. Tulee mieleen "Etteikö ole pokkaa". muuten muuten se on tullut selväksi.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 19:25

Ai voiko niinkin tehdä? Mut onneks on sen verran selkärankaa etten tekis vaik olisin ton tiennytkin : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 20:02

voi ei, en vaivaudu moiseen. aika hölmöltä tuntuisi ja pitemmän päälle varmaan tulis loparit täältä,
jokaisesta käynnistäsi jää jälki ja tieto koneestasi, moderaattori voi seurata käyt sitten anonyyminä tai nimimerkillä.
hauskaa vappua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 20:19

Tuota noin..itse asiassa kun tuli puheeksi niin en ees tiedä kuinka kysellä anonyymisti ja vastailla sitten itse siihen pisteiden toivossa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.05.2009 - 01:15

Itse tein näin silloin, kun vielä joskus olin jäsen, mutten kovinkaan usein. Pisteitä en jahdannut, vaan halusin vain kommentoida kysymystä, jota kukaan ei kuitenkaan tehnyt. Piti siis kysyä itse anonyyminä ja vastata sisäänkirjautuneena, mielestäni ei niin hirmu iso rikos, eihän vastauksesta saa kun yhden pisteen, kysymyksestä saisi jo viisi. Olisi paljon tuottoisempaa KYSYÄ sis.kirj. ja vastata anonyyminä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 07:34

Ei ole mitään järkeä tuossa ajatuksessa,siitä ei pisteitä ainakaan heru,kerran oikein testasin tuon asian.Jos pisteitä himoitsee ,pitäisi vastata toisella koneella.Napsun tekniikka tunnistaa,tuon huijauksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 10:16

Samalla lailla siitä saa pisteitä kaikki muutkin joten en ihan ymmärrä kysymyksen tarkoitusta? Ja jos kysyy anonyymisti niin silloin ei yksikään nimimerkki kerrytä omia pisteitään, eikö niin? Hyviä kysymyksiä on ihan tarpeeksi, ei tarvitse keksiä niitä väkisin. Kysyn kerran pari kuukaudessa ja ihan tuolla vieressä olevalla nimimerkillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 14:15

Itse en ole kertaakaan kysynyt mitään anonyyminä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 16:12

Eipä ole tullut pieneen mieleenkään.
Joskus olen ollut huomaavinani että anonyymi kysyy ja itse vastailee omiin kysymyksiin, melko hölmöä!
Poikotoin asiaa jopa niin etten itse vastaillut anonyymisti esitettyihin kysymyksiin, mutta ei järkeä siinäkään!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 21:59

Ei kai