Miksi tuolla pelastetaan koirat ry :n sivuilla lukee että koira oli liian kauan tarhalla ja nukutettiin sen takia ikiuneen?

KUKA OIKEESTI TEKEE NÄIN? kuinka sen voi estää? :(

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 30.04.2009 - 15:15

Kyllä se taitaa oikeasti niin olla että jos kukaan ei hae omaansa, tai koiraa ei saa uuteen kotiin, niin taivaankotiin hänet sitten lähetetään. Julmaa, mutta muutenhan ne tarhat täytyisivät koirista ja muistakin pienistä nelijalkaisista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2009 - 15:21

Löytökoiraa ei ole omistaja hakenut tai ei ole löytynyt koiralle uutta kotia. Huostaanotetuilla koirille ei ole löytynyt uutta kotia. Laki sanelee kuinka kauan eläintä pidetään koiratarhalla ennenkuin se nukutetaan. Koiralle se on kivuton toimenpide, olen sylissäni saatellut joskus omani hauvojen taivaaseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 15:56

joku koiratarhan työntekijä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 16:12

ei niitä kauaa voi pitää elossa ilman omistajaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 20:06

löytökoiria pidetään määrätty aika, ja sitten jos kukaan ei omaansa pois hae, tai kukaan sitä ei halua itselleen, näinhän sitä varmaan toimitaan. mutta voithan hakea kaikki löytökoirat kotiisi joita ei omistaja hae tai kukaan muu ei halua! sillätavalla voit pelastaa heidän elämänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 20:57

Niin se vaan ikävä kyllä menee :( Ja parempi varmasti onkin niin olla koirien taivaassa kuin entä loppuikä telkien takana vailla rakastavaa syliä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 23:46

Olen käynyt löytöeläintarhalla. He pitävät koiran ensin omistajaa varten 2 viikkoa, jollon hän voi hakea omansa pois. Jos sen jälkeen koiralle ei ole uutta kotia välittömästi, koira lopetetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 14:32

Tämä on käytäntö.Löytökoiria on paljon,eikä eläinhoitoloilla ole mahdollisuutta hoitaa niitä kuin määrätyn ajan.Toki eläimelle yritetään ensin etsiä uuttaa kotia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.05.2009 - 21:47

näin ei kävisi jos koiria ei jätettäisi heitteille
(niitä oikeasti karanneita kuiten lienee vähemmistö ja niilläkin lienee karkumatkaansa hyvä syy (isäntäväki))