Miten voisin auttaa koiria jotka tarvitsevat apua?

Onko suomessa mitään sellaisia järjestöjä voihin voi mennä töihin? Haluaisin auttaa esim. joitain hylättyjä ongelmakoiria.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.04.2009 - 14:43

Oheisessa linkissä on lääneittäin löytyöeläintarhat yhteystietoineen. Sinne vaan soittamaan ja apua tarjoamaan.

Lähteet:
www.karkurit.fi/index.php?sivu=tarhat

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 30.04.2009 - 13:10

Kysy näiltä koirahoitoloilta. Siellä voi näin kesäisin ollakin paikkoja kun koiria on paljon hoidossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 13:27

Googletin "pelastakaa koirat", sieltä löytyi jotakin matskua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.04.2009 - 14:51

Tarhat joissa kodittomia eläimiä on helppo auttaa adoptoimalla,lahjoittamalla rahaa tai erilaisia tuotteita mitä tarhat tarvitsevat, tai sitten mennä vapaaehtoistyöhön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 20:09

siinäpä sinulle sarkaa!
mutta ota yhteyttä eläinsuojeluyhdistykseen, varmaan antavat osviittaa.
eilen oli uutisissa,että eläinsuojelulakia täsmennetään ja rangaistuksia kovennetaan, oikein hyvä asia!! !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 22:34

MITÄ IHMETTÄ? Just mä meinasin kysyy tota. Tuun isona sellaseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 23:55

Suomessa on tosi vähän aivan täysin hylättyjä koiria, mutta huonosti pidettyjä ihan jonkin verran. Jopa kasvattajat saattavat pitää koiriansa heikoissa olosuhteissa pelkän rahan ansaitsemis tarkoituksessa ja se on todella ikävää katsottavaa. Samoin koiria hylätään viikonlopuksi kaupunkiasuntoihin ja piestään jos tekevät sinä aikana tarpeitansa sisälle. Mutta valitettavasti nämä seikat eivät paista ulospäin niin törkeästi etteivät tule julki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.05.2009 - 01:26

Älä koiria auta, auta ennemmin ihmisiä, he ovat jotenkin tärkeämpiä, kuin koirat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 14:36

Ota yhteyttä lähimpäään eläinhoitolaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 23:49

yhdeltä asiakkaltani sain tietää, että espanjassa toimii suomalainen seura,joka auttaa espanjassa hyljeksittyjä koiria ja sitä kautta pystyy auttamaan, ottamalla esim. ns kummi koiran itselleen. tarkempia tietoja saat,kun googletat : espanjan kulkukoira ry