Nyt napsulaiset miten täytätte ilmapallot tänään? puhallatteko ne itse täyteen vai täytättekö ne ilmpallopumpulla?

itse täytämme Ilmapallopumpulla. on paljon helpompi niin täyttää ne.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.04.2009 - 11:11

pumppu, ei posket eikä korvaontelot kestä puhallella

Kysyjän kommentti

KIITOS HYVÄSTÄ VASTAUKSESTA. joo en minäkään tykkää puhalttaa kun ottaa korviin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2009 - 11:23

Ei ole palloja, mutta miehen käskisin puhaltaa jos olisi. Itsellä ei onnistu tuo puhaltaminen. Nielurisaleikkauksen jälkeen hävivi se puhkumisen taito...kummallista sinällään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 11:37

Ei ole palloja, enkä hanki niitä, mutta kyllä ne ennen ihan itse puhallettiin. Kova hommahan se oli, mutta lapsen puolesta teki mitä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 11:41

Ei ole palloja mitä täyttää,ei minään vappuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 11:42

Mies saa puhallella, kun ilmapallopumppu löytyy perinteisesti vasta vapun jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.04.2009 - 12:05

Kyllä meillä puhaltamatta jää. Ei ole pieniä joille puhaltaa ja vähän naurettavaa se olisi kahden vanhan variksen olla pallot kaulassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 12:19

Ei ole tarkoitus hankkia ilmapalloja, ei oikein aikuishuvia.Täytyy olla aika ahkera puhaltamaan jos pumppukin kannattaa hankkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 12:23

Kompressorilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 12:24

Itse puhallan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 12:29

Täytetään ilmapallopumpulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.04.2009 - 12:31

Sekä että.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 13:20

Meillä kone hoitaa homman, kompressori jota pappa käyttää ja mamma sitoo narut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 14:19

en täytä ilmapalloja.. mutta jos täyttäisin, puhaltaisin itse

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 15:00

Taidanpa laittaa koko vieraskatrasnuorison 'puhimaan' palloja, näin teen:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 15:09

Yhden muumi-pallon puhalsin alkuviikosta ja saa riittää. Huomenna on kylällä joku uskovaisten vappurieha, jos sieltä saa toisen niin pitää olla tyytyväinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 15:44

Ei ole palloja,ei tarvitse puhkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 16:26

emmää varmaan puhalla, mutta kyllä ihan suupelillä mennään jos puhalelisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 00:11

Kyllä meillä puhalletaan ihan keuhkovoimin. Ei ihan niin heikkoja olla vielä...