Minkä elokuvan näitte viimeksi elokuvateatterissa? Mistä se kertoi?

Lisätty: 30.04.2009 - 10:14

Tämä tuli nyt jostain syystä kahteen kertaan... jokin käsittämätön tekninen juttu... en tarkoittanut näin..

Lisätty: 30.04.2009 - 13:20

Oliko kissanaisen tarkoittama elokuva se joka tuli FST5:ltä vasikään eli teksti on Lars Sundin, kummallista etten nyt muista nimeä. Sijoittuu Vaasan seudulle, siinä on eräs voimakastahtoinen nainen pääosassa. Colorado Avenue, sitä tarkoitan, oli hyvä elokuva.

Avainsanat: näkemänne leffa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.04.2009 - 10:39

Viimeinen keisari. Lapsi keisarista Kiinassa ja oli vaikuttava elokuva, tuli paljon korviin vaikkua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 10:14

Juuri äskenhän sen kirjoitin. William Branhamista kertovan elokuvan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 10:42

Samma vastaus kuin edelliseen kysymykseesi,James Bond-mutten vieläkään muista sen leffan nimeä,viimeisin JB jokatap.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 11:25

Teatterissa emme ole käyneet pitkään aikaan, mutta kotiteatterissamme katsoimme eilen Australian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 11:44

Se uusi kotimainen jonka nimi nyt hukassa, Kirjeitä pastorille vai mikä se nyt on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 12:26

Taispa olla Autot-elokuva jonka viimeksi olen leffateatterissa käynyt katsomassa eli en siis kovin usein käy leffassa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 12:27

En ole käynyt elokuvissa pitkään aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.04.2009 - 12:32

Siitä on niin kauan kun olen viimeksi käynyt elokuvissa etten meinaa oikein muistaa.
Olisikohan se ollut tuo Taru Sormusten Herrasta ykkös osa.
Kuitenkin, kauan on aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 13:11

Nyt pistit pahan kysymyksen. Siitä on muutama vuosi kun kävin leffassa, mutta en millään muista elokuvan nimeä. Kertoi kuitenkin amerikoista palaavasta perheestä, jotka asettuivat pohjanmaalle. Ei ollut kuitenkaan Pohjanmaa-elokuva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 14:21

sex drive.. 18-vuotias Ian Lafferty lähtee pitkälle automatkalle Chicagosta Knoxvilleen ystäviensä Lancen ja Felician kanssa, tapaamaan internetissä kohtaamaansa tyttöä, ja pääsemään eroon neitsyydestään. (www.finnkino.fi/movie/2537/)

oli muuten tosi hauska. suosittelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 16:12

Viimeeksi olen käynyt katsomassa juuri tämän Colorado avenue,tästä on muutama vuosi aikaa,pidin elokuvasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 17:35

Blackout. Kotimainen elokuva, pääosassa Petteri Summanen. Kertoi naulapyssyn naulan päähänsä saaneesta kirurgista, joka oli menettänyt muistinsa ja saa välähdyksenomaisia muistikuvia menneisyydestä. Varsinainen juoni liittyi HYKSin kirurgien työpaineeseen, koska hoidettavia olisi enemmän kuin potilaspaikkoja, ja siitähän kirurgit keksivät, että ...
Jännärinä mainostetaan, vaikkei oikeastaan mikään jännäri, vaan draama. Äänet teatterissa olivat niin kovalla, että työelämässä vastaavassa tilanteessa olisi kuulosuojaimet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 16:36

Hurriganes. Remun elämästä.