Mitenkä on Vapun aatto lähtenyt menemään? minulla niin että leikin ja olen lapsenlapseni kanssa. kauniilta näyttää täällä ilma.

onko jo vappu tunnelmaa?

Avainsanat: mites vapun aattoa vietätte

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.04.2009 - 09:47

Napsussa olen vaan ollut, ja pelannut, pikku mukulat tulee vasta 16 -17 paikkeilla sitten alkaa kova tohina kun 3 saa palvella. Kaunis päivä näyttää tulevan tänään.

Kysyjän kommentti

KIITOS MAARIT JÄLLEEN HYVÄSTÄ VASTAUKSESTA. Vappu meni mutta menkööt.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2009 - 09:51

Katsoin ylen aamutv:tä ja se viritti vapun tunnelmaan. Kauppatorin kuhinaa ja Hankenin tyttöjen kädessä upea, iso Mantan lakki joka odottaa illan lakitusta. On muuten kooltaan 75.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 10:16

Väsyttäähän tuo pikkasen, mutta muuten on ihan hyvä olo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 10:23

Lähen tästä sahaamaan puita,siinä vapun ajan tunnelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 10:36

nyt hautasmaalle, kauppaan , leipomoon ja nelipyörämökki pakkaan ja ruuat teen matkaan kun ilta 18.. koitaa niin reissuun, joten sunnuntaina palajan...moikat kaikille ja pitäkääpä hauskaa jok ikinin siellä missä olettekin... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 11:08

Aamulla laittelin lapset opintielle, löhöillyt olen, kohta lähen hakeen piltit koulusta, ostoksille ja koto-oloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 11:27

Oli oikein ihana ja raikas sää aamulla, lenkkeilin. Aurinko paistaa ja sain pihan haravoitua. Kahvikupposen tässä hörppään ja lähden illaksi duuniin. Olkaa onnelliset kenellä on nyt vapaata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 11:45

Töissä olen vaan kovinpa on hiljaista kun ei edes puhelin soi ja jos itse yrittää soittaa jonnekin, ollaan jo Vapun vietossa. Aurinko paistaa ja kohta työkavereiden kanssa syömään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.04.2009 - 11:52

Tuolla jo aimmen vuodattelin. Kolme tuntia tappalin palkkojen kanssa ennenkuin sain ne n. sentilleen tileille. Nyt onkin sitten jo hyvä vetää henkeä.
Jos jaksan - lähden ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.04.2009 - 12:33

Ei ole vielä yhtään vapputunnelmaa. Ehkä sitten illemmalla tulee.
Vielä istuskelen ihan kahvia naatiskellen koneella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 12:56

Aamutoimet suoritettu ja lenkille, jonka jälkeen sitten altaalle löhöömään joksikin aikaa.
Klo 16.00 alkaa sitten vapun vietto Alepubissa Playa Del Inglesissä ja sinne pitää ehtiä jollakin keinolla!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 13:07

Ilma on mitä kaunein, mutta kylmän oloinen. Kauppaan tästä pitäisi lähteä. Muuten menee ihan normaalisti. Ei mitään vappuhulinaa ole toistaiseksi näkynyt kulmilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 14:12

Oikein kaunis sää on meillä ainakin. Vappuaatosta ei tiedä täällä muuten kuin mitä radiosta kuuluu vappuaaton tunnelmia. No, sentään tein munkkitaikinan ja kohta alan paistaa niitä. Siinä tulee vappumieli, kun munkkien tuoksu tulee. Olen ollut kipeänä monta päivää ja aiemmin en ole jaksanut tehdä mitään vappuvalmisteluja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 14:23

vappu ei merkkaa mulle mitenkään. kävin lenkillä, sit menin kouluun, ja sitten puntille treenaamaan.. enkä aio tehdä mitään ihmeellistä. ihanan lämmin keli!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 15:28

Lähti käyntiin vaipan vaihdolla ja leikkikentälle menolla. Takaisin tullessa ruokakaupan kautta kotiin ja kaverille uusi vaippa sekä lounas ja tuolla se nyt lepää... Itse katselen aurinkoista pihaa ikkunasta, joka on auki ja tuulee sopivasti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 16:18

Täälläkin on kaunisilma aurinkopaistaa on vain kylmää,ei mitään vappuriehoja näkyvissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2009 - 00:20

Aah. Tohon aikaan aamusta oli vielä kaikki arkiaatokset ja tehtävät mielessä. Sain kaiken tehtyä klo 16.00 mennessä ja nyt vietän hetken vappua. Kieltämättä ulkona oli hieno keli.