HYVÄÄ VAPPUA...ja lupaattehan edes yhden kerran nauraa sekä hymyillä vapun & kevään kunniaksi.. :) T.ciby otto ja onni... :)

:).... :)... :)

Avainsanat: hyvä vappu nauru hymy kevät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.05.2009 - 00:29

:) Hymyterapia auttaa.. :) :) :) :) ETENKIN VAPPUNA !! :) :) :)) Ehkä tällainen iloinen sivusto saa minutkin (realistin) hymyilemään tänään.

Kysyjän kommentti

tuo oli hauska kuulla , että sinäkin sait hymynhuulille....oikein hyvää kevättä kaikille ja :) & :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2009 - 08:35

Hyvää ja railakasta vappua myös sinulle,olen nauranut tänäaamuna jo montakertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 08:36

Ei tarvitse paljon yllytellä tälläistä ,nauruhullua,Nauroin jo tätä tehdessäni.HYVÄÄ VAPPUA.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 08:38

Hyvää Vappua! Hymyillään ja nauretaankin, ihan elämän hauskuudesta ja välillä kurjuudestakin. Mutta onhan elämä aika hauska reissu vaikka joskus sattuukin kovasti ja pitkään, silloinkin hymy ja nauru helpottaa hieman tuskaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 08:46

Hauskaa Wappua :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 08:47

Hyvää vappua sinullekin Ciby, minä olen aina kova nauramaan ja hymyilemään ja sitä minä teen tänäänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 08:48

Samoin sinne turun viereen...
Kohta kun menen vaihtamaan pienen kaverin vaippaa niin se vasta naurattaakin
Aamupalan jälkeen ulos, pilvetön taivas ja lämmin päivä edessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 08:54

HYMY HUULILLA toivotan minäkin sinulle ciby ja kaikille muille napsulaisille aurinkoista ja iloista vappua! Säät tuntuvat ainakin suosivat, joten älkää polttako nenäänne, edes vappusellaista ;D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 09:10

tottakai.. hyvää vappua :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 09:30

Kyllä tulee naurettua ja eilen se jo alkoi kun lapsenlapsi puhui hauskoja juttujaan. ja tänään jatuu nauru iloisesti. HYVÄÄ VAPPUA.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 10:23

tottakai, olen kuin naanatalin aurinko:)ja kiitos samoin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 11:30

Oikein iloista vappua vaan ja hymyssä suin me täällä Vilman kanssa...noo sitä ei juuri naurata, kun tuli taas kiimaan ja ainut kolli jonka tiesimme olikin eilen leikattu!! Jotta voi itku niitäkin palleja. Mummukoiden kanssa ollaan hymyssä suin iltaan asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.04.2009 - 11:48

Kitos. Oikein hauskaa vappua sinullekin.
Hauskuutta tarvitsisinkin. Tappelin kolme tuntia palkkaohjelman kanssa, kun norm. menee tunti niiden laskemiseen. Pyysin heti ongelman tultua siellä ensimmäisen puolentunnin sisällä apua ohjelman ylläpidosta - ei ole kukaan vieläkään ottanut yhteyttä kiireellisenä menneeseen avunpyyntöön. Sain minä palkat laskettua kuitenkin, tosin en ole ihan tyytyväinen loppusummiin, mutta pakkohan ne oli maksuun laittaa. Poikiemme huumorintaju on sitä luokkaa että tuskin olisi Vappuja toivotelleet ellei kuplivahyvää olisi tilille tullut.
Mutta eiköhän se tästä kirkastu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.04.2009 - 12:34

oikein hyvää vappua! Ja kyllä varmasti lupaamattakin tulee hymyiltyä ja naurettua paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 12:53

Oikein Hauskaa Vappua sulle ja kyllä sitä varmasti hymyillään paljonkin tänään vapun kunniaksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 13:03

Railakasta vappu sinulle ja nauti elämästä. Hymyilen kyllä, jos Otto keksii tehdä jotain hauskaa. Muuten se hymyileminen tuntuu hassulle yksikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 15:34

Hyvää Vappua!!! Myös kaikille muillekin napsulaisille! :) Ja ihan varmasti nauran ja hymyilen..sitä koko päivän jo tehnyt :)