APUA! virusko? f-secure ilmoitti

että löyderryjä viruksia -1, estettyjä yrityksiä-1. Tarkoittaako että koneella on virus vai että se on estetty? Miten nyt toimia????? tänä aamuna siis kun avasin koneen, tuli tälläinen raportti.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 30.04.2009 - 12:38

Vaikuttaapi että koneeseen on niin sanotusti yrittänyt hyökätä virus mutta ohjelma estänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2009 - 06:51

Voit hakea tietoja täältä napsusta avainsanan kohdalta ja sitten virus, sieltä löytyy jotain tietoa, mutta minusta tuntuu että se on estetty, minulla on joskus tuollaisia ilmoituksia myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 07:21

Se tarkoittaa että torjunta otti kiinni yhden viruksen ja esti sen pääsyn koneeseen.
Kaikki siis hyvin ja voit juoda rauhassa aamukahvisi. Ei tarvitse tehdä mitään enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 08:09

Ihanko totta! Huoh..mä jo pelästyin! KIITOS ja hauskaa vappua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 08:34

Mulla siinä lapussa myös lukee ,poistetaanko saastunut tiedosto,siihen kun ruksaat F-Secure poistaa viruksen, ja saastuneen tiedoston.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 08:42

eilen tuli minullekin tuon tapainen virus , juttu ja kyllä se hyvin työnsä hoiti tuo f-cekure...ei tullut koneelle virusta eikä troijanhevoista....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 10:31

Jos sulla olisi ollut ilmainen Avast-virustorjunta F-securen tilalla, et olisi saanut mitään ilmoitusta, vaan Avast olisi vain estänyt viruksen pääsyn koneeseesi. Mutta kun F-secure on kallis maksullinen ohjelma, se haluaa näyttää "voimansa" ja ilmoittaa ihan suotta juuri näistä virusten yrityksistä päästä koneeseen. Se oli siis vain mainos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 11:28

Minulla on ilmainen avast ja kyllä sekin tiedottaa samalla tavalla. Laitan ruksin tiettyyn kohtaan, ja asia on sillä hoidettu.