Sitten hieman vaikea kyssäri napsulaisille! Luetteko vastaukset ,kun äänestätte? Minusta tuntuu, että eka vastaus saa äänen ja ...

Loput jää teiltä lukematta, ainakin suurelta osalta ja nyt ei ole varmaa, että paras vastaus voittaa kysymykssen!
On valitettavaa, että näin menee, onko se kiireen piikkiin tuo ,vai minkä?
Kertokaa kuinka teette!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 30.04.2009 - 11:37

Kyllä luen ja niiden perusteella vastaan. Mutta olen monesti huomannut että oma vastaukseni on valittu parhaaksi koska se on satunut olemaan ensimmäisenä. Välttämättä se ei edes ole ollut oikea vastauskaan ko. kysymykseen tai muutenkaan paras.
Mutta te jotka tätä harrastatte - enimmäkseen ne ovat nämä anonyymit - niin ei tarvitse sitten itkeä vastaajien pisteiden kerääntymisestä!
Jokainen näkee vaivaa vastauksen laatimisessa, joten on väärin ettei niitä edes välitetä lukea. Ne jotka tätä harrastaa, voisivat sitten jättää kysymättä jos eivät sen vertaa arvosta näitä kaikkia vastaajia että lukisivat heidän vastauksensa ennenkuin menevät sieltä yli missä aita on matalin. Hyvää Vappua! Piste.

Kysyjän kommentti

Japp tämä näin ja oli hyvä tuo kommentti noista anonyymeistä!
Vieläkin olen sitä mieltä, että valtaosa äänestää vain ensimmäistä, jotta selvii nopeesti ja ei ole väliä onko se oikein, valitettavasti.
Mulla on tuo halu aina nähdä mikä on oikea vastaus ja kuin se on annettu, välillä oikein naurattaa ,kun vastauksessa ei ole päätä eikä häntää, mutta kuitenkin on valittu parhaaksi.
Kiva napsuillaan!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.04.2009 - 01:52

Niin minustakin tuntuu, että se on joku ensimmäisistä vastauksista aina jota äänestetään. Toisaalta he ovat ehtineet ehkä vastaamaan parhaiten. Usein loppuvastauksissa tulee toistoa, tai uusia asioita esille. En ole ollut kovin aktiivinen äänestäjä, mutta kun olen äänestänyt, olen lukenut kaikki vastaukset läpi ja analysoinut kenen vastausta äänestän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 02:07

Mä luen kyllä aina kaikki vastaukset tarkkaan läpi ennenkuin teen päätöksen ja moneen kertaan....

Lisätty: 30.04.2009 - 02:58

Ehkäpä jotkut syyllistyy siihen,mutta....Tuskin moni??Ehkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 02:31

Luen kaikki vastaukset tarkoin, ennen kuin teen päätökseni. Ei väliä onko eka vai vika.
Jonkun kysymyksen kohdalla tuosta asiastasi käyttin muistaakseni keskustelua ja sen tulos viittasin minunkin mielestä siihen, että ei jakseta lukea kaikkia vastauksia läpi? En usko, että moni siihen syyllistyy?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 02:37

Luetahan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 04:33

kyllä vastaukset tulee luettua ja myös kommentoitua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 05:43

Kyllä minä luen vastaukset kaikki ja niistä parhaan valitsen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 06:22

Aika usein se ensimmäinen vastaus on paras..muut sitten toteaa saman asian.Luen kyllä kaikki vastaukset,mutta aika monesti tulee äänestettyä sitä ekaa vastausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 06:34

Luen kaikki ensin ja sitten valitsen mielestäni parhaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 07:28

Kyllä luen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 07:44

Tottakai luen ensin kaikki vastaukset läpi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 08:05

Yleensä äänestän nimimerkkiä joka on vastannut hyvin ja vielä vaivautunut,kaivamaan jonkun linkin vastauksen tueksi,näin arvioin vastauksen,sitten jos monella on linkkejä, äänestän sitä kellä useampi linkki,tietysti vastaus pitää olla hyvä.luen kyllä ne .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 08:19

Monipuolinen vastaus ja varsinkin sellainen joka perustuu omaan kokemukseen on paras. Yhdellä sanalla harvoin on paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 08:33

Luen vastaukset,mutta en valitse aina parasta,vaan hauskimman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 08:46

Luen kyllä ensin vastaukset ja valitsen sitten parhaimman vastauksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 08:48

nyt sitten en ymmärä, kun kaiki äänestää parasta, kuin minäkin ja miettinyt samaa asiaa, varsinkin, kun olen lukenut oman vastaukseni parhaaksi äänestetyn ja luin muut vastaukset niin ehdottamasti muilla oli paljon parempia vastauksia , kuin itselläni, niin tulee sellainen olo , et ylläpitäjän kone ottaa sen parhaan vastauksen aina siitä ekasta...oma arvaus on vain ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 09:12

jos valitsen omaan kysymykseen parasta vastausta, niin sillon luen kaikki. mut jos äänestän noita vastauksia, niin sit en aina jaksa lukea kaikkia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 09:24

Kyllä luen ilman muuta kaikki.
linkeistä en piittaa, niitä on helppo kaivaa esiin eli tarkoittaa usein sitä että tieto ei ole omaa kokemusta tai tietoa vaan googletietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 09:54

Luen kaikki vastaukset ja välillä kahteenkin kertaan. Jos sama vastaus toistuu niin kyllä valitsen sen ekan, jota toiset ovat peesailleet. Muutoin katson sen, joka itselleni olisi ollut tiedottavin/hauskin/osuvin vastaus.

Toiseksi kriteerinä pidän sitä, että onko asia kerrottu omin sanoin ja mahdollisimman selkeästi. Suora linkki jollekin sivulle, jossa on pitkä litania selvitettävää ei kerro sitä mitä haettiin. Tosin lähde on aina hyvä olla mainittuna, jos haluaakin jotain lisätietoa mutta itse vastauksessa referaatti vie voiton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 10:16

Minä luen aina kaikki lävitse mitä kukin on vastannut sit sillä perusteella valitsen parhaimman vastauksen. Minä haluan lukea kaikki koska minusta se on oikein että sit vasta päätän mikä on paras. mutta kyllä on välillä vaikeaa koska on paljon hyviä vastauksia. et on vaikea päättää. mutta silti valitsen aina jonkun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 10:23

luen ja mietin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 10:44

Luen kaikki ;paitsi nimim.anonyymit melkein passaan;senjälkeen äänestän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2009 - 11:26

Enhän pystyisi valitsemaan parasta, jos en lukisi niitä ensin. Ja niin kuin moni jo vastasikin, niin yleensä se eka vastaus on paras, koska muut ovat peesausta tavalla tai toisella. Mutta olen myös valinnut loppupäästäkin parhaan, jos vastaus on eniten miellyttänyt. Yhden tai kahden sanan vastauksia en valitse parhaaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 30.04.2009 - 12:37

Minä luen ihan aina kaikki kysymykset kun äänestän.. Ja olen huomannut että hyvin hyvin harvoin äänestän ensimmäistä vastausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 12:59

Luen vastaukset aina ja kaikki ja kaikkien. Mutta olen tehnyt sen huomion, tein näet tässä tutkimustyötä nuista jo äänestetyistä paras vastaus -jutuista: Kun paras vastaus on valittu (suljettu kysymys), niin se siirtyy automaattisesti siihen ekaks ilm. ylläpidon toimesta, kun niitä menee jälkikäteen tutkaileen, katsoin nimittäin näitä parhaitten vastausten kelloaikoja/päivämääriäkin, ja ne useimmiten olivat vastatut myöhempään ajankohtaan kuin muut vastaukset, se vaan näyttää siltä et ekaks vastannu ois aina se paras, kun se pukataan siihen yläriville kun on voittanu/valittu, käyhän kurkkimas nuit kelloaikoja tai päivämääriä ko. vastausten kohdalla... näin mie luulen et tää menee...:)