Voito sisälle pankkiin mennessä pyytää 5 €? Siis olettaen, että katetta riittää. Vai onko 10 € pienin mahd. summa? Kiitos. :)

Avainsanat: pankkiin pitääs mennä mitä ihmettä mää sielä sit teen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 29.04.2009 - 17:58

Pankin tiskiltä saat nostettua vaikka kymmenen senttiä. Ei ole mitään alarajaa nostoille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.04.2009 - 17:58

kyllä pankkitiskiltä saa tililtä nostettua vaikka miten pienen summan, ei siinä rajaa ole (ainakaan meidän pankissa) automaatit on asia erikseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 18:00

Käsittääkseni pankin tiskiltä suoraan voi nostaa vaikka yhden euron (vähemmänkin, omia rahojahan ne on, vaikka olisi viis senttii tilillä), mutta automaatteihin ei ole syötetty muita kuin 10, 20 ja 100 euron seteleitä (isompia en ole kokeillut), eli jonotusnumero käteen - tiskille - nostaisin tililtäni 5 euroa, kiitos - näin se mielestäni menee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 18:04

Ei oo nostorajaa,vaikka 0,10 euroa voit mennä nostamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 18:13

kai saat nostaa niin vähän tai paljon kun haluat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 18:24

Eikö 5snt ole alaraja sillä Suomen pankin mukaan 1. ja 2. centin kolikot eivät ole Suomessa käytossä, vaikka joissain ostopaikoissa ilkomaalaisilta otetaankin vastaan kohteliaisuussyistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 18:46

Voit nostaa sen vitosen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 18:54

Saattaa riippua hieman pankista, mutta pitäisi onnistua.
Näissä "normaaleissa" Otto-automaateissa ei kyllä ole kympin seteleitä, pienin nostettava summa on 20 euroa. Näissä Harkimon "Anna" automaateissa on kympit, mutta mitä järkeä on nostaa sieltä kybä ja maksaa siitä jopa pari euroa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 19:07

pankintiskillä ei ole minimirajaa, saat tiskiltä vitosesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 19:07

Saat nostettua pankista kaiken mikä sinun on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 20:36

Nyt senkun pankkiin nostamaan mitä tarvit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.04.2009 - 21:08

Ja kun vielä muistat että pankki ottaa korvausta palvelustaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 23:02

Tiskiltä saa nostettua sen ver mitä haluut,ei oo samaa rajotusta ku automaatil.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 02:47

Voi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 03:17

Ota tili tyhjäksi samalla kertaa, kun nostat. Jos vaan vähä rahaa siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2009 - 09:44

siitä menee muistaakseni jonkin moinen palvelumaksu, että kysyppä ensin, miten paljon pankki perii siitä nostosta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2009 - 17:09

"eihän se köyhyys synti oo, mut kyllä se nolottaa", lauleskeli Mikko poika aikoinaan, nyt kansanedustajana ollessaan, lienee nämä rallit jo unohtanut, kun "paalua" tulee kuin "suokuokalla"