Arveluttaako teitä lähteä lähiaikoina matkalle, liittyen "sikatautiin"?

Infoa asiasta tulee koko ajan lisää, itsellä matka runsaan kahden viikon kuluttua. Aikalailla eri tavalla eri Euroopan maidenkin tiedotusvälineet kertovat asiasta ja erilaista suhtautumista löytyy.
DW:n uutisissa eilen kerrottiin että Thomas Cook on peruuttanut lentonsa Meksikoon, Suomen suosituksista ei oel huomioita...
Aika näyttää, mutta en ole kovin huolestunut vaikka mietintätuokioita toki oli. Matkakaverin kanssa vaihdeltiin meilejä eilisiltana (tulee Ruotsista).

Lisätty: 28.04.2009 - 10:55

Tarkennan vielä eli jos todella olette jo ostaneet matkan ja lähtö edessä.... ne reissut joita ei ole edes tiedossa, eivät tietysti arveluta..

Lisätty: 28.04.2009 - 12:01

Myöskään suomalaiset yritykset eivät lähetä työntekijöitään Meksikoon eli omia, järkeviä sovelluksia toki saa tehdä ja tehdään. Suomen viranomaiset tulevat aina jälkijunassa tällaisissa jutuissa... se on nähty jo aiemmin monet kerrat.

Lisätty: 28.04.2009 - 12:18

Sian kanssa en aio matkustaa eikä sianlihalla ole mitään tekoa taudin leviämisen kanssa eli ei todella ole tietoa siitä mistä on kyse!

Avainsanat: matkailu ja tautitilanne

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.04.2009 - 11:39

En ole muutenkaan menossa mihinkään,kotona on kiva olla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.04.2009 - 10:52

Ei sitten yhtään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.04.2009 - 11:41

Ei arveluta ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.04.2009 - 11:41

Minua arveluttaisi vain Meksikoon meno. Sen verran kuulin eilen uutisista, että pyydettiin välttämään turhia matkoja Meksikoon. Tarkoittaa kai lomamatkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 11:52

Ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 12:15

Ei todellakaan arveluta ja söin sikaakin viimeksi tänä aamuna, eli siis: pekonia ja munia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 12:23

En juuri pelkää tuota tautia, vaikka lähden aamulla Roomaan.
Eri asia tietysti olisi, jos sitä olisi jo siellä runsaasti ja kaikilla olisi hengityssuoja. Ei oikein tuntuisi lomalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 12:43

ei minua nyt pelota suuremmin, mutta voisin jättää meksikoon menon kyllä juuri nyt, no en ole menossakaan joten ei sillä sitten väliäkään sen puoleen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 12:51

Jonnekin Meksikoon suuntaan lähteminen ei nyt innostaisi, vaikka mikä olisi. Mutta Euroopan maihin lähteminen ei pelottaisi (ainakaan vielä).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 12:57

Onhan tuota tullut mietittyä..reissu on viikon päästä, kreikkaan kylläkin. Mutta toisaalta eipä sitä uskaltaisi mitään tehdä jos aina pitää pelätä.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 13:23

meen 2 viikon päästä pariisiin, eikä huoleta.. ja 16.6 usaan, ei huoleta sekään.. ainakaan paljoa.. sen näkee sitten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.04.2009 - 13:29

En itse lähde mihinkään, enne kuin tautiin on rokote ja se on eristetty.
Peruin jo tilatut matkani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 13:39

Ei minua pelota reissuun lähteä, matka on elokuussa, se on siihen mennessä jo laantunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 14:28

Ei pelota emmekä peru matkaa vaan lähdemme Portugaliin muutaman päivän päästä. Jos ois Meksikon matka ollut niin olisimme peruneet kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 18:48

Ei pelota eikä peruta, vaikka suhtaudun kyllä asiaan vakavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 19:07

En ole onneksi Meksikoon menossa nyt. Jos olisin niin hiukan kyllä epäröisin lähteä sinne. Muualle matkustaminen ei tuota mielestäni sikainfulenssan vuoksi ongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 19:10

Meksikon reissulle en lähtisi,mutta muuten ei oikeastaan huoleta.Lähinnä kismittää jos nyt kävis niin huonosti,että kesäkuun lomamatkamme peruttaisi matkanjärjestäjän toimesta.Eiköhän tuo tauti talttune kuitenkin siihen mennessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 06:49

Kuukauden päästä olen Ålandissa ja ei arveluta sinne meno. Olen siellä tarpeeksi eristyksessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 14:06

ei arveluta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 14:13

Ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 12:02

Olen ollut lähes koko tämän hässäkän ajan reisussa, eipä ole tullut hakittua ohjelman muutoksia. Nyt tarkoitus jäädä kotikonnuille joksikin aikaa, syy ei ole sikaflunssa vaan Suomen suvi.