Moikka napsulaiset sain eilen uuden pyörän 7 vaihteisen, jossa on myös jalkajarru sekä käsijarru vaihteella. ajanko nyt sit paljo

n mitä luulette? koeilin jo eilen on tosi hyvä. edellisestä 21 vaihteisesta sain hyvän korvauksen kun annoin sen vaihdossa. se pyörä ei soveltunut minulle lainkaan.

Avainsanat: nyt passaa ajella

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.04.2009 - 12:40

onnea sinne uudelle pyörälle ja menestystä pyöräilyyn, muista myöskin pyöräilyssä käyttää kypärää....

Kysyjän kommentti

Kiitos ja Onnea siinä kyllä tarvitaan. joo kypärän laitoin päähän kun läksin ajelemaan. tosi hvä on. Ja ONNITTELUT MYÖS MUILLE OLI HYVIÄ VASTAUKSIA. Valita oli vaikea.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.04.2009 - 10:44

joo ajat joka päivä hiukan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 10:53

Ajat päivittäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 11:23

No jos on nyt mieluinen pyörä, niin huristelet sillä paljon, vaikutti sun edellinen olleen virhe ostos!
Se on kätevä tuo 7 vaihteinen ja helpompi käyttää kuin se 21 vaihteinen ja ennenkaikkea jalka jarrut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 11:27

Nyt senkun menoksi,kun on kunnon pyörä..
Kyllähän se 21 vaihtetine on vähän turhan hankala.En ole koskaan kokeillu,muuta tällänen aavistus..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.04.2009 - 11:38

Hyvä juttu. Nyt senkun ajelet reippaasti uudella pyörälläsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 28.04.2009 - 11:41

Kyllä sitä varmaan tulee aika paljon ajeltua uudella pyörällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 11:41

Toivottavasti se pyörä ei jää pölyttymään sinne varastoon,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 11:53

Enpä usko

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 12:07

Aluksi lenkille lähtö on hankalaa, mutta kun jaksat vaikka viisi kertaa pakkottaa itsesi aamulla lenkille niin huomaat, että lopulta kaipaat aamupyöräilyäsi.

Lenkkeilystä tulee tapa. Ihminen on kummallinen pakkaus. Meidän pitää joskus vaikka vähän narrata itseämme hyviin tottumuksiin.

Sulla on hyvä pyörä. Annoin oman samanlaisen lapsenlapselleni ja se varastettiin heti.
Veikkaan, että ainakin 500 km pyöräilet tänä kesänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 12:29

Kiinnostuksesi pyöräilyyn vaikuttaa suurelta, joten uskon, että tulet ajamaan enemmän kuin osaat kuvitellakaan.
Muista edelleenkin varoa sitä käsijarrua, sillä se on tehokas ja saattaa aiheuttaa luisun jos painat vahingossa liian lujaa väärässä paikassa, eli kaarteessa ja soralla.
Mukavia pyöräilykelejä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 12:53

Onnea vaan uuden pyörän johdosta. Kyllähän sinä nyt vähintään kympin päivittäin vispaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.04.2009 - 12:54

Onnea vaan, melkein jo tuntui että olit menettää hermosi sen entisen uutukaisen kanssa. Hyvä että on nyt sitten pyörä jolla osaat ja uskallat ajaa. Älä nyt silti rehki ihan hirvittäviä lenkkejä kerralla ja polje verkkaisesti ja katsele kevään etenemistä. Iloisia matkakilometrejä.
PS. minunkin pitää ostaa jalkajarrullinen toiseksi, kun eivät nämä kipeät kädet kestä puristaa käsikahvoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 13:25

No niin! Oikean ratkaisun teit. Olipas asiantuntematon myyjä kun sellaisen pyörän sinulle myi, vai varsinko itse halusit 21-vaihteisen.
7-vaihteinen on ihan riittävä normaaliin kuntoajoon. Ja nyt sitten pyöräilet joka päivä. Eikö vain.
Onnea vaan uudelle vauhtipelillesi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 13:41

Se on hyvä asia että mieleises sait, minähän neuvoin myös että myyt ja otat sinulle sopivamman pyörän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 14:30

Onnea uudelle pyörällesi ja nyt sitten vaan hurruuttelemaan pitkin teitä ja varoen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 16:16

Onneksi olkoon !
Mitäpä tuota meiltä kyselemään kuinka paljon ajelet....
Kypärä päähän ja pyörät pyörimään vaan - hyvää pyöräilykesää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 18:44

Ei muuta kun ajoksi vaan! Kyllä se siitä. Kesällä et enää huomaakkaan, kun huristelet pitkin teitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 20:30

muista kypärä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 06:52

Hieno valinta ja järkevä päätös jahkailulle.
Hyviä pyöräilyjä vaan sinne jonnekin.
Uskon että ajat 2500km tänä kesänä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 14:08

luultavasti ajat.. :)