mikä tuli,kun tein kolmeviikkoa sitten varmuus kopiot,ja nyt tarkastin ne ,niin pelkkää sinistä taulua olivat,

Varmuuskopiot tein siksi kun kone alkoi lakkoilla,niin se oli lakkoillut kopion tekoaikana,tuosta on selvitty kone ei enää lakkoile,siiinä oli tekninen vika.muistikampa pimeänä.

Avainsanat: varmuuskopio.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.04.2009 - 09:31

Täällä on juttuja varmuuskoipionnista.
Vaikea sanoa mikä sinulla oli siihen syy. Koneesi merkki, internetyhteys, tapa millä varmuuskopiointi tehdään, ym ym.
Mutta järjestelmän palautuksella voi palauttaa siihen pisteeseen kun sen teit ja yrittää uudelleen. Hm..hm.. oliko tästäkään vastauksesta mitään apua,tuksin.
www.onlinebackup.fi/faq.asp

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.04.2009 - 09:27

Lakkoilu pilasi myös levysi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 09:30

toivottavasti saat uudet kopiot....ettei hävinnyt ne kopioitavatkaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 10:19

Toivottavasti ongelmasi on jo ratkennut.Itse otan aina varmuuden varoiksi myös paperiset kopiot,jos on kyseessä jokin tärkeä dokimentti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 11:33

Tee nyt sitten kiireesti uudet varmuuskopiot ,jos kerran oli niin hassusti mennyt eka kerralla ja koneessasi olikin muistikampa vialla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2009 - 19:11

Nyt pitäisi tietää ensimmäiseksi miten, mistä ja millä tavalla teit kopiot? Miten yritit palaututtaa kopiointisi? Tapoja on monenlaisia. Esimerkiksi varmuuskopioinnin aikana kopioitavat tiedostot ja niitä käyttävät ohjelmat eivät saa olla toiminnassa tai avoinna missään koneellasi. Muut työskentely konellasi voi sotkea kopioinnin kokonaan. Tietysti mainitsemasi muistikamman viallisuus tai tietokoneen toiminta häiriöt sotkevat kopioinnin kokonaan.