Suotko läheisillesi mukavan vapun ilman känniörvellystäsi?

Avainsanat: ikävyydet alkoholista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2009 - 10:44

En örvellä kännissä, teen sen selvinpäin ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.04.2009 - 10:52

Kyllä suon itsellenikin vapun,mihin ei liity kännäystä,juopumista saattaa ilmetä lämpimästä ja aurinkoisesta säästä,jos luojamme sen meille suo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 10:52

amatöörit sortuu rituaaliryyppäämiseen ja örveltävät, niitähän piisaa mutta ei ole minun ongelmani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 10:55

en ajatelut örveltää, kun ei ole tapana, mutta skumppaa aijon ottaa ja keväälle maljan kohottaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 10:57

Vappu menee muuttoa tehden, promillet on koko ajan nollassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 11:00

Eipä oteta viinaksia silloinkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.04.2009 - 11:21

On sitä tähän ikään tullut noita vappuja hieman huuruisin lasein katseltua. Taudit pistää nöyrtymään joten tänä vappuna on puhtaat rillit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 11:22

Alkoholi on viisasten juoma. Ja minä olen viisas. Olen ollut juovuksissa viimeeksi vuonna 1963.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.04.2009 - 12:08

Läheiset eivät ole paikalla, mutta en silti aio örveltää. Ja yksin ollessani voisin tehdä senkin, jos sattuisi huvittamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 12:48

Ehdottomasti.Meillä grillataan ja syödään muutenkin hyvin.Juomaksi on shampanjaa.Känniin asti ei juhlita meillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 13:10

todellakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 13:16

En ymmärtänyt kysymystä, koska en juopottele

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 13:44

Emme ota mitään alkoholia vappuna,läheisiä on paikalla ja heille hyvän vapun järjestämme. Emme ole kalenteri juoppoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 14:19

tottakai.. ei aikuiset ihmiset kuule enää viitti riemastua liikaa.. ees keväästä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.04.2009 - 14:50

tottakai suon. nostan hattuakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 18:21

Ei kuulu alkoholi meidän vappuun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 09:00

En oikein ymmärrä kysymystä..onko niin wttä Suomen kansa 100%:sesti muka on humalassa Vappuna? Aika paha väite.
Itse en ole koskaan humalassa eikä myöskänä kukaan läheiseni. Vierastan Vappua myös siitä syystä että se on niin alkoholikeskeinen. Vapun aikoihin teen vaalityötä tukiryhmässä, se on fiksumpi tapa (tosin en juuri Vapunpäivänä).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2009 - 09:44

vierailla mailla selvinpäin, näin on tullut tavaksi