Mitä voi askarrella vessapaperirullasta ?

Eläimille tai omaksi iloksi...tai lapselle tjtnms. Olisiko kellään ideoita?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2009 - 01:33

läppärin alle 2 vähän kokoon puristettua,parantaa ilmankiertoa,,joillakin tasoilla läppäri kuumenee

Lähteet:
oma kokemus

Kysyjän kommentti

Kiitos hyödyllisestä vinkistä ;p

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.04.2009 - 19:55

Pienille lapsille vaikka leikkikiikarit. Gerbiilit tai hiiret askartelee ihan itse. juoksentelee läpi ja lopuksi silppuaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 20:24

Rullaa voi käyttää "seisomatukena" monessakin askartelussa. Jos leikkaa kartongista esim. pääsiäispupun tai tipun, sen voi asettaa puolikkaaseen vessapaperirullaan tehtyihin viiltoihin ja hyvin kestää pystyssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 20:32

Koirani leikkii aikansa sillä ja sitten lopuksi tekee siitä "postimerkkejä".

Lähteet:
Olen huomannut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 20:43

Kiikarit, pahville liimaa pystyyn ja tekee linnoja, kimallusta käytäviksi, suipot katot muusta pahvista tai munakennosta, koiralle tehtävä: herkku sisälle ja teippaa päät kiinni. Tontulle vartalo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 21:34

meillä laitetaan nappuloita wc-paperin hylsyn sisälle ja käännetään vaan päät sisäänpäin. sieltä se herkut napsii ja repii hylsyn kappaleix, joskus jopa syö sitä pahvia. samoin tavoin tyhjät kanamunakennot. itse kanssa keräilen kaikenmaailman askartelu juttui, tarttis vaan keksiä et mitä niistä askartelisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 21:42

Peikkoja ,tonttuja ja kaikkia olentoja ihmisiin asti,se helppo versio,kangasta tai paperia päälle,kasvot siihen ja parrat ja muut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 21:57

Sibeliusmonumenttia muistuttava kynäteline pöydälle. Mobile.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 22:03

Ainankin tonttuja voi niistä tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 13:18

Mielikuvitusta käyttäen miltei mitä tahansa.Suosittelen myös www.askartelukerho.fi ja www.juju.fi
niistä löytyy niksejä.