Miten Tamagotsi 4 laitteen saa pause-tilaan? tai eihän se koko aikaa voi päällä olla...nehän kuolevat ne tamat ?????

Tamagotsi 4 laite on virtuaalilemmikki jota hoivaat!

Avainsanat: virtuaali tamagotsi pause

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.04.2009 - 19:11

linkissä keskustelusivu jossa löytyy muita asian harrastajia, vilkaiseppas sieltä:

www.lemmikki.se/viewtopic.php?p=220336

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.04.2009 - 19:13

Lapsenlapset sanoi että pitää ruokkia ja sitten nukkumaan, ja vissiin se nukkuu koko yön, on heillä niitä ollut mutta unohtelivat niitä tänne ja ne kuoli mun hoidossa ,siis Tamagotsit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 20:12

Oheinen linkki saattaa auttaa asiassa eteenpäin.

keskustelu.suomi24.fi/show.f...0013521659

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 20:37

Siihen kaikki perustuukin, sillä sitä pitää hoitaa aina, niinkuin elävää lastakin, ei sitä saa tappaa "pausella"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 13:21

Hoida kuten elävää lasta,idea perustuu siihen.Hyvässä hoidossa se ei kuole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.05.2009 - 18:28

Tuliko tamagotchin mukana ohje? Jos tuli se auttaa. Mutta jos ei paina näppäintä a (vasemmanpuoleinen) pohjassa ja samaan näppäintä b (keskimmäinen) niin se menee pauselle. tee sama niin se menee päälle.