Martta aiheinen kysymys,oletko ostanut jo uutta kaalia?

Kävin äsken kaupassa ja siellä oli tätä kyseistä herkkua,tosin unkarilaista alle 3 euroa kilo,ostin kaksi kaalinpäätä ja tänään syödäänkin kaalipataa.

Avainsanat: uusi kaali

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.04.2009 - 12:56

En ole ostanut, mutta hyvän vinkin annoit, ensi viikolla voisi kaalilaatikkoa tehdä.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.04.2009 - 12:12

Kyllä olen jo kauan ostanut tämän kauden kaalia ja kukkakaalia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 13:27

En ole ostanut vielä. Kun kävin kaupassa ,silmät kyllä sihtas niitä kaalinpäitä ja tuli ihan vesi kielelle.
Ensiviikolla en enään silmät sihtaa,vaan kaappaan kainaloon,ja teen kaalilaatikkoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 15:06

Enpä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 15:29

eilen just ostin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 15:42

Ei ole ollut myynnissä täällä syrjäkylällä. Kesäkeittoa keitin tänään sen kunniaksi, että oli ensimmäinen tosi lämmin päivä. Mittari näytti varjossa +19 iltapäivällä ja kyllä nyt lumet ovat sulaneet ihan silmissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 16:09

En kyllä ole ostanut vielä mutta aion ehkä ostaa kun ne on n iin hyvän näköisiä siellä kaupassa. lapset ei tykää edes kaalilaatikosta eivät myöskään kaalikääryleistä. tuoreena syövät sitä vähän,mutta ei sillonkaan paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 16:33

En ole vielä ostanut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 17:57

Ei vielä ole ostoskoriin tullut otettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 19:11

Ei vielä,toivottavasti pian löytyy kaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.04.2009 - 20:09

Luulen, että lähiaikoina tulee ostettua. On se niin hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 01:21

En ole, mutta pidän kyllä kaalista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 09:16

oi, oi, ....njam nyt tuli vesikielel, mutta , mutta eipäs passaa meikän ruokalistalle kaalit, niin hyviä kun ovatkin..snif..ei käy sappipotilaan ruokalistalle...korvaan kaalin jäävuorisalaatilla, joka on kans hyvää, mutta en ole tehnyt siitä koskaan kaalipataa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.04.2009 - 14:59

Kyllä olen, ja kylläpä oli hyvää. Nams

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 08:48

En. Kun oli ylempänä kysymys marttakysymyksistä, tässä on juuri ykti tyypillinen sellainen... ketjuahan voisi jatkaa oihan loputtommin eli oletko ostanut sitä tai tätä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 10:56

Totta kai olen ostanut ja laittanut hyvän salaatin joka päivä. Paljon parempaa kuin esim. jäävuorisalaatti, eikä mene vetiseksi heti