Asutko vuokra asunnossa,jos saisit ostaa sen,tekisitkö kaupat?

Avainsanat: asunto vuokra

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.04.2009 - 14:23

Tällä hetkellä asun vuokralla ja en ostaisi omaksi. Yhden omakotitalon olen rakentanut ja toinen on mietinnässä, jos löydän hyvän tontin hyvältä paikalta.

Kysyjän kommentti

Paras vastaus,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.04.2009 - 08:21

Riippuu hinnasta ja kuinka hyvät ehdot annetaan, niin ehkä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 08:46

kyllä tekisin kaupat,siinä on hyvää pesämunaa, sitten kun ihan vanhaksi tulee ja voi sen sit vaihtaa esim.sellaiseen huoneistoon missä on apua liki, eli palvelutaloon esim...eikös nekin ole toiset osakkeen muotoisia, ainakin tuol turuus saa ostaa oman osakkeeen esim. verkatehtaalta joka on todella viihtyisän näköinen paikka , ja jonne voisin ainakin itse muuttaa, siten kun en tässä enään pystyisi asua.....vielä , että nyt asun omakotitalossa, joten sitten kun en tätä pystyisi hoiteleen...ostaisin tuollaisen asunto-oasakkeen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 09:40

En tätä missä vielä vähän aikaa olen, menee kesällä perusteelliseen remonttiin. Ei tosin minun takia vaan kaikki vesieristeet pitää uusia ja seiniä tiivistää jotta täällä joku tarkenee olla ensi talven.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 09:43

En asu vuokra-asunnossa. Kyllä tekisin asunnostani kaupat (ostaisin) mikäli hinta saataisiin kohdalleen. Taloyhtiö on varsin tuttu ja asunto edullinen pitää ja uskon olevan helposti realisoitavissa tarvittaessa. Mikäli vanhuuden päivät koittaa niin onhan siinä jonkinlainen turva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 16:42

En asu vuokra- asunnossa. vaan asun omassa 50 luvun omkotitalossa jossa remppaa riittää koko ajan. en itse ostais mutta ehkä äitini vois ostaa ja ehkä sopivalla hinnalla ostaakkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 18:01

Asun vuokralla ja jos rahat löytyisi tämän ostamiseen niin heti tulisi kaupat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.04.2009 - 18:53

Asun isännän omistamassa omakotitalossa. Jos täältä joskus lähden niin vuokra-asuntohan se silloin olisi. Tahtoisin löytää itselleni pienen mummon mökin josta maksaisin tietenkin pikkuriikkistä vuokraakin. Jos saisin luvan omistajalta, nikkaroisin mökkiä mieleni mukaisesti ja hoitaisin sitä pikkuista laina puutarhatonttiani voimieni mukaisesti. En osaisi varmaankaan enää sopeutua kerrostaloasumiseen. No rivitalo saattaisi käydä jos siinä olisi isohko piha ja asunto päätyasunto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.04.2009 - 20:02

Asun vuokra-asunnossa, mutta jos olisi mahdollisuus yleensäkään ostaa omaa, ostaisin sen ihan muualta, en täältä, enkä tätä asuntoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 21:36

Juu vuokral asun.Miksei sitä vois ostaa jos ois rahaa ja hinta sopiva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 26.04.2009 - 15:02

Asun vuokralla, enkä ostaisi jos olisi mahdollista. ostaisin asunnon jostain ihan muualta kuin Lahdesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 10:54

En asu vuokra-asunnossa. Ostaisin asunnon samalta hyvältä alueelta jos sitä omaa ei jo olisi.