Miten kauan?

www.iltasanomat.fi/viihde/uu...id=1678039

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.04.2009 - 14:15

Matilla taas tilipäivä

Kysyjän kommentti

Totta, mitähän seuraavan tilin eteen aikoo tehdä. No siitä kuulemme sitten...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.04.2009 - 12:52

voi että noita lehtiä ja noita tyttelöi.....no kohta matti ja maija taas yhdes...ja valtakunnas kaik hyvin... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 13:03

Miten ihmiset jaksaa lukea noita juttuja...vai jaksaako...tuskin nuo matti & "kuka-lienee-tällä-kertaa" -jutut kauheasti enää ihmisiä kiinnostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.04.2009 - 13:04

Mattihan on aina mennyt takaisin Mervin luon. Tekee nyt samalla tavalla, kunhan tuo nuori tyttö tulee ensin järkiinsä ja jättää Matin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 13:04

No onko tähänkään nyt uskomista?
Kaikki voi olla vain mainosta!
Matti on Matti eikä muuksi muutu, oli vasta hiljan täällä esiintymässä ja eipä ollut siinäkään kehumista!
Kotimatkalla jo joutui sairaalankin Madridissa, joten kuuri oli kova!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 13:07

Ajan kysymys

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 13:13

En ainakaan usko että matti on tämän uuden työn kanssa kauaa. tai sit se hakkaa tämän uuden samoin kuin sen Mervinkin aikoinaan. mä en ymmärrä mitä joku näkee siinä matissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 13:14

Matin persoona on kuitenkin aika "menevä" eli en usko että tämä uusi kauan kestää. Matilla tuo alkoholi on niin suuressa osassa elämää eli en usko tämän uuden, nuoren tytön kauaa jaksavan mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 13:18

ei kauaa.. hyi :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 13:33

Voi hyvänen aika, taas alkaa Nykäs boomi ja lööpit täynnä hänen toilailujaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.04.2009 - 15:17

24tuntii ilman tekemistä.............
hohoijaa.........
kyllä mä nukunkin vähän että jaksaa huomenna kisoihin.......
mun pitää olla asemalla 6 aamullaa..........
koska mä lähen kisaamaan helsinkiin........
sen jälkeen saan jotain.............
kerron vielä että mullon 30päivä nimipäivä huhtikuussa......
mun nimi on miia.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.04.2009 - 15:22

eipä varmaan kovin kauaa kestä. pelkään vaan tuon likan puolesta kun matille tulee taas pahoinpitelyvaihe päälle. osaako hän puolustautua?
Noh samapa tuo, oppiihan sitten kantapään kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 15:38

Just yks päivä mietinkin,että onpas ollut hiljaista Nykänen-Tapola -akselilla niin johan lävähti uutinen :D
Ei kestä kauaa tuo suhde uskoisin..Matti palaa pian Merkan luokse.Se on nähty niin monta kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 16:47

On tuotu julki paljonko maksetaan palkkiota ja sen mukaan kestää juuri sen aikaa kun raha riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 16:49

Nojoo, jos ei omakaan suhde ole ollut helppo, niin kyllä on ollut kuitenkin lasten leikkiä verrattuna Matin ja Mervin suhteeseen. Eihän se muille kuulu, mutta kyllä ihmetyttää miten Mervi on jaksanut katella noita Matin touhuja, ja miten se aina viitsii ottaa Matin takaisin. Toiseks ihmetyttää millä Matti noita naisia aina saa, että yhä saa vielä noin nuoria tyttöjä. Mitähän tääkin tyttö Matissa näkee. Vai onko se niin, et "raha ratkaisee". Luulisi tosin Matin jo aika pitkälle ryypänneen rahansa...Ei varmaan kestä kauaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 16:57

Voi tyttö parka!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 20:21

Enpä ole kuullutkaan... eikä todellakaan olisi ollut väliksikään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 21:21

kun julkisuuden hurmio loppuu, katoaa tyttö, ja tai kun matilla rahat loppuu..tulee ikävä vanhaa kunnon merviä:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 01:29

Jo tuas. Matti sitä ja Matti tätä.... Miten ne lehdet jaksaa? Huomasin kaupassa tuon ns. uutisen. Voi, voi. Miten ihmeessä se taas on löytäny jonkin narrattavan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 02:09

Nuori lahjakas mies sössii elämänsä piloille ja yhden uuden nuoren naisen elämän siinä sivussa myös. Entinen vaimo odottaa kärsivällisesti kotona milloin saisi antaa anteeksi taas katuvalle ressukalleen.. jne.

Tämähän on taidetta ja sen laji on tragikomedia.