Minä olen raatanut pienellä palkalla ja maksanut jäsenmaksuja . Nyt ne jaettu vasemmisto politikoille? En hyväksy, hyväksytkö sä?

Minun rahoilla kuuluu liiton ajaa minun työehtoja, eikä jakaa niitä vasemmisto politikkojen ryyppyiltoihin?

Avainsanat: epärehellisyyttä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.04.2009 - 12:10

se ei kyllä ole oikein jos sulla on asiat niin. politiikoilla on itsellään niin paljon rahaa että maksakoon ne itse. minä en kyllä hyväksyis sinuna sellaista. jos kuulut johonkin liittoon ja maksat jäsenmaksuja. niin minä ehdottaisin sulle että eroa siitä liitosta. niin minunkin mieheni teki. hän sanoi että ei siitä loppujen lopuksi ole mitään hyötyä vaan menettää paljon. kai se sit onkin totta. kun sinäkin näin kerrot.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.04.2009 - 12:18

En hyväksy. Itse olen aina jostain syystä vierastanut kaikkea ay-toimintaa ja itse kuulunkin vain yksityiseten työttömyyskassaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 12:21

Mikä ettei, kunhan ei MINUN rahoihini kosketa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 13:13

Hyväksyn ehdottomasti ja hyvään tarkoitukseen voin maksaa enemmänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 14:29

Mihin rahani menee? sitä pitää kysyä etukäteen, yleensä jälkeenpäin on turha mussuttaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.04.2009 - 15:25

En todellakaan hyväksy moista minäkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 13:26

Olen tyytyväinen ettei minun rahani ole virraanneet vasureiden taskuihin eli vaalimainontaan.