Facebookissa pedofilit saalistaa? Onko lapsesi siellä? www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...2_ul.shtml

Vaarallinen paikka, josta ei ikinä pääse pois.

Avainsanat: pedofilit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.04.2009 - 09:25

Pedofiilit saalistaa ihan koko netissä, ei vain facebookissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.04.2009 - 09:23

En ole sinne koskaan kirjautunut ,enkä muutenkaan ollut sinne menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 09:44

Jos olen oiken tämän facebookin käsittänyt,niin se yhteydenpito paikka kaikille ihmisille ja kaikesta ei voi pitää lapsia ja nuoria erossa,mutta vaaroista kertominen ja valistus auttaa,ettei lähde keskustelemaan joka tyypin kanssa.
Siksi myös nuorten ja lasten vanhempien pitäisi liikkua näillä sivuilla ja seurata omiensa toimia ja keskustelu kumppaneita.

Lisätty: 24.04.2009 - 09:46

Niin ja vastaus kysymykseenkin.Kyllä aikuiset lapseni kommunikoivat facebookissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.04.2009 - 09:51

Totta, kyllä niitä pahoja on niin netissä kuin lehtien palstoillakin. Eikä niitä millään saada koskaan kiinni. Tuntuu siltä että kun yksi jää kiinni, niin kaksi syntyy tilalle. Se valistus, valistus ja valistus. Sekä terve järki käyttöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 10:01

Lapseni ovat aikuisia ja ovat facebookissa kuten minäkin, lapsenlapsien toimintaa netissä tarkkaillaan jatkuvasti ja ohjeita ovat saaneet, lähinnä pelailevat vielä ja mesettävät.Mutta netti on vaarallinen paikka ja ihmiset hyväuskoisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 10:07

kyllä tyttärenikin on naamakirjas, mutta hänkin jo aikuinen...kurjaa nuo idiootit, ovat sitten missä hyvänsä...en koskaan ymmärä, miksei tuollaisten tyyppejen kuvia julkaista kaikissa medioissa...vois ainakin sillai varoa tyyppei...eikä ne sit ainakas uusis tekosiaan niin helposti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 10:33

Pedofiilit saalistaa missä vaan.Ei pidä yleistää mitään paikkaa.Ja tiedoksi,että facebookista kyllä pääsee pois,kun haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 10:41

Ei ole vielä missään enkä siellä juuri itsekään vieraile.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 10:56

Nuorimmainen on eikä osaa oikein pitää huolta itsestään ja asioistaan, mutta hän onkin vasta 21v.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 11:43

ei se kyllä kauhean vaarallinen paikka ole, ja pääset pois sieltä jos haluat.. en ole itse törmännyt pedofiileihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 11:45

Ei ole lapseni facebookissa eikä missään irceissäkään.Pelailee muutamia pelejä netissä ja kirjoittaa kavereidensa kanssa sähköpostia.Ollaan keskusteltu internetin vaaroista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.04.2009 - 15:30

Onneksi ei tuonne sivustolle ole koskaan ollut minkäänlaista hinkua laittaa kuviaan