Tiedättekö kuinka paljon maksaa taksi Palman lentokentältä Puerto de Solleriin? Matkaa 35 km ja autoa ei haluta vuokrata.

Avainsanat: mallorca espanja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.04.2009 - 22:02

67.42 EUR One way
133.48 EUR Round trip

www.spaintaxireservations.co...=Calculate

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.04.2009 - 22:07

kovin monesta riippuu lopullinen hinta, tuollaiset nuotit löysin lentokentän taksin sivuilta, todennäköisesti voi sopia jonkun kiinteän sopuhinnankin.

__________

Paradas:
planta llegadas.
P.V.P.:

Tarifa 1* (sábados, domingos, festivos y todos los días de 21.00 a 7.00 horas): bajada de bandera, 2,25 €; kilómetro recorrido, 1,02 €; hora de espera, 18,40 €; tarifa mínima, 4 €.

Tarifa 2* (días laborables de 7.00 a 21.00 horas): bajada de bandera, 1,95 €; kilómetro recorrido, 0,80 €; hora de espera, 16,40 €; tarifa mínima, 3 €.

Suplementos*: viaje desde o al aeropuerto, 2,70 €; importe mínimo de una carrera desde el aeropuerto (suplementos incluidos), 12; por cada bulto o maleta (excluidas sillas de ruedas), 0,60 €; llamada por emisora, 0,95.

Es obligatorio y gratuito el transporte de perro guía, silla de ruedas y sillas de bebés, así como la emisión de recibo o factura. El usuario tiene derecho a la elección de recorrido, aire acondicionado en verano y vehículo limpio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 22:32

Paikallisten taksien kanssa voi sopia matkalle sopivan hinnan. Heidän kanssan voi neuvotella ja voit varata taksin käyttöösi esimerkiksi 50 €/päivä. Sovit tietysti päivän ohjelman ja kellon ajat esim. ( lähtö ja paluu) ja matkareitti valmiiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.04.2009 - 22:46

50-60 € siihen kannattaa varata. Teet sitten tiedustelu / tarjouksen ennen taksiin nousua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 23:09

Tiedämme. Tiedätkö Sinä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 08:50

Aiotko asua Palmassa? Jos on niin, tietääkseni Puerto de Solleriin pääsee bussilla, ei taksia tarvi ottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.04.2009 - 11:42

Aiomme asua Puerto de Sollerissa ja lentokenttä sijaitsee Palmassa. Jollain konstilla pitäisi päästä Palmasta hotelliimme Puerto de Solleriin. Kiitokset vastauksista!