Poikahuolia....

Olen 11 vuotias ja 5lk:lla. Pidän ihan hirveesti yhdestä pojasta ja en uskalla kertoa hänelle tunteistani. Hymyilen hänelle aina. Mutta ajan kuluttua hän löytää jonkun muun eikä minun hymyilyt enää auta... mitä ihmettä teen... miten saan rohkeutta??? En uskalla soittaa enkä kysyä mesessä koska sitten minua alettaisiin kiusata koulussa. Kaverianikin alettiin kun hän soitti yhelle pojalle ja sanoi että pitää siitä... Huoh... mitä teen??? En voi elää ilman sitä!!!!!!!!!! Pliis auttakaa...Ja tiedän sen osoitteen,puhelinnumeron,meseossan,pituuden,perheen henkilöiden nimet,syntymä pvm,Lemmikit+nimet YMS....

Lisätty: 29.04.2009 - 21:19

Useat teistä käsitti TÄÄYSIN VÄÄRIN! EN halua mitenkään "seurustella" sen kaa vaan haluaisin tietää miten saan siihen enemmän kontakteja. Tarkoitin siis sitä että haluaisin olla sen ns "kaveri" ja sitten vanhempana vähän enemmän, mutta kun ei ole KONTAKTIA!

Avainsanat: rakkaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 23.04.2009 - 21:07

Kyllä sinun on mielesi rohkaistava jos haluat kaverin huomion. Me vain rohkeasti juttelemaan ihan tavallisesta vaikka kouluun liittyvässä asiassa ja sitten voit esittää tälle pojalle jotain vaikka että mistä musiikista tai elokuvista hän tykkää. Ja siitä se sitten lähtee eteneen jos on lähtiäkseen. Mutta olet vielä nuori ja uusi poika saattaa piankin täyttää kuviosi, jos tämän kanssa ei onnistu.
Tsemppiä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.04.2009 - 21:29

Kyllä sinulla on pulma edessäsi jos poika ei halua olla sinun kanssasi. voi muuten vaan hymyillä sulle. joss sulla on suuri halu kysyä siltä pojalta jotain niin kirjoita sille tekstiviesti jos sulla on oma puhelin käytössä.tai kirjota kortti tai kirje ja lähetä se sille pojalle. mutta rohkeutta vaan siihen yritykseen en osaa muuta sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 21:43

En puutu sinun rakkaus huoliisi,jos annan neuvon pieleen mene varmasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 21:58

Jos sinulla on noin paljon tietoa pojasta, niin hän on varmaan huomannut kiinnostuksesi? Kyllä hän vastaa siihen, jos niin on tarkoitettu.
En ole koskaan sanonut tätä 11-vuotiaalle, mutta nyt sanon, älä ole "tyrkky".
Ei kannata heti ensimmäiseksi kysyä "alatko mun kaa?" Kysy vaikka kelloa, lainaa kynää, kännykkää koska omastasi on "akku loppu" tai mitä tahansa josta voit sitten vaikka mesessä kiittää. Sitten voitkin alkaa luontevasti tervehtiä ja juttelemaan arkisista asioista.
Älä ala juttelemaan mistään hurjista jutuista, bileyksistä ja seukkaamisesta, ettet joudu vastaamaan liian kiusallisiin kysymyksiin.
Juttele vain sellaisia asioita, jotka tulevat luonnostaan. Jos et keksi mitään sanomista, niin voit olla hiljaakin. Ujous ei ole näissä asioissa mikään haitta pojan kannalta, mieluummin päinvastoin.
Ole tuossa iässä vain kaveri, äläkä edes haaveile mistään romanttisesta ja vakavasta suhteesta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 22:09

Voi rakkaat ystävät! Pitääkö jo 11-vuotiaalla olla poikakaveri.Minkälaisen maailman me olemme luoneet nuorillemme.

Sanoisin kysyjälle, että et sinä ole rakastunut tuohon poikaan vaan ajatukseen rakkaudesta.
Elämässä on paljon muutakin kuin pojat. Hakeudu johonkin harrastukseen ja ole siinä hyvä niin johan pojat yrittävt tutustua sinuun ja sinä valitset sellaisen josta pidät.

Sinä voit onnistua parisuhteessa monenkin erilaisen ihmisen kanssa. Ei ole olemassakaan sellaista kuin Se Ainoa Oikea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 22:31

voin lohduttaa, pysyt hengissä kyllä oikein hyvin ilman sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 22:55

ei huolta, huominen auttaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 23:15

Odottele rauhassa noin 10 vuotta. Kyllä se siitä ... ja toiset kymmenen varmistaa homman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 23:19

Ihastukset ovat ihan normaalia. Ole oma itsesi ja anna asioiden kehittyä omalla painollaan. Poika on moukka jos ei huomaa sinun hymyäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 24.04.2009 - 00:29

Ei kannata stressailla hirveästi kyseisestä asiasta. Jos hän pitää myös sinusta hän kyllä tulee juttelemaan tai jollain muulla tapaa yrittää saada huomiosi.
Voit toki mennä rohkeasti myös suoraan kertomaan fiiliksistäsi häneen, voisi olla hyvin mielissäänkin tunteistasi.
siltikään, älä pidä mitään hoppua poika-asioissa.

Tuntuu että nykyään on muotia seurustella, ja mitä aikasemmin seurustelet sen parempi, näinhän ei pitäisi olla, ei todellakaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 02:33

Pikkuhiljaa hyvä tulee. Voit aloittaa ihan tavanomaisilla päivittäisillä asioilla ja tapahtumilla tutustua häneen tarkemmin. Edellä tuli jo hyviä vinkkejä kuten esim. kysy kellonaikaa, milloin vika bussi menee, mistä aineesta seuraava koe onkaan.....Sitten kun pääset useamman kertaa juttelemaan hänen kanssaan voit kasvattaa aihepiiriä hieman läheisempään suuntaan. Koko ajan opit pojan tavoista, luonteesta ja elintavoista yms...yhä enemmän ja voit myös itse tehdä arvioita omassa mielessäsi hänestä. Jos haluat pysyä anonyymina voit lähestyä häntä esim. netin kautta niinkuin me kaikki napsut täällä vielä vanhanakin tehdään ja mesetetään. Muista että sinulla ei ole tuossa iässä kiire vielä minnekkään. Ehdit vielä monta kertaa tutustua ja ihastua. Nauti vapaudestasi ja nuoruudestasi niin pitkään kuin se vain on mahdollista. Muista, että elämä on vasta edessäsi ja tulevaisuus odottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 07:39

anna ajan kulua katso 7 luokalla , jos vielä olet ihastunut, niin luulen että se poikakin huomaa siloin sinut...ja ottaa sinuun yhteyttä....älä hoppuile...