onko kellään kokemuksi pölynimurirobotista?Olis ihanaa kun täällä joku imurois koko ajan mutta kysymys kuuluu...

.. Tukossa koirankarvoista heti? pelaako oikeesti? humpuukia? ""imuri on teknologian pieni helmi. Se imuroi ja harjaa kaikenlaiset lattiapinnat väistämällä näppärästi esteet sisäisen älykkään järjestelmänsä ansiosta.
Pölynimuri tunnistaa likaisimmat alueet, ja imuroi ne tarkemmin ja tiheämmällä rytmillä."" siis voi äly mikä lahja ihmiskunnalle??

Avainsanat: siivouksen ikuinen vastenmielisyys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.04.2009 - 16:19

Mökkinaapuri osti joku vuosi sitten ruohonleikkurirobotin ja minulla oli vähän pokassa pitelemistä kun hän veteli lankoja pitkin ja poikin tonttia.
En uskonut ollenkaan vehkeen toimimiseen, mutta nyt kolme vuotta seurattuani alkaa naamani vihertää kateudesta, kun heidän tonttinsa on aina viimeisen päälle siisti kun menemme mökille.
Ainut harmi on pieni sirinä, jonka kuulee hiljaisina öinä, kun se kulkee tonttimme rajalla. Päivällä ääntä ei kuule, tai siihen ei kiinnitä huomiota.
Vaikeisiin paikkoihin leikkuri ei pääse.

Uskoisin pölynimurilla olevan samat edut ja haitat.
Yöksi se täytyy varmaan ajastaa sammumaan ja vaikeita paikkoja kotona lienee aika paljon. Television ja taulujen päällyksiä se ei ainakaan imuroi.
Kynnyksien yli se kai pitää nostaa?

Robokeskuksella hinnat olivat alkaen 279€, jolla saa messuilla esittelykäytössä olleen imurin, (ovh 329).
Siellä näkyy olevan myös lattian pesijöitä.

Pani miettimään, että jos vaikka minäkin ostaisin?

Elextroluxin Trilobite on liian kallis, 1150€ ja akku maksaa kolmisensataa.
Sillä saa jo uuden Roomban.

Kysyjän kommentti

paras vastaus koska sinulla oli oikeasti tietoa asiasta, eikä vain arvauksia:) Kiitos!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 23.04.2009 - 12:00

Maailma kehittyy.
Muista kuitenkin, että sen on päästävä esteettä sinne halutulle alueelle. Siis sänkyjen ja sohvien alle.
Kotiin tulee tänä ja ensivuonna kyllä vielä paljon enemmän auttavia asioita jo aika edullisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 12:02

mä sanoisin että humpuukia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.04.2009 - 12:07

Sellaisen tarvitsisin minäkin, mutta noi kissan karvat on sellaisissa paikoissa tuolla nurkissa, ettei sinne mikään robotti pääse. Itse on taivuttava siivoamaan. Mutta ihanaa olisi, jos sellainen robotti pystyisi ihmisen veroiseen työhön. Ostaisin heti. No hinta saattaisi olla esteenä sen hankintaan. On siis tyydyttävä itse tekemään robotin työt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.04.2009 - 12:12

ssatulle on sitten vain sattunut vain joku maanantaipäivän kehitysversio.
Minulla ollut käytössä moitteetta jo 1,5 vuotta, eikä le ollut mitään valittamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.04.2009 - 12:42

Hyvinhän tuo voi totta olla, kun miettii mitä kaikkea muuta on keksitty..Itse en kyllä tuollaista ostaisi siltikiään, toimisi sitten oikeasti tai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 13:52

Kerran yhden esittelyn olen nähnyt paikanpäällä, siinä pieni kiekon mallinen värkki pyöri uutterasti huoneessa ympyrää. Vaikutti tehokkaalta ja ainakin ne paperisilput katosi kaikki, tiedä sitten olisiko hävinnyt hieman vaativammat roskat?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 14:37

Kaverilla on sellainen ja se sanoi ettei ole tullut käytettyä sitä juuri ollenkaan. Ehkei se ole niin hyvä kuin kehutaan sen olevan?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 14:49

Kaverillani on sellainen,halusin itsekin ostaa,mutta hän ei suositellut.Tehoton vehje.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 15:31

Sen pitäisi olla kaiketi jatkuvasti päällä niin huone pysyisi siistinä. Miten siivonnee nurkat vai pitäskö olla pyöreä huone... Epäilyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.04.2009 - 16:38

Humpuukia koska eihän se pääse minkään kaappien tai kohvien taakse eikä mihinkään nurkkiin mihin ei oo esteetön pääsy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 21:59

Siinä laitteessa on varmasti vielä kehiteltävää.