Moi. Katsoin juuri, että pian pian joku onnellinen saapikin sen matkalahjakortin. Kysymys kuuluu: hiljeneekö napsu sitten?ks lisät

Loppuuko motivaatio?

Avainsanat: napsu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.04.2009 - 12:04

en minä ainakaan täällä ole siksi että minun pitäisi voittaa tuo lahjakortti on täällä muutenkin ihan kiva jutella asioista toisten ihmisten kanssa. en tiedä edes sitä milloin tämä ratkeaa kuka sen lahjakortin voittaa. ja miksi napsu sen takia hiljenisi. onhan täällä jo ollut muitakin jotka ovat lahjakotin saaneet. ja jaltkavat silti vielä täällä. no kyllä kesä ehkä vähä hiljentää täällä oloa koska ei aina kerkeä istumaan koneella kun on ulkonakin hommaa ja uimarannoilla loikoilua. joo kuule Maryan kyllä täällä on kiva kirjoitella terve tuloa sinulle tänne napsulaisten joukkoon.

Kysyjän kommentti

kiva nähdä sinua täällä jatkossakin !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.04.2009 - 11:49

ei lopu eikä hiljene

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.04.2009 - 11:52

Ei lopu motivaatio sen takia, että kilpailu on ohi. Muista syistä saattaa loppua. Eihän Napsu hiljentynyt edellisenkään kilpailun päätyttyä. Päin vastoin, porukkaa tulee koko ajan lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.04.2009 - 12:04

Toivon ainakin hieman korjausta asiasisältöön ja vastauksiin/kysymyksiin. Olisi mukavaa saada sivusto palvelemaan enemmän matkailuun liittyviä asioita .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 12:16

ei , mutta , kun tämä kevät tästä kesäksi vaihtuu, niin ei tule sisällä oltua, joten vähän harvemmin käväsen , mutta toki ollaan täällä napsussa...vaikka kisaa ei oliskaan..... ja anonyymikin toivottavasti viihtyy vaika ei oiskaan koko aikaa matkailu vietejä.... anonyymille...vielä.....voithan käydä muillakin sivuilla esim.matkanjärjestäjien sivuilla josko niillä ois VAIN matka juttuja tai oisko suomi 24..googlessa...onnea, jos löydät sellaisen sivun..ettei mene aikasi täällä ihan hukkaan...kun on kaiken laisia juttuja täälä.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 12:21

Lahjakortti,sinne tai tänne ihan sama.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.04.2009 - 12:23

ciby hyvä. Olen koneella 24/7 ja elän koneen kanssa verkossa. Tiedän siis sivustot ilman ohjeitakin, ja tämä napsu on laajin matkailuaiheinen sivusto tällä hetkellä Suomessa.
Minulla on Välilehtiä auki yleensä noin kymmenkunta joilla sivuilla keskustelen.
Kiitos kuitenkin seikkaperäisestä nettiohjeistuksestasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 12:26

En usko että napsu hiljenee ,olihan täällä säpinää ennenkin ja jälkeenkin tulee olemaan, käyttäjiä tulee koko ajan lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.04.2009 - 12:43

Minua ainakaan ei hiljaiseksi saa kukaan eikä mikään kun olen ääneen päässyt..
Eli siis ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 13:54

Tuskin.
Varmaan alkaa taas uusi kilpailu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 14:26

No ei, kesä voi vaikuttaa kyllä hiljentävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 14:27

Niinhän se on että kesä saapuu ja muuttolinnutkin tulevat takaisin.
Mutta nasussa ollaan siitä huolimatta ,vaikka kotikonnuille palaankin.
Ensi syksy tuo sitten uuden tilanteen ja nähdään mitä tapahtuu ja missä ensi talvi vietetään?
Kait sieltä tulee taas uusi kilpailu jonkin moinen ja sillä motivoi ihmisiä napsuilemaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 14:51

Ei ainakaan minun kohdallani hiljene.Tästä on tullut joka päiväinen tapa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 15:30

Kavereita ei jätetä. Mutta puutarhakin vaatii läsnäoloani. Jatketaan päivää sitten yöstä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 15:36

Kesällä en aio istua tietsikalla. Nytkin keväällä tulee oltua enemmän pihalla. Mutta napsu ei hiljene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 15:52

No, ei varmasti hiljene. Täällä on sen verran paljon "suulasta" ja tiedonnälkäistä & tietoviisasta porukkaa, että sekä kysymyksiä että vastauksia tulee piisaamaan ilman kilpailukiihokettakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 16:17

Enpä usko napsulaisten ihan tyystin kesälaitumille karkaavan, mutta hiljetä meno voi hieman. Tottakai jokainen haluaa nauttia kesästä, ulkoillen, mökkeillen, puutarhojaan mönkien jne. Keräämme voimia taas tulevaa syksyä ja talvea varten. Varmaan me napsuillaan, olipa kilpailuja tai ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 16:53

samalla tavalla tämä jatkuu kuin tähänkin asti. Välillä enemmän, välillä vähemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 17:30

Tuskin tulet huomaamaan eroa.
Harva täällä niin lujasti uskoo, että saa tuon lahjakortin.
Täällä ollaan ihan muista syistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 18:38

Ilmat lämpenee ja sisällä ei enään paljon aikaa vietetä,se voi hiljentää ei kilpailun loppuminen.Mietin juuri tänään hyvää paikka läppärille pihalla,ehkän muutkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 19:11

Ei hiljene. Ei hiljennyt edellisenkään arvonnan jälkeen kun kerran täällä moni mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.04.2009 - 20:42

Jos satun voittamaan niin minä hiljenen ainakin viikoksi, mutta palajan ääneen taas heti palattuani. Ei kun totta, en ole pisteiden ja matkan toivossa täällä, vaan minulle tämä on todella tärkeä sosiaalinen kanssakäyminen täällä yksinäisyydessä. Apuakin olen saanut melkin kaikissa kysymyksissäni, niin miksi siis jättäisin näin hyvän jutut. En ymmärrrä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 22:35

viime kesänä/alkusyksystä Napsussa taisi olla noin 10-15 kysymystä päivässä ja keskimäärin alle 3 vastausta kysymykseen.

Näillä lahjakortti arvonnoilla on saatu parituhatta uutta uteliasta, 40-50 kysymystä päivässä ja keskimäärin yli 7 vastausta (parhaimmillaa 30) per kysymys.

Arvelisin että nuo aktiivisuusluvut putoavat 20-30% ellei toukuun aikana julisteta jotain uutta kannustinta.

Itse kyllä taidan jatkaa entiseen epäsäännölliseen tahtiini toistaiseksi ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 01:58

En usko, et kukaan täällä on pelkän lahjakortin perässä. En minä ainakaan, vaikka se houkuttelikin minut liittymään jäseneksi. Tykkään silti muutenkin kirjotella tänne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2009 - 00:25

ihan samalla tavalla täälläkin yritetään vastailla kysymyksiin. en aina edes muista, et täällä on olevinaan joku "kilpailukin" menossa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 21:41

Ei kai, tai minä en ainakaa lopeta napsua vaikka olisihan se kiva saada se matkalahja korttti :)