Moi! Kuka tietäis riisinkeittimistä? Onko kokemuksia, minkämerkkinen olis paras ja mistä sen saa ostaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.04.2009 - 00:22

on minulla ollut niitä useitakin ,kaikki merkit on toiminut hyvin mutta kerran ostin sellaisen pienen matkoja varten koko noin 1ltr,siinä riisi kuivautuu pohjaan,nyt on matkoilla noin 2 ltr kokoinen,merkkejä en muista kun ne on ostettu aasiasta,epäilen kuitenkin että ne on kiinalaisia,koska olen ostanut halvimpia malleja,,painaa napin alas kuumene kun riisi kypsää nappi nousee asentoo riisi pysyy lämpimänä,,laitan siinä myös hernekeittoa,,ja uuni ruokia..tosi kätevä vehje,maksaa thaimaassa nykyisin 10e

Lisätty: 24.04.2009 - 01:21

osta riisi aasialaisesta kaupasta ja sano haluat kypsentää sen riisikeittimessä,,thaimaalainen riisi on parasta,,suomalaisissa kaupoissa ei ole sopivaa riisiä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.04.2009 - 01:52

keskustelu.plaza.fi/muropake...bs/t518444
Tuossa linkissä on mielipiteitä niin keittimistä kuin itse riisistäkin.
Enpä ole tiennyt, että riisin keittäminen voi olla noin tunteita herättävää puuhaa! =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 15:08

Turun kauppahallissa Vietnamilaiset myy niitä.Hinta on siinä 30 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 08:50

Hyvä kysymys!
Nimittäin riisinkeittimissä on suuria eroja. Eräs (suomalainen) sukulaiseni osti Suomeen muuttaneelle japanilaiselle miniälleen Suomesta aika kalliin sähkökäyttöisen riisinkeittimen. Miniä kuitenkin hyvin kohteliaasti ja ystävälliseti halusi vaihtaa sen toisenlaiseen. En tiedä merkkejä ja malleja, mutta kysy joltain aasialaiselta apua asiaasi.