Aiotko ostaa uutta apteekista reseptittä saatavaa laihdutuslääkettä? www.mediuutiset.fi/uutisarki...122715.ece

Lisätty: 23.04.2009 - 00:25

Tulipa pantua vanha linkki! Kyse ei ole tuosta lääkkeestä. Sillä ei enää edes ole myyntilupaa Suomessa. En löytänyt suomen kielellä mitään reseptivapaata laihdutuslääkettä, koska sellaista saa vasta toukokuun alussa. Englanniksi löytyi sentään oikeakin linkki, mitä tuleman pitää.
www.gsk.com/media/pressrelea..._10044.htm

Avainsanat: laihdutuslääke

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 22.04.2009 - 20:58

Heti huomenna. Minulla tuli puolessa vuodessa 18 kg painoa ihan itsestään. Enkä aio rehkiä puolta vuotta hävittääkseni sen. Oikeasti, en usko että ostan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.04.2009 - 21:03

Artikkelista sain sellaisen kuvan että se on reseptilääke, niitä lääkkeitä on ollut kauan vaihtelevalla menestyksellä, eikä tuon tyyppistä lääkettä voi ilman reseptiä saada, kaikki anorektikotkin alkaisi sitä käyttämään.

Lisätty: 22.04.2009 - 21:37

Kyllä se Rimonabant on reseptilääke, anonyymi kun tarkkaan lukee sen artikkelin niin voisi myöntää olevansa väärässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.04.2009 - 21:09

Totta kai ostan. Se ei ole reseptilääke ja se on todella tehokas.
Sillä ihminen oikasti laihtuu ja siksi se on saanut Eu:n vapaasti myntiin soveltuvan myyntiluvan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 21:13

En aio, vaikka laihtua pitäski. Lääkärin määräys

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 21:15

Kyllä tuossa artikkelissa ainakin sanotaan, että se on kolmas reseptillä saatava laihdutuslääke. Ilman reseptiä voisi olla kovasti väärinkäytetty. En aio ostaa enkä usko, että saisin siihen reseptiäkään. Olen kyllä kokeillut jos jonkinlaisia laihdutuskuuria elämäni aikana, toisinaan hyvällä toisinaan huonolla menestyksellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 21:18

En osta. Varmaankin kallis valmiste. Painonpudotukselle tietysti olisi tarvetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 21:19

Vyötäröllä on jotain ylimääräistä, mut yritän päihittää sitä nyt kolmatta viikkoa jo aamujumpalla.Vatsaliikkeet saavat muutenkin kehon käyntiin, herättelee uneliasta minua.Paras yrittää ettei tarttis laittaa rahojaan noihin lääkkeisiin koskaan.Itsekuria on hyvä kehittää sitäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.04.2009 - 21:22

En aio, eikä reseptiä minulle edes myönnettäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.04.2009 - 21:25

Se ei ole reseptilääke Piste.
Muistatteko kun kerroin muutama kuukaisi sitten sellaisen lääkkeen olevan tulossa, joka vaikuttaa soluissa? Tässä se on nyt vapaasti saatavana apteekista ja se vie nälätunteen pois ja samalla kiihdyttää rasvanpolttoa elimistössä samaan tapaan kui niillä ihmisillä on jotka eivät laihdu vaikka söisivät mitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 21:26

luomulaihdutus riittää mulle, ei mitään lääkkeitä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.04.2009 - 21:27

Tarkoitin tietysti : Tässä se on nyt vapaasti saatavana apteekista ja se vie nälätunteen pois ja samalla kiihdyttää rasvanpolttoa elimistössä samaan tapaan kui niillä ihmisillä on jotka eivät liho vaikka söisivät mitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 21:29

en aio.. laihdutan ihan luonnollisin keinoin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 21:29

En usko laihdutus lääkkeisiin yleensäkään,uskon syömä tapojen muutokseen ja liikuntaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 21:38

kuulosti hyvälle lääkkeelle, mutta ihmettelen vain, kun vähän aikkaa sitten otettoiin pois myynnistä acomlia lääke, jossa oli sama lääke aine kuin nytkin tässä lääkkeessä, että miten tätä nyt sit saa tuosta vaan.....ymmällä....ja seuraa silmä kovana tilanreen kulkua, mitenkähän tämänkin lääkkeen tulee käymään...

Lisätty: 22.04.2009 - 22:18

Reseptitön laihdutuslääke myyntiin apteekkeihin....(.oli tuolla ylen sivuilla) ..mutta tämä lääke on ihan eri , kuin tuo joka on tuolla ylä linkillä..ja vielä papitin linkki on vanha 06, joten tuo lääke on poistettu markkinolta ja nyt on tullut apteekkiin uusilääke , jossa ei tarvita respetiä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 21:44

Ite en nyt aio osteskella tätä tuotetta, voip olla monellekin hyvänä apuna laihdutuksessa, ite haluisin viel n.5kg pois ja se varmaan lähtee sillä kun alan kesällä liikkumaan enemmän ja syömään kevyemmin kuin talvella, salaattei ja ei niin rasvasii ruokii, mut talvi mielestäin vaatiikin pikkasen rasvasempaa ruokaa kun on pakkast....et on mitä elimistö voip polttaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 21:50

Tuskinpa ostan kun nuo luomukonstit näkyy toimivan halvemmalla.
Tämä saattaa olla hinnan suhteen vähän vanha tieto. Rimonabantti on tarkoitettu ylipainoisille ja lihaville, joiden painoindeksi (BMI) on yli 27 kg/m2 ja joilla on vähintään yksi sydän- ja verisuonitautien riskitekijä sekä niille, joiden painoindeksi on vähintään 30 kg/m2. Kela ei toistaiseksi korvaa lääkettä. 28 tabletin pakkauksen hinta apteekissa on 105,95 euroa.

Lisätty: 23.04.2009 - 00:38

KYSE LIENEEKIN TÄSTÄ :

alli-laihdutuslääke! tulee myyntiin ilman reseptiä1.5.2009
www.apteekkari.fi/uutisarkis...itoon.html
www.tohtori.fi/laakeopas/laa...78-XENICAL (tässä hinnat ja muuta valmisteesta, vielä reseptilääkkeenä. Lue tuotetiedot).

Lähteet:
fi.wikipedia.org/wiki/Rimonabantti. Uudet lähteet lisäyksessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 22:08

en tarvitse

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 22:15

En ostaisi, vaikka olisi tarvettakin. Nyt ei tarvetta onneksi edes ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.04.2009 - 22:19

En osta. Laihtuminen tapahtuu ruokailutottumuksia muuttamalla. Minulla on siitä itselläni kokemusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 22:24

En osta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.04.2009 - 22:45

Tässähän selvästi kysyjä kuitenkin kysyy reseptivapaan lääkkeen ostosta, vaikka hänen linkkinsä onkin vanhasta lääkkeestä.
Siis aijon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 23:49

EN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 08:46

Ei tulisi edes mieleen,lisää vaan liikuntaa ja kasviksia.sillä läskit hoituu.
Jouduin olemaan tosi vähällä liikunnalla tässä talvella 4kk ja heti tuli 6kg painoa,nyt kuukauden normaalin liikunnan jälkeen on jo yksi yli kilo poistunut.Hitaasti ,mutta varmasti ja pysyykin poissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.04.2009 - 08:53

En osta. Uusi lääke on todella tulossa resptivapaasti apteekkeihin, mutta pelkkä lääke ei laihduta, taustalla pitää olla myös oikea ravitsemus ja liikunta.