Onko naisten käytettävä huulipunaa miehiä varten?

Onko se kenties joku pakkomielle. Miksi miehet eivät käytä huulipunaa?
Saisko miehet käyttää huulipunaa kenties?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.04.2009 - 20:17

On jokaisen oma asia käyttääkö huulipunaa vai ei. Jos joku mies haluaa sitä käyttää niin siitä vaan. Itse ainakin tunnen olevani huoliteltumpi ja itsevarmempi jos meikki on kunnossa ja vaatteet ok. Eli siis ihan itseäni varten.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 22.04.2009 - 20:18

Ei tietenkään. Eihän ukot edes kiinnitä huomiota mitä naisella naamassa on. Minä käytän pitääkseni huuleni kosteina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 20:18

Saapi tuota käyttää vaikka siat. Mutta että sikojen takia??? Ei kun tämän takia; "Tässä on myös eräs äkkinäiselle hassu huulipuna-indikaattori, naiset panostavat kauneustuotteisiin ongelmien kasvaessa."
Meillä miehillä ei kai sitten ole ongelmia?

Oikeasti minä uskon paljon, paljon romanttisempaan selitykseen. =)

Lähteet:
www.samassaveneessa.info/lyh...29-katsaus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 20:19

Minä laitan huulipunaa ja muitakin meikkejä kun ulos ovesta lähden ihmisten ilmoille, aina pitää olla siimat ulkona, ja minun puolestani miehet saa huulipunaa käyttää, sehän onkin varmaan söpön näköistä kun isot karvaset köriläät kulkis huulet punattuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 20:24

Ei sitä huulipunaa miesten vuoksi laiteta,ihan omaksi iloksi,kun on kivempi kylillä koriana kulkea.Saa sitä kaikki käyttää,ei haittaa vaikka miehetkin käyttäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 20:28

En usko tuohon, mutta kyllähän monasti koristavat itseään hyvinkin voimakkaasti, joten kyllä heillä on jotakin mielessäkin!!!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 20:54

ihan hoito mielessä ja varmaan siihenkin jo koukussa, kun ulos lähtiessä aina, hamppipesu ja huulipuna...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 20:58

Huulien maalaaminen luo huolitellun vaikutelman ja sillä voi jopa räväyttää. On siis olemassa huulten maalaamista yhtä monta erilaista kuin on käyttötarkoitustakin. Huulia myös voi jonkin verran muotoilla maalaamalla.

Mielestäni naiset maalaavat huuliaan oman ulkonäkönsä tähden eikä miesten. Mutta tämä onkin minun mielipiteeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 21:22

Ei tarvitse miesten takia, omaksi iloksi ja omasta halusta näyttää "hyvältä"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 21:23

Itse en kovin paljoa huuliani maalaile, mutta minulla on ystäviä, jotka eivät ulos ovesta lähde, jolleivat maalaile huuliansa. Sanovat sen olevan tavaksi tullut ja käyttävät jotkut sitä vähän niinkuin huultensa kostutuksena. Ajattelen, että huulipuna päiväkäytössä on enemmänkin itseä varten ja antaa huolitellun vaikutuksen. Lisää itsevarmuutta. Niinikään, kun lähdetään hippaamaan iltasella, on se sitten eri asia ja jopa sitä on voitu laittaa toista sukupuolta varten. On sitten vähän makeamman näköinen. Jos miehet haluaa, niin minun puolestani voivat ihan vapaasti käyttää huulipunaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.04.2009 - 21:25

No ei tietenkään tarvitse ukkojen takia, omaksi iloksihan sitä laitetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 21:26

no ei todellakaan.. jos laitan huulipunaa niin en kyllä miesten takia :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 21:40

Tulee itsevarmempi olo ,kun on meikattu ja huulet punattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 22:07

ei miesten takia vaan kauneuden:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.04.2009 - 22:11

Tuskin miehiä varten punaavat huulensa. Useat miehetkin sanovat, että eivät tykkää maalatuista naisista. Naiset haluavat koristautua itseänsä varten. Mutta jos sie miumaumikko tahdot punata huulesi, niin siitä vaan. Ja samat sanat kaikille miehille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 22:18

Käytän huulipunaa, koska se tuo tietynlaista itsevarmuutta. Erityisesti miehiä varten ensitä laita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 22:23

Työtoverini maalasi aina huulensa lähtiessään ruokatunnille. Motiivikseen hän sanoi: "Jos vaikka prinssi tulisi vastaan."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 23:14

Varmaan lähinnä toisten naisten takia,
on näytettävä paremmalta kuin toi työ/koulukaveri tai naapuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 23:51

Itsensä vuoksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 00:17

Vain ja ainoastaan miehiä varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 00:31

kyllä minun naisystävät lopettavat huulipunan käytön koska minä en tykkää myrkkyjä nuoleskella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 07:54

kuka nyt mitäkin varten käyttää, syitä varmasti löytyy, ja jos miumaumikko haluaa, senkun vaan punaa huulensa, tuskinpa sinua nykyaikana enää pidetään sen omituisempana kuin muutenkin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 09:02

Se on naisten pakkomielle,ja vielä aivan turha,Huulet maistaa paskalle ,kun ne on just maalattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 10:11

kun lähden kaupoille laitan huulipunaa itseni vuoksi en kenenkään muun. mehet ovat homoja jos ne käyttävät huulipunaa. se ei ole miesten juttu lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 17:19

Kyllä huulipuna on yhdenlainen seksisymboli, viesti miehille naiselta. "Vilkkuvalo."
Miesten käyttämä huulipuna on turhaa, se ei symboloi samalla tavalla naisille mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 01:23

"huulipuna (ja meikkaus) on osa virkapukua"

näin opetettiin ainakin ennen Finnairin lentoemäntäkurssilla
(minä kyllä opetin siellä ihan muita juttuja)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 08:52

Sorry, tyhmä kysymys. Huulipunaa käytetään ihan itseään varten. On osa siistiä/huoliteltua ulkoasua.

Lisätty: 24.04.2009 - 08:52

Saa myös mies käyttää jos haluaa.