Haluatko,että karjala ostettaisiin takaisin?

Avainsanat: karjala suomi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.04.2009 - 10:37

en kylläkään enään on jo niin venäläistynyt , ja kurjas kunnos , jotta pysykööt siel missä nyt on ja olkoot heillä koti, jotka ne silloin saivat...oma mieli pide ja ajatus...

Kysyjän kommentti

Samat on ajatukset minullakin karjalasta,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.04.2009 - 10:41

En kyllä halua siellä on niin röttelöitä taloja ja hyvin alkeellisia oloja meihin nähden. kaikki on niin kurjan ja ränsistyneen näköistä. parempi kun venäläiset pitävät sen mikä kerran ovat halunneet itselleen. mua ei kiinosta nykyinen karjala lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 10:43

En missään tapauksessa, ei ilman eikä rahalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.04.2009 - 10:44

No ei .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 10:45

On siinä kunnossa ne alueet että ei kovin järkevää alkaa puhdistamaan ja kokonaan uudelleen rakentamaan siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.04.2009 - 10:50

Miksi meidän siitä pitäisi maksaa, omistamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 11:00

Ei sitä tuossa kunnossa kannata takaisin haluta, se on niin kauheassa kunnossa ainakin Viipurin lähialueet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.04.2009 - 11:02

En missään tapauksessa halua, että se ostetaan. Alun alkujaankin on ollut meidän omaisuutta. Mutta jos sovinnolla antavat, niin sopii minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 11:04

Eipä sieltä ole mitään haettavaa, jos nyt sitten joillakin tunne asiat olisi. Kyllä se on niin metsittynyt ja ränsitynyt, ettei ole suomella mitään järkeä edes ajatella moista asiaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 11:21

En halua, miksi haluaisin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 11:30

Eipä kannata ostaa pelkkää risukkoa ja kaatumaisillaan olevia tönöjä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 12:00

En halua kun sitä ei ole myytykään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 12:19

En missään tapauksessa ja jos tulee joskus valtiovallan mietintämyssyn alle,minust pitäis järjestää kansanäänestys<mun mielestä,tietty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 12:48

Ei sitä rajan taakse jäänyttä Karjalaa kannata haaveissaankaan takaisin haluta. Parempi niiden sieltä tulleiden pitää kultaiset muistonsa, koska se paikka ei todellakaan ole entisellään. Mutta voisivat antaa edes joillekin omistajille kesämökin paikan omistamaltaan paikalta, jos sitä haluavat! Ja yleensäkin myydä tontteja niille jotka niitä sieltä haluavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 12:50

en halua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 12:53

No paljonkohan tuo maksais?
Täytyskö alkaa kaivaa lompsaa esille?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 13:29

Ei ainkaan niitä venäläisiä tuohon kauppaan saisi olla kylkiäisenä.
Olen länsisuomalainenenkä voi ottaa kantaa asiaan, karjalaisperäsillä ihmisillä on on oma mielipiteensä asiasta.
Jos valtion varoja siihen käyetttäisiin, en osallistu kaupuntekoon.
TH suuttui asiaan liittyivistä seikoista, mitä liene supatellut kollegansa korvaan... joka henkilö vaikuttaa ihan fiksulta sinällään...

Lisätty: 28.04.2009 - 14:34

Ei voida ostaa kun venäläiset eivät myöskään ostaneet sitä meiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 13:33

Muuttaisin sinne heti ja ostaisin paikallisen pohatan Andrew "Ari" Lobotzengon kartanon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.04.2009 - 14:46

Ikinä en Karjala-olutta juo, se kun aina tulee takasin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.04.2009 - 16:02

puutavara yhtiot ostaa sita takaisin joka paiva tukki kerrallaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 17:01

No ei missään tapauksessa, sinnehän sitä rahaa vasta uppoaisi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.04.2009 - 17:08

En halua. Rahaa menisi kaivoon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 17:55

EN

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 18:57

Pysyttelen teiän muitten kannalla... En haluais Karjalaa takas ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 18:58

en.. työttömiä suomeen lisää ja kauhea restaurointi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 20:20

Ei missään tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 21:03

En halua. Isoisäni oli sodassa. Hän maksoi jo. En halua maksaa enkä halua lasteni maksavan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 00:39

Ostettaisiin? Eka ässä pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2009 - 17:09

Miksi pitäisi ostaa. Sotiemme miehet monet sen jo hengellään maksoivat.
Ei vaikka antaisivat.
Ränsistyneitä puuhökkeleitä ja arvotonta maata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2009 - 01:19

Riippuu hinnasta.