Tuleeko tietokone kuntoon ,kun vie sen korjaamoon,korjaaja hetää sieltä koneesta parikouranlistä tavaraa ulos ,ja laittaa kasaan

Sanoo nyt se on kunnossa ,ja antaa työ takuun 3 kuukautta,Laitetaanko koneeseen turhia osia vain hinnan kohottamiseksi.

Lisätty: 22.04.2009 - 08:55

Laskutus 0,5 tuntia ,varsin kohtuullinen,halvempi ,kuin helpsonin puhelu.Ei laittanut yhtään lisää.sanoi pärjäät noilla mitä jäljelle jäi,tämä pelaa nyt toso hyvin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.04.2009 - 10:50

Ilmeisesti tuli, tehosti samalla varmaan tuuletustakin. Silloin yleensä otetaan pari "turhaa" ilmastointia vaikeuttavaa suojaa pois.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.04.2009 - 08:52

Kyllä niille "valohoitoa"annetaan ja turhasta rahastetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 09:00

uskon että kuntoon tulee, kun takuunkin antaa vielä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 09:08

Kyllä se varmaan kuntoon tulee, jos se kerran korjaamo on tietokoneille.Tuleehan muutkin koneet kuntoon jos ne korjattavaksi vie.Kyllä se korjaaja olisi sanonut jos ei olisi kyetty korjaamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 09:19

kyllä mä ainakin luottaisin niihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.04.2009 - 09:19

Sinne voi laittaa ihan mitä mieleen sattuu juolahtamaan, kun ostaja ei tajua siitä yhtään mitään.
Ne ketkä ymmärtää,eivät vie konetta korjaamolle, vaan vaihtavat itse osan joka on rikki.
Tokihan kone kuntoon siellä tulee, mutta 2,80 € osa saattaa sitten maksaa 296 €.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 09:33

Pakko uskoa,että kunnossa on,kun itse en mitään osista ymmärtäisi ja vielä takuukuin,aika hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 10:53

Hepsonin puhelut on tosi kalliita. Mulla oli yksi edullinen asiantuntija eilen ja siivos vanhat roskat sun muut pois. Kyllä tuli läppäriin vikkelyyttä. Itse kun en uskalla siivota mitään pois mitä en varmasti tiedä. Se on yksi palanen niin ohjelma ei toimi. Kyllä se kannattaa joskus tarkastuttaa niin niitä tuhmia sanoja tulee käytettyä huomattavasti vähemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 12:24

Toivotaan et toimaa,ainakin sen 3kk,mutta kun asioista ei tajuu mitään on toisen helppo esim.vesettää.Pölynimuroinninkin voi itse suorittaa,pitääs vaan hankkia se"imuri,spray"mitä siitä sitten tuleekaan ulos,mutta...keskusyksikköä en kyllä itse mene avaamaan,vierestä seuraan silmä kovana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 12:46

No eipä ole tosiaan hyviä kokemuksia, ainakaan kannettavan korjauksesta, pari kuukautta viipyi reissussa ja kesti korjauksen jälkeen n. kuukauden kunnossa!

Tän jälkeen korjasin sen itse ja nyt taasen "pelittää" ihan hyvin.

Tyhjän rahastusta nuo ns. korjaajat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 12:52

itse olen ostanut tarvittaessa varaosan ja vaihtanut,poika sanoo tietokoneiden korjaus suurta kusetusta yleensä tulee kuntoon alle puolen tunnin ja laskuttavat useamman tunni+varaosat