Hei, suunnittelen häämatkaa marraskuussa PDG:n. Onko hyvä kohde? Osaako kukaan sanoa millaiset kelit on marras/joulukuussa ??

Avainsanat: porto de galinhas brasilia porto de galinhas brasilia porto de galinhas brasilia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.04.2009 - 03:45

Katselin Google Earthilla maisemia ja kuvia paikasta ja näytti todella upealta! Enempää en uskalla kehua, koska en ole käynyt siellä.
static.panoramio.com/photos/...746039.jpg
Säätietoja en löytänyt kuin recifestä, jonne tosin on vain 50kilometriä. Siellä ei pitäisi sataa lainkaan joulukuun alussa. Lämpötila on kolmekymmenen asteen tienoilla.

www.wunderground.com/history...atename=NA

Itse en voi olla kehumatta Karibian risteilyä, jos kaikesta huolimatta haluatte vaihtoehtoisia suosituksia.
Täydellinen palvelu ja ohjelmaa niin paljon kuin jaksaa osallistua ja upeat vierailukohteet.
Laivat ovat kyllä täynnä amerikkalaisia häämatkalaisia, mutta teitä se ei häirinne?

Eiköhän huomenna joku joka on käynyt PDG:ssä, kehu sitä lisää.

Onnea teille jo etukäteen!

Lähteet:
Google Earth, Wunderweather

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.04.2009 - 07:49

Brasilia on hyvä matkakohde. Sää suosii, sadekuuroihin pitää varautua. Paikallisten kielitaito ei ole hyvä, joten portugalin sanakirja kannattaa ottaa mukaan matkalaukkuun, varmuuden vuoksi.

Ohessa tietoa säästä ja muustakin.

www.napsu.fi/matkailu/maailman-saa/741

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 08:33

Upea matkakohde.Sää on mitä ihanin,saderopsaus tuo vain hääparille onnea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.04.2009 - 09:21

Kohde on upea ja sää tuskin tuottaa pettymystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.04.2009 - 16:29

Kiitoksia vastauksista. Kyllä mä kovast kyseisen kohteen suuntaan olen kallistumassa :)