Kaverit keitä tällä minulla on napsussa olisko mahdolista että voisitte pitää yhteyttä ja välillä kirjoitella viestejä?

Avainsanat: kaverit kirjoitelkaa viestejÄ minulle . olis kiva kuulla mitÄ toisille kuuluu:

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.04.2009 - 16:49

minulla tulee välillä kausia, etten jaksais millään kirjoitella kellekkään. ja itse asiassa tuntuu ettei olis aina niin asiaakaan...tyhmää sitä tietysti kymmentä kertaa kysellä et hei kuinka menee minul menee ihan kivasti tyyliin.
Minä tykkäisin niin kivasti kirjoitella etana postia....joskus kirjoitinkin ensin käsin paperille ja sen jälkeen skannasin sen tekstin koneelle ja lähetin kaverille...kaveri ei vaan sellasesta innostunut.

mesessä tykkään keskustella kaikist eniten. mut minä yritän sinulle jotain kirjuutella täs ku siivoomiselta kerkiän.

Kysyjän kommentti

Kiitos hyvästä vastauksesta sinulle.HYVÄÄ VAPPUA MYÖS SINULLE.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.04.2009 - 23:55

Tähän samaan ongelmaan sitä törmää elävässä elämässäkin, että ei tule pidettyä yhteyttä. Täällähän sitä näkee koko ajan, mikä ihmisiä askarruttaa.
Napsulaisille kuuluu keskimäärin hyvää. Sen aistii viesteistä ja kysymyksistä. Ja kiitos kysymästä, minulle kuuluu oikein hyvää. Saan kai kertoa, vaikka emme toistemme kaverilistoilla olekaan?
Täytyykin käydä katsomassa, onko minulle viestejä?
Voisiko järjestelmää kehittää niin, että ruutuun tulisi viesti, että "Sinulle on uusi viesti"?

Lisätty: 22.04.2009 - 00:24

Eipä ollut uusia viestejä, joten vähän turhauttavaa siellä on käydä katsomassa. Tässä on pidettävä sähköposti auki, niin sieltä näkee tapahtumat helpommin. Senkin istunto tosin vanhenee aika pian ja täytyy kirjautua uudelleen.
Jotain kehitystä tähän olisi hyvä saada.

Lisätty: 22.04.2009 - 00:32

Onttopohjaoy:lle ; Kaikkea sitä keksitään. Milloinkohan tuo systeemi on käytössä täällä landella?
Oikeasti pyrin kyllä jo päinvastaiseen suuntaan, eli olemaan tavoittamattomissa. Se on yllättävän vaikeaa.
Silkkiterrierin tavat tunnen kyllä hyvin tarkkaan, koska tyttärelläni on sellainen, =)

Lisätty: 22.04.2009 - 01:06

Onttopohjaoy:lle ; Kun oikein mietin, mikä minulle on tärkeää ja mitä pidän suurimpana saavutuksenani, niin se, että olen luopunut kellosta yli kymmenen vuotta sitten, alkaa nousta asteikolla aina vain ylemmäs. ;-)
Kohta alkaa mökkikausi ja netti on korkeintaan mokkulan varassa ja siitä sen kaikkein hitaimman yhteyden.
Enpä taida ainakaan veneeseen ottaa mukaan. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 00:16

Papitin kans samaa mieltä.Niin en minäkään kuulu kaverilistoillesi joten....Juu ja mulle myös kuuluu hyvää.Kiva kuntoilupäivä tänään ja toi olis hyvä jos vaikka tulis Napsun,ni olis sinulle on uuusi viesti tai näkis,että on tullu viesti. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 00:25

Olen huomannut, että täällä jotkut pitävät hyvinkin tiiviisti yhteyttä toistensa kanssa. On sitten tietysti niitä joilla ei ole kavereita tai jos on niin ne sitten paljon kirjoittele. Niinhän asia tuppaa olemaan normaalissa elämässäkin. Väliin putoajia löytyy aina joka junaan. Mekään emme ole kavereita ja kirjoittelen tänne kysymyksiä lukien ja niihin sitten vastaillen. Kaveruus minulle ja tyttökaverilleni ( silkkiterrieri ) kyllä aina käy, siis hän joka on aina mun vastauksissakin mukana, niinkuin kyllä vähän joka paikassa mihin menen. Nukkuukin samassa sängyssä ja herää samaan aikaan. Siis majakka ja perävaunu systeemillä mennään.

Niin ja sitten vielä Papitille tiedoksi:

Helsingin Puhelin Oyj ja Siemens Osakeyhtiö käynnistivät yhteisprojektina uudentyyppisten Internetin käyttöä tehostavien palvelujen käyttäjäkokeilun. Kokeiltavien palvelujen ytimenä on Siemensin kehittämä puhelinverkon ja Internetin välinen portti, joka yhdistää näiden kahden tietoliikennemuodon palveluja.

”Kehittämämme Point of Presence –portti aukaisee nykyisen Internetin liikenteelliset pullonkaulat ja antaa mahdollisuudet nyt kokeiltavien palvelujen toteuttamiselle”, kertoo myyntipäällikkö Marko Vuorio Siemensiltä. Vuorion mukaan Point of Presence -portti viedään puhelinverkon paikalliskeskukseen, joka on Internet-käyttäjää lähinnä oleva tietoliikenteen ohjauspiste. ”Point of Presence muuttaa Siemensin EWSD-paikalliskeskukset todellisiksi multimediakeskuksiksi”.

Helsingin Puhelimen ja Siemensin yhteisprojektissa helsinkiläisistä kodeista, yrityksistä ja oppilaitoksista koottu sadan hengen ryhmä saa kokeiltavaksi neljä palvelua. Sähköposti odottaa –palvelu antaa päätelaitteen ruudulle ilmoituksen saapuneesta sähköpostista, vaikka käyttäjällä ei olisi Internet-yhteys päällä. Internet koputus tuo yhteyden aikana ruudulle tiedon tulossa olevasta puhelusta, jolloin käyttäjä voi painikevalinnoilla joko vastata tai jättää vastaamatta. Internet siirto –palvelulla koputtavan puhelun voi puhua PC:n avulla Internet-puheluna.

Lisätty: 22.04.2009 - 00:56

Papitille tiedoksi:

O3b-satelliitit: huippunopea internet maan joka kolkkaan

Runkoyhteksiä syrjäisimpiinkin kyliin

Satelliittien tavoite ei välttämättä ole se, että yksittäisillä käyttäjillä olisi suora satelliittiyhteys. Se olisi useimmille liian kallis. O3b:n mukaan suurin ongelma ei ole paikallisissa verkoissa vaan siinä, että paikalliset pienet nettioperaattorit eivät saa kunnollisia runkoyhteyksiä järkevään hintaan.

Satelliiteilla tarjotaan kaikkein syrjäisimpienkin kolkkien yrittäjille kohtuuhintaisia nopeita yhteyksiä, joilla he voivat tarjota edullisia nettiyhteyksiä tavallisille ihmisille.

Satelliittijärjestelmän pitäisi olla toiminnassa vuoden 2010 aikana. Se kattaa maailman alueet pohjoisesta noin Ranskan alueelta aina etelässä Australian korkeuksiin saakka.

Lisätty: 22.04.2009 - 01:40

Olen Papitin kanssa täysin samaa mieltä. Kunhan kesä koittaa ja pääsen mökille en enää välitä tietsikoista netistä vähään aikaan mitään. Viimekesänä oli sitten sen seurauksena sähköposti täynnä kaikenlaisia viestejä ja meni melkein koko viikko niiden selvittelyssä. Vähän samanlaista puuhaa kuin verkkojen selvittely siellä mökillä? ; D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 01:35

Hyvää yötä tuulikki58!
Enkö ole pistänyt sulle kaverikutsua,on pitänyt jo aikoja sitten...mutta nyt laitoin.
Ehdotelma järjestelmään,että kun Napsuun kirjautuu,tulisis tauluun ilmoitus tai kirjekuori tai jokin kertomaan uuden viestin tulemisesta,tuntuu niin monimutkaiselta ottaa >oma napsu ja> viestit esiin.
Eipäs muuta tähän vuodenaikaan eikus vrkn aikaan.Ötyä yökyöpelit!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 04:28

Kirjoita sinäkin minulle, minä kyllä vastailen .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 07:57

minulle myöskin voit kirjoitella...lupaan vastata myöskin...jos olen koneella, nyt kun on kaunit ilmat, niin pitää tän peikkotytön ryömiä pihalle, kun oli tuo pitkä pimeä talvi takana niin nyt pitää ottaa sopivin annoksin tuota valoa itseensä ja nautia ihanista ilmoista, joten voi olla ,että en ihan heti vastaa, mutta kurkkaan aina vällillä kylläkin..tännekkin napsuun..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 08:35

Voit kirjoitetella minulle.Vastaan kyllä mielelläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 08:59

Se on semmoista,että täällä live elämässä kaverit käy vain hautajaisissa,ja valittelevat kun pitäisi käydä useammin,mutta ei saa aikaseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.04.2009 - 10:36

Minulla on koko ajan sähköposti takana auki, joten heti pimputuksen jälkeen käyn vilkaisemassa.
Tällä hetkellä ärhentelen itselleni näiden työasioitteni kanssa ja tulin siihen tulokseen että: tyhmästä päästä kärsii koko ruumis - joten lopetin hetkeksi ja tulin tänne teidän pariin.
Kirjoittelen kun keksin asiaa, ei oikein tunnu kivalta kirjoittaa joutavanpäiväisiä juttuja. Iloista päivää sinulle.