Mitä sanoisit jos sinua pyydettäisi 'kertomaan itsestäsi' ja kysyttäisiin millainen olet, mistä tykkäät ja millainen olet -->

luonteeltasi? Itseni on kauhean vaikea kehua itteäni.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.04.2009 - 01:12

Sanoisin olevani nykyisin tosi sosiaalinen (toisin kuin lapsena), toiset huomioon ottava, erilaisten ihmisten kanssa toimeen tuleva, herkkä taiteilija, sekä elämänfilosofi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.04.2009 - 21:53

Piti tulla sanomaan,mitä jos kertoisit jotain ENSIKSI itsestäsi,ei tarvitse kehua;millainen olet,mistä tykkäät ja millainen olet-->

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.04.2009 - 21:53

Olen kuunteleva ja osallistuva. Tykkään ihmisistä, jotka antavat arvoa toisillensa ja neuvon jos pyydetään. Muuten en halua puuttua kenenkään yksityisyyteen. Olen kaiken kaikkiaan hyvä tyyppi, sitä ei vaan kaikki oivalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.04.2009 - 21:57

Minuun sopii sanonta: niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 21:59

Jos kysyjänä olisi nainen ja vastauksen pitäisi olla lyhyt sanoisin:
Upseeri ja herrasmies ja kehoittaisin häntä katsomaan itse elokuvan, josta saa tarkankuvauksen ilmaisulleni. En ole kylläkään mikään sodan ihannoija, vaan tarkoitan tässä lähinnä luonnetta.

Upseeri ja herrasmies (1981)
Alkuperäinen nimi:An Officer and a Gentleman
Tuotantovuosi:1981
Ohjaajat:Taylor Hackford
Käsikirjoittajat:Douglas Day Stewart
Pääosissa:David Keith, Debra Winger, Lisa Blount, Louis Gossett Jr, Richard Gere, Robert Loggia
Maat:USA
Kielet:englanti
Pituus:110 min
Genret:Draama

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.04.2009 - 22:04

Riippuu ihan yhteydestä missä kysytään. Halutaanko kuulla totuus vai tilanteeseen sopiva versio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 22:07

Riippuu kuka kysyy, en tänne välttämättä analysoisi itseäni mutta esim työhaastattelussa osaisin kyllä päästellä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 22:20

mun mielestä toi on tosi vaikee kysymys.. en mä tiedä mitä mä ittestäni kertoisin.. yritän välttää tohon kysymykseen vastaamista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 22:56

Se riippuu kuka kysyy ja miksi.Työhaastattelussa pitäs olla rehellinen,mutta kaipa niitä valkosia valheita tulee kerrottua (tosin en oo ikinä ollu työhaastattelussa tai kerran?)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 23:31

Valehtelisin - ainakin anonyymeille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 00:50

Puhuisin niin totta kuin osaan, sanoi jätteenmäki vai oliko se katainen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 01:01

Yleensä olen avoin, joten kyllä jotain vastaisin tai heittäisin huulella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 04:35

Riippuu tilanteesta mitä kertoisin, mutta minä olen kova puhumaan itsestäni jos toiset vaan jaksaa kuunnella, heh heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 07:52

laulun sanoin.:..mä oon mikä oon en muuksi voi tulla,.....ei mua paremmaks voisi luulla.... ...esim..näin ..ja hyräilee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 08:40

Kertoisin sekä hyvät,että pahat puolet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 08:56

Riippuu siitä missä yhteydessä kysytään. Tuo kysymys esitetään usein esim. työhaastattelussa.
Mutta jos sinä sitä täällä kysyt kertomatta itsestäsi mitään, en vastaa. yhtään mitään.
"Amatöörien luonneanalyysejä" täällä tehdään ihan tarpeeksi muutenkin (vielä enemmän kulissien takana).

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.04.2009 - 17:14

Täysin kysyjästä riippuisi mitä vastaisin.
eiköhän minusta ihan rehellisiä vastauksia saisi lypsettyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 00:30

tilanteeseen sopivan tarinan joka kuitenkin kohtuudella vastaisi todellisuutta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2009 - 02:53

Kaikista kurjimpia ovat esittelyt ryhmässä. Kerro itsestäsi jotain....joo kaksi lasta ja 7 lastenlasta...aina se sama rämpssy...olenhan minä toki paljon muutakin, mutta sitä ei saa selville kuin se, jonka päästän reviirilleni.