Mikä asia tänään puhuttaa/mietityttää?

Avainsanat: päivän uutiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.04.2009 - 11:23

USA:ssa joutuu merirosvo oikeuteen. Edellisestä kerrasta on sata vuotta.
www.iltasanomat.fi/uutiset/u...id=1676957

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 21.04.2009 - 10:44

Musliminaiset. Miten järjetöntä se heidän elämänsä on sen uskon ankaruuden takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 10:45

En tiedä vielä sanoa kun en ole uutisia tänään kuunnellut. Täytyykin tässä avata radio et kuulen mitä on uutisissa uutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 11:47

että lähteekö huomenna fanibussi lahteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 12:11

nyt olen yrittänyt jo 2t. saada tappajaa, kun täällä pihan kulmilla liikuskelee kapinen kettu ja aika huonos kunnosssakin vielä...eräs mestari ammunassa lupautui tulla , kunhan se nyt taas tänne tulee, onneksi hän( tämä mestari) asuu tuolla km, päässä on hetketkessä täällä pyssyineen...ja kukkan siemeniä alan laittaa esi kasvatukseen..jotta kesällä ois komea(haave vain)..kukka loisto pihassa....siemen perunat jo itämässä, ..tillit, persiliat,salaatinlehdet ja mansikkan siemenet multaan oottaan kasvun alkaua...kun nyt on luvassa lämmintä, jopa öisin...pien kasvihuoneen 4 hyllyä ja kaaret +muovi sen päälle, 60 cm leveä, ois tälläisen rakenelman kyhäys...joten rakennus hommiin ..ja multa hommiin...ei minnulla nyt ihmeelisiä aatoksia tähänkään päivään sitten liene...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 12:17

Minua mietityttää nyt vaan pihapiirin asiat, jos vähän ilma lämpenis niin menisin ulos maalaamaan, ovat koristeeni haalistuneet, on moottorisahalla tehtyjä isoja puisia tulppaaneja ja maalattuja kiviä kissoja ja leppäkerttuja.Ulkona on parempi maalata ei käy maalin käryt henkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 13:22

Kyllä minua alkaa jo mietityttää tää koko anonyymi soppa joka on jo mennyt pikkuisen henkilökohtaiseksikin.
Mutta pitää katsoa kuinka kaikki kääntyy ja ottaako jo ylläpito jotain kantaa asiaan ?
Olisin sitä mieltä, että nimimerkit antaisi anonyymien kysymyksien olla ja he saisivat leikkiä omalla hiekkalaatikolla ja me nimimerkit olisimme omassa laatikossa? Eikö näin olisi parempi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.04.2009 - 14:18

Tuo anonyymien mollaaminen jota tuo sulkis jatkaa kuukaudesta toiseen.
Itsehän on soppansa keittänyt ja vastoin sääntöjä harrastaa usuttamista sananvapauden estämiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 14:34

Tänään on lähiympäristössä puhuttu Venäjään liittyvistä asioista, helikopteri on pörrännyt yläpuolella eilisestä asti, ei toki enää.

Lisätty: 22.04.2009 - 09:08

Tänään tuli (vihdoinkin) ilmi ulkopolitiikkaan liittyvä salailuilmiö, aamun lehdestä siitä luin. Juttu taatusti jatkuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 14:48

Katselen kesän tuloa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 15:01

No, miepä mietin sellaista, että josko huomenna poistaisi saumuri-neitsyyden itseltäin poies. Ei kai se nyt niin vaikeaa voi olla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 17:19

Tänään olen miettinyt opiskelijan kanssa vanhustyön asioita, monelta kantilta. Salaa mietiskellyt mitä vaatteita matkalle...ja ajatellut mitä Venäjän presidentin Suomeen vierailusta jää käteen, paraneeko mikään asia mitä häneltä kysyttiin ja toivottiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 19:01

huominen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 20:21

Täytyy sanoa,ettei uutisista tarttunut korvaan mitään mainittavaa,aina ei jaksa murehtia.(koskas sieltä toosista jotain hyvää kuulisi)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 11:31

Huolestuttaa tämä jatkuva kylmyys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.04.2009 - 17:24

tänään on kovasti pohdittu ja keskusteltu siviilipalveluksesta. ihme juttu.