Kadonnut kaukosäädin?

Nyt tarvitaan naisen logiikkaa. Mihin ihmeessä olisin voinut laittaa sen? Se katosi makuuhuoneessa, eikä roskiin ole voinut joutua.

Lisätty: 21.04.2009 - 10:42

Taidettahan tämä on. Mestariteko suorastaan.

Lisätty: 21.04.2009 - 10:49

Olen oikeasti etsinyt kaikki mahdolliset paikat makkarissani. Vaatehuoneenkin olen penkonut. Se on jossain, mutta oma silmä sitä ei vain näe...
Tämä voi tuntua tyhmältä kysymykseltä, mutta se viestiongelmakin ratkesi ihan eri neuvolla joka sitten poiki itselläni ahaa elämykseen ja ongelma ratkesi. Siksi haluan löytää sen, koska tuohon digiboksiin ei taida saa uutta tilalle kovin helposti. Lahjahevonen eli kylkiäinen..

Lisätty: 21.04.2009 - 11:43

SOITTO SEIS - SE LÖYTYI!
Kiitos Tuutikki100:lle vihjeestä ikkunalaudasta. Ei ole ikkunalautaa mutta älysin katsoa ikkunan alla olevan lipaston ja patterin väliin. Siellä se lattialla onnekseni köllötteli sellaisessa asennossa että sen pää oli jäänyt näkyviin. Muuten olisi jäänyt edelleen kadoksiin. Kiitos kaikille muillekin, mahtavia vihjeitä ja uskokaa tai älkää, yksikään ei kuulostanut uudelta. Näin sitä yhteispelillä taaskin selvittiin ongelmasta.

Lisätty: 21.04.2009 - 11:46

Lisään vielä, ellen olisi sattumalta (muka tarkkana ihmisenä) siirtänyt yhtä lehteä paremmin pinossa siinä avolipastossa, ei se kaukosäädin olisi tullut näkyviin. Sen takia en sitä aiemmista kurkisteluistani huolimatta ole huomannut. Nyt pääsee Pöntinen ääneen...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.04.2009 - 11:08

Makuuhuoneen vaatekomerosta tai mahdollisesti tuolilla olevan vaatekasan alta kannattaa kurkistaa. Entä verhojen taakse kätkeytyvä ikkunalauta?

Kysyjän kommentti

Kiitos, sinun ansiostasi suuretsintä saatiin onnellisesti päätökseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.04.2009 - 10:45

Katsoitko kirjahyllystä,WC:stä tai tyynyjen alta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 10:49

Oletko katsonut tyynyjen aalta olohuoneesta, lehtien alta, keittiöstä, jos se makuhuoneesta katosi voi olla vaikka sängyn alla, peiton alla. et sitä varmaan ole syönytkään aamupalana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 10:50

Patjan/seinän välistä ym.loogisista tai epäloogisista paikoista,jääkaapista,jos kävit laittamaan aamiaista,aamunutun taskusta...ym.ym.Mun mielestä kaukossa pitäisi olla joku hälytys tai signaali,koska se häviää aina "itsekseen" vaikka minne.Kerrohan mistä löysit!;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.04.2009 - 10:57

Patjan/sängyn välistä voisi löytyä. Sieltä olen joskus puhelimeni kaivanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 11:24

Onko sinulla ollut kylpy tai aamutakki päälläsi ja niissä taskut. Oletko katsonut patjan ja sängyn välin joka puolelta, entä lehtien välistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 11:24

Se on sanomalehden sivujen lomassa jossakin...olet taitellut luettuasi lehden kokoon ja se on lehtitelineessäsi piilossa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 14:30

Lieneekö tuo taidetta... ei mielestäni mutta pakko nyt kääntää koko huusholli ylösalaisin. Muuta en osaa sanoa.
Oletko katsonut WC-pönttöön, sinne pudottelevat kuuleman mukaan ainakin kännyköitään...hankala kyllä löyttää sieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 18:43

No, vaikka löytyi, niin tulevien tilanteiden varalle...
Jääkaappi, pakastin, hella, mikro, kahvinkeitin, pyykkikone...

Mistä sitä sitä ikinä tietää ?:DD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 09:50

nyt huomaan minäkin miten paljon täältä napsussata saa apua, kun idakin sai löytyvän vinkin..ihanaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.04.2009 - 17:25

Minä hävitän kaukosäätimen monasti sohvan väliin, tuttu ongelma on. :)