Pitäisikö nimimerkkien käyttö kieltää kokonaan yleisellä keskustelupalstoilla?

Näin saataisiin palsta avoimeksi ja nämä pesiytyneet tyhjän höpöttäjät ja pisteiden keräilijät pois sivustolta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.04.2009 - 09:28

Kyllä ja kaikki säännöt ja rajoitukset ja hyvät tavat romukoppaan. Niistähän tulee estoja.

Lisätty: 21.04.2009 - 09:39

Hih! Nähtävästi kun anonyymi itse kysyy ja vastaa kysymykseensä ei varmastikaan tule riitaa. Ja ennen kaikkea demokratia pelaa.

Mamma mia!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 21.04.2009 - 09:34

Ehdottomasti kannatetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 09:44

En ymmärrä miksi kenellekään voi olla jotain sitä vastaan, että ihmiset haluavat jakaa ajatuksiaan ja höpötellä tyhjää nimimerkillään. Jos sinulla on jotain asiaa vastaan niin ratkaisu on helppo, älä avaa Napsun sivua. Näin sinun ei tarvitse ottaa osaa tyhjiin höpinöihin eikä niitä lukea eikä niistä ärsyyntyä. Maailmassa on aina jotain sellaisia asioita, jotka eivät miellytä kaikkia. Niistä on vain valittava omansa ja uskon, että sinullekin on oma sivustosi jossa voit tarpeesi tyydyttää. Ilmiselvästi se ei ole tämä. Toivonkin, että olet niin suvaitsevainen ja annat meidän jatkaa höpinöitämme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.04.2009 - 09:46

Jos nimimerkit kiellettäisiin kokonaan, sittenhän niitä tyhjän höpöttäjiä sinne tai tänne vasta ilmestyisikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 09:48

Ilmeisesti sama tyyppi yrittää käännyttää kansaa säännöllisin väliajoin.
Harrastushan se tuokin - ja tärkeä sellainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 09:54

Mitä ihmeen väliä sillä on jos käyttää nimimerkkiä?Siinä tullaan tutuksi ja tiedetään kenen kanssa keskustellaan.Ei anonyymejen kanssa viitsi ajatuksiaan vaihtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 09:57

oikeastaan nimimerkit kannattaa olla .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 10:27

taitais autioitua keskustelupalstat.. ota huomioon, että niitä on kaikilta aloilta, seksistäkin joka sorttia:(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 11:35

Tämä on oma valinta olla täällä napsussa, mukavia juttuja on Martta asiatkin, minä ainakin viihdyn täällä, ei ole mitään rivouksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 11:45

ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 12:17

Saattaisi tuossa olla ajatustakin.
Tulisi ehkä mietittyä vähän enemmän mitä kirjoittaa, jos pitäisi käyttää oikeaa nimeään.
Sisään pääsisi pankkitunnuksilla.
Kuulostaisiko kohtuulliselta?

Lisätty: 21.04.2009 - 22:30

Tarkoitin tietenkin niin, että jos nimimerkin käyttö kielletään, niin ilman muuta se koskee myös anonyymejä.
Vain omalla nimellä keskustelu sallittakoon?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 12:46

Menehän nyt "Anonyymi" itseesi ja ajattele millaista olisi jutella vain seinän kanssa?
Minusta olisi parempi romuttaa anonyymisyys ja kaikilla olisi nimimerkki niin kaikki olisi kohdallaan ja tietäisi suurin piirtein kenen kanssa keskustelee!
En ymmärrä mikä kivistää teitä anonyymejä?
Ottakaa nimimerkki ,niin asia on rauhallinen ja tällaista ei tarvitse jauhaa jatkuvasti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 14:24

Kaikessa on sekä hyvää että huonoa. Anonyymia haukutaan mutta myös nimmarilla kirjoittavaa...vastataan sen mukaan kuka kysyy, oli se sitten kuinka marttaa tahansa. tai fiksua.
Palstoille ei kannata pesityä mutta nykyään kai yksinäisyys on niin suurta että juttukaveria haetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 15:41

Kannattaa siis miettiä ovatko nämä sivut juuri sinulle hyvät tai juuri minulle..tämä on vapaaehtoista ja jos oikein alkaa kaikki ärsyttämään voi siirtyä ihan vapaasti johonkin muuhun yhteisöön. Tai tehdään noin niin kuin Papiti ehdotti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.04.2009 - 16:28

Kyllä. Itse olen antanut paljon kommentteja anonyyminä talouspuolen asioihin. Siellä ei vaadita kirjautumista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 20:42

Hieno veto!
annetaanpas kaikkien olla niin kuin itse haluavat,nimimerkillä tai ilman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 09:46

lennulta ja papitilat hyvät txt..joten ihan samaa mieltä...kyllähän tämä napsu on ajanvietetä..kysytään ja vastataan sitten martta kyssäriin ja tehdään vaikka marttakyssäreitä, mutta on nekin kivempi vastata nimimerkille, voi henk.sitten vielä siihen kyssäriin puutuA TAI KOMMENTOIDA...mutta vois se olla hyvä ommalla nimelläänkin täällä olla, mut tuli vain mieleen, kun täällä on nykyisin tälläistä toranpoikasta, niin menisköhän se sitten jopa lian henk.kohtaseksi tai jopa häirinnäksi..? miettii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.04.2009 - 17:27

minusta ei todellakaan pitäisi kieltää?