Pitäisikö napsun käyttö sallia vain Suomesta Suomalaisille?

Onko oikein kommentoida Puerto Ricosta napsun keskusteluja?
Onko kaikki sitä miltä näyttää?
Roikkuisitko sinä lomalla keskustelupalstoilla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.04.2009 - 13:00

Kiitos!
Oli hyvä että tämäkin tuli esille!
Nyt olen sitä mieltä sinusta "anonyymi" ,että menet kuoreesi ja olet siellä etkä enään puutu minun asioihin! En minä ole täällä lomalla, vaan sairauteni takia, pikkuisen paremman olon takia ja jos kuvittelet elämän olevan helppoa vielä täälläkin, niin erehdyt. Napsu on ihan mukava keskustelu palsta ja täältä olen saanut paljon hyviä ystäviä, eikä siinä ole ollut mitään harmia kenellekään, vain sinä olet se tordajyvä täällä, kun puutut toisten oloon napsussa!
Enkä minä ole ainut ulkosuomalainen napsussa!
Toivottavasti ylläpito herää vihdoinkin!

Lisätty: 21.04.2009 - 17:30

Kyllä voi olla niin ,anonyymi, että me olemme nähneet muutakin kuin pikku pihapiiriä ja siksi olenmmekin puuttuneet tiettyihin asioihin ja nyt on anonyymit itse aloittaneet tämän .Olen seurannut teidän kysymyksiäkin ja niissä ei ole juuri päätä eikä häntää, siksi niihin on vielä hyvinkin vaikea antaa jotain järkevää vastausta. Enkä minä ole ainut joka ei pidä teidän tyylistä, anonyymit!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.04.2009 - 08:55

kyllä kaikki ovat minusta ihan tervettulleita...miksi ei vois vaikka lomallaankin olla napsussa...kiva , että kuulee ulkomailtakin viestiä....on ihan kivaa sulkkikselta ja munkilta , että ovat täällä ja on varmaan muitakin ulkomailta viestiä laittavia ja se on tosi kivaa.....ilo minulle ainakin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 08:56

Ehdottomasti ei. Etenkin niiden ihmisten kommentteja, jotka asuvat osan vuodesta ulkomailla on mielenkiintoista seurata. Ja jos lomalla on sateinen päivä niin miksei sitä voi napsutella. Tai vaikka auringonoton lomassa uima-altaan reunalla. Ja jos ihmettelet sitä onko kaikki sitä miltä näyttää niin en kohdallasi ainakaan voi asiaa edes alkeellisimmilla keinoilla tarkistaa. SIIS EI.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 08:59

Minusta saa vastata mistä maasta tahansa, kyllä kaikenlaisia rajoituksia on muutenkin riittävästi, ja niiltä jotka lomailevat ulkomailla saa heti suoraa tietoa esim, säästä. Ja minun ymmärtääkseni muutamat napsulaiset asuvat pitkiä aikoja poissa suomesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.04.2009 - 09:10

Miksi moittia tätä kyseistä Espanjan maassa asuvaa ja hänen napsutteluaan. Ymmärtääkseni hän ei lomaile vaan asuu siellä, ja on sydämeltään suomalainen suomalainen joka haluaa pitää meihin yhteyttä. Ja moni meistä on saanut paljon hyödyllistä tietoa eripuolilla maailmaa napsuttelevilta suomalaisilta. Ja myös päinvastoin.
Onko tämä kysyjältä pois, kun noin harmittaa? Onko sinulla pätevää vastausta tuohon?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.04.2009 - 09:38

Herran jestas sentään. Ihan hullu kysymys. Totta kai ulkomailta voi Napsutella Suomeen. Minusta on vaan mukavaa, kun kuulee mitä muualle päin maailmaa kuuluu ja minkälaista ilmaa pitelee esim. sulkiksella ja munkilla. Kateusko se nostaa päätään, kun pitää kysyä tuollaista. Ihmiset jotka asuvat ulkomailla pidempiä aikoja kaipaavat varmasti yhteyksiä tännekin päin, joten on erittäin suotavaa, että kirjoittelevat. Kunhan eivät suuttuisi anonyymin kysymyksestä ja lopettaisi koko yhteyden pitoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 09:54

Omituinen näkökulma asiaan. Suosittelen kysyjälle ulkoilua happipitoisessa ilmassa ja hankkimaan jotain kunnon harrastuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 09:56

Ulkomaalaiset Napsulaiset tuovat mukavan lisän Napsuun ja heillä on paljon ietoa omasta maastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 10:08

kannatan ulkomaalaisiakin!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 10:13

Miten voidaankaan ajatella nurjasti. Onko se meiltä keltään pois, jos joku joutuu vaikkapa terveytensä takia viipymään pitkiä aikoja ulkomailla.

Kiva, että kommunikoivat meidän kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 10:13

Suvaitsevaisuutta nimim.anonyymi;suvaitaanhan täällä "seinien"kyselyjä ja vastakaikuja.Mikä sua siinä costa ricassa nyppii,kateuden riiviäisetkö?
Minusta on kiva kuulla ulkopaikkakuntalaisten mielipiteitä,jos mua onni/luoja suosii,pääsen itsekin asustelemaan ja varmasti aion mahdollisuuksien mukaan viestitellä kotimaahan.Mikäli olen oikein ymmärätnyt,ne kommentit ovat paikalliselta asujalta eivät lomailijalta.Ihmettele sinä vaan,maailma on ihmeitä täynnänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 10:25

kaikille avoin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 10:43

kannatan avoimuutta mutta en anonyymejä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 11:44

tottakai saa myös ulkomailta käyttää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 11:45

Tämä voi olla ulkosuomalaiselle hyvinkin tärkeä kanava olla yhteydessä kotimaahansa, samalla meille tulee tietoa muualta. Haloo, laput pois silmiltä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 14:26

En halua ymmärtää kysymystä sillä se on niin järjetön että mikä mahtanee olla ajatusmaailmasi? Ensin puhutaan ryssistä, sitten " ulkosuomalaisista. Mistä voin tietää Anonyymien paikkakunnan? Mahtaako olla mikä maa mikä valuutta. Harkintaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 14:27

On kait oma asiansa jos ulkomaillakin on niin tylsää ja tekemisen puute vaivaa että täytyy etsiytyä Napsuun. Itse en sitä tekisi. J atrkoitan lähinnä lyhyitä visiittejä, piktään muilla mailla oleileva varmaan kaipaa kotimaata, en tiedä.

Lähteet:
myös muualla asunut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 14:54

Ei rajoituksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.04.2009 - 16:24

Ulkomaalaisilta tulee vain narinaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 20:48

Jälleen kerran menkää rajoittajat jo jonnekkin toisiin maisemiin,ANNETAAN KAIKKIEN ILMAISTA ITSEÄÄN .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 22:40

Juuri tälläisten kysyjien takia kirjautuminen pitäisi olla pakollista.
Palstan alkuperäinen tarkoitus on levittää tietoa.
Kuka tietäisi paremmin, kuin sellainen, joka asuu paikassa josta kysytään?
Onneksi provosointiin on paljon parempiakin paikkoja kuin Napsu, joten tuollaiset "Ulkomaalaisilta tulee vain narinaa!" provoavat eivät täällä kauan viihdy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 22.04.2009 - 17:28

ei pitäisi, eihän siinä olisi mitään järkeä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 17:33

Tietysti myös ulkomailta saa käyttää.