Minne viikonloppulomalle? Mielellään ulkomaille jonnekkin.

Ei tarvitse olla kovin kaukana mutta ei kummiskaan ihan naapurimaissa..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 19.04.2009 - 19:28

Katso tuolta löytyykö mitään. Itse menisin Portugalin huhtikuuta katsomaan jos mahdollista.

Lähteet:
www.ebookers.fi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2009 - 19:29

riika, budabest, pariisi, täs ois muutama paikka jonne voisin vaikka itsekkin mennä pidennetelly viikonlopun matkalle....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 19:30

Kaksi hyvää vaihtoehtoa : Hampuri tai Kööpenhamina.
Molemmissa paljon koettavaa ja nähtävää eikä matkakaan ole pituudella pilattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 19:38

mäne tallinaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 20:02

pariisiin :) ite meen 3 viikon päästä sinne kahdeksi päiväksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 20:26

Jos kyseessä on pelkkä viikonloppu, niin on turhaa mennä kovin kauas ja heti takaisin.
Lennot maksaa, yleensä asuminen (varsinkin etelässä) on halpaa joten kyllä viikko pitäisi olla minimiaika...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 21:23

Liputan Berliiniä,vireä ja mielenkiintoinen kaupunki,lyhyen lentomatkan päässä;jokaiselle jotakin;väärtti lyhyellekin visiitille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 22:03

kaikki tiet vievät roomaan.. ilamanmuuta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 22:08

Hampuri on ihana paikka,olen kerran käynnyt. Meinaan mennä uudestaan kesäaikana tosi kaunista..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 22:36

Pyydä Kalevatravelsilta sähköpostiin lähetettävä uutiskirje. Niissä on usein keskisen Euroopan kohteita alennuksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 22:46

Wieniin, Berliiniin, Kööpenhaminaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 02:43

Miten olisi Krakova?
Perinteisempiä ovat Praha, Budapest, Wien, Salzburg, Munchen, Berliini, Bern, Bratislava, Pariisi, Amsterdam jne.
Intiimimpi vaihtoehto voisi olla St. Helier Jerseyn saarella tai Syltin saari Saksassa.
Tarjouksia kannattaa seurata tarkkaan, sillä samalla rahalla voi päästä matkaan jopa kahdesti, jos onni suosii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 08:31

Tuollaisat kysyttäessä suosittelen aian mielellään Vilnaa. Ei liian pitkä matka ja kaikin puolin mukava kaupunki. Eurooppaan ei kannata lähteä, 5 tunnin lento edestkaisin ottaa liikaa pois perilläoloajasta.

Lisätty: 20.04.2009 - 12:10

Parilla sadalla pääsee lentäen aika moneen paikkaan, siitä syystä en Tallinnaan ainakaan menisi koska se on mielstäni kallista.
Area lähettää minulle viikkokirjeen ja siinä on tämän hetken parhaat tarjoukset, hinta-laatusuhteeltaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 09:11

Tallinnaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2009 - 12:56

Minä lähtisin Köpikseen jos olisi mahdollisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 17:27

Olin viikonloppumatkalla Barcelonassa marraskuussa ja oli tosi kiva reissu. Vaikka kaupunki onkin tosi iso niin siellä on hyvät kulkuyhteydet niin kaikkea ehtii kokea. Ja siellä on kaikille jtn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 19:12

Tampereelta olen ryan airilla menny Riikaan 5 vkoloppua, lento noin 50 min, myös Milano, Liverpool,mikä loppukin jo, Lontoo kokeiltu ryan airilla,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 23:47

Kööpenhamina