Mitä hyötyä on Facebookista?

Lisätty: 22.04.2009 - 03:54

www.kauppalehti.fi/5/i/talou...sort=false

Avainsanat: aikavaras

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2009 - 17:54

euroja säästyy, kun voi jutella kamujen kanssa , ihan kaksin tai seinälä, myöskin postia käytetään, kun jotain tärkeämpää haastellaan..tyttärenikin on siellä ja nyt tiedän aina milloin voin hänen kansaan jutella , kun ennen soittelin ja aina vääräänaikaan...hän on kampaaja, enkä voinut tietää mikä aika ois ollut hyvä, nyt vaihdetaan monestikkinpäivässä kuulumisia puhekuplassa...monia hyötyjä on ainakin minulle naamakirjasta...

Kysyjän kommentti

Ciby näyttää keksineen sille eniten hyötykäyttöä.
Syy miksi kysyin, on se, että olen kuullut sen aiheuttavan hyvinkin vakavaa riippuvuutta, joten itse pidän sitä lähinnä vaarallisena. Kokemusta minulla ei tosin ole, eikä näillä näkymin tulekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2009 - 17:10

aika kuluu hyvin siellä, saa uusia kavereita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 17:10

Ei minulle ainakaan mitään hyötyä vaikka siellä olen,mese on minulle sopiva kommunikointi paikka ystävieni kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 17:13

Kyllä siellä ajan saa hyvin kulumaan. voisin kyllä suositella sitä sinullekkin. uusia ystäviä kyllä pitäs lisää saada sinne. täällä mulla niitä onkin jo hyvin tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 17:16

Kai se on ajankulutuksen vuoksi hyvä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 17:17

Sitä hyötypuolta en vielä ole keksinyt eikä ole ollut aikaa perehtyä koko Facebookiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.04.2009 - 17:17

Mielestäni siitä ei ole mitään hyötyä. Ihan turhalle tuntuu koko naamakirja. On kait enemmän nuorten suosima foorumi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 17:29

Hyötyä ei ole vielä löytynyt, siksi varmaankaan en ole mukana koko Facebookissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 17:35

Minusta sitä kautta on ollut todella kiva pitää yhteyttä kavereihin.Olen löytänyt "uudelleen" vanhoja ystäviä entisiltä opiskelu- ja työajoilta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 17:41

vähentää mulla ainakin puhelinlaskua

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.04.2009 - 18:42

Miniäni kanssa siellä vierailin ja tulin tulokseen ettei se ole minun paikkani. Olkoon nuoret siellä. Ja toinen syy että kun siskoni on oppinut lukemaan sähköpostejani, niin saan ainakin sitä kautta hänelle raportoitua maailman menosta. Facebookki menisi häneltä yli hilseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 18:53

En minäkään ole lämmennyt naamakirjaan,kutsuja kavereilta on tullut,mutta olen ollut tiukkana.Nyt löysin Napsun runsas kuukausi sitten ja minust tuntuu,että se riittää,napsuttelu on sitäpaitsi kodikkaampaa ja pienimuotoista,kiva yhteisö!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.04.2009 - 18:55

Ainakin siellä saattaa saada huijareita kimppuunsa oikein itseansaitusti mikäli etsii vaihtelua elämäänsä. Sitten on se hyväpuoli,ettei ikinä saa tietojaan sieltä pois, vaan ne ovat siellä kokomaailman rosvojen vapaasti luettavissa niin kauan kuin netti pysyy olemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 20:27

Voi löytää sellaisia kavereita joiden tiedot ovat kadonneet vuosien aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.04.2009 - 20:38

Minä en näe koko sivustosta mitään hyötyä,siksi en omista tunnuksiakaan sinne. Turhaa minusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 20:57

Kyllähän se on nykyaikaa, hauska asia. Tosin sähköposti on parempi.

Lähteet:
Oma näkemys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 21:29

En ole koko naamakirjassa,se on nuorten paikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 22:08

Olen siellä tavannut vanhoja koulukamujani joita en oisi varmaankaan muuten tavannut. ajankuluksi teen niitä typeriä testejä (on hauska kiusata muita ja täyttää heidän etusivunsa täyteen testi tuloksilla ;) ) minusta naamakirja on taas parempi kuin joku irc-galleria joka on nuorison valloittamaa aluetta...näin luulen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 22:42

Olen käsittänyt kavereitteni puheista, että sitä kautta voi löytää uudelleen yhteyden esim. luokkakavereihin tai entisiin työkavereihin. Itse en sitä käytä, joten en muuta osaa sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 01:26

Saa paljon kavereita,aika kuluu hyvin sielläkin ja nopeaa jutella siellä kuin puhelimessa ja eurot säästyy,kun ei ole puhelinlaskua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 01:33

Vaikka sieltä kavereita löytyykin, on se yksi aikarosvo!
Pitäisin ennemmin kavereihin yhteyttä ihan nokatusten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 07:45

kyllä se on sellaista ajan vietettä, saa jutella kavereiden kanssa ja samalla saa myöskin uusia kavereita. tehdä erilaisia testejä, voi seurailla, mitä muille kavereille kuuluu ja missäpäin ne nykyään menee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 08:43

Mielstäni ei mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 09:13

Minulle ei mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 23:52

Ei mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 13:48

Oon ainaki löyätny vanhoja kavereita paljon :)