Mitä mieltä Isä Mitron osallistumisesta eu-vaaleihin ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2009 - 17:37

Uskonto ja politiikka eivät sovi yhteen. Varmasti hyvä ja joviaali ihminen omalla alallaan, mutta sopiiko politiikkaan?

Kysyjän kommentti

Samaa mieltä kanssasi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2009 - 13:29

vähän oudolta minusta tuntuu, mutta kait jokaisen oma-asia sittenkin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 13:30

on jännää ku kaikki niihinkin haluaa osallistua, mutta ei kai siinä mitää väärää ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 13:51

Hän on erittäin mukava ihminen ja hänellä on hyviä mielipiteitä, minusta se on hienoa että hän osallistuu politiikkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 13:58

Minä pitäisin uskonnon ja politiikan erillään toisistaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 14:01

Jos nyt ihan suoraan sanon niin täys pelle se on. Aina sama virne naamassa ja ei kyllä kovin uskottava missään asiassa.
Mutta leikkauttihan tämä toinenkin uskonmies itseltään munat pois ja ryhtyi naiseksi, ihmetteli kun oma vaimo ei oikein meinannut ymmärtää, outo vaimo?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 14:13

Isä Mitro on oikein sopiva ehdokas. Tuskin hän sinne lähtee jumalansanaa levittämään. On pehmeiden arvojen ihminen, oma itsensä, joviaali, ystävällinen, todennäköisesti myös viisas ihminen. Haittaako tuo, jos joku ei ole aina naama kurtussa! Positiivinen elämänasenne pitää hänet hyväntuulisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 14:24

Osallistua saa, mutta minusta riittäis kyllä, että tekis oman työnsä täällä ja antais Ea:n olla. Kunnianhimoa on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.04.2009 - 14:46

Mahtava mies isä Mitro on, mutta suutari pysyköön lestissään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 15:01

En ymmärrä-miksi menee mukaan. Ei ainakaan paranna uskottavuuttaan-monessakaan merkityksessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 15:45

Uskonto ja politiikka??????????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 15:55

Samaa mieltä kuin edellinenkin....oiskohan isä Mitron paras pysyä vain omalla tontillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 16:43

Minusta Mitro Revon ehdokkuus on hieno asia! Ihailen hänen uskallustaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 16:52

siinähän se menee.. kirkko ja kirkot lipsuu nykyään kaikessa. Ihan se ja sama tämäkin. Sopii kirkon kuvaan.. kaikki k'äy ja millään ei ole mitään väliä. Raha ratkaisee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.04.2009 - 18:42

Samalla tavallahan siinnä ihmisille höpötetään olevinaan totuutetena asioita, joista puhuja itsekkin tietää,ettei asiasa ole mitään perää.
Sopii oikein hyvin, kun on jo vuosikausia tottunut huijaamaan ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.04.2009 - 20:51

Turhanpäiväinen naureskelija koko ukko. Ei vastaa mihinkään kyssäriin mitään järkevää. Siis loistava politikko. Sisäpiiritieto kertoo että kirkon sisälläkin nauretaan isä-Nitrolle, osa jopa häpeää tuota show-pappia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 21:19

Osallistukoon,Suomen kansa puhuu,mutta syvällä mielessäni en oikein sulata yhdistelmää:polittiikka ja uskonta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 21:41

Kuin ciby ja Arnipoppa, Ida ja moni muu; uskonto ja politiikka erikseen, Mitro ihan ihmisläheiseltä tuntuu sen mitä nähnyt TV:ssä, mutta se politiikkaan meno arveluttaa, meneekö omat arvot hänel sekasin, toisaalta jos ei, nii voi tuoda ahtisaarimaista rauhaa jonnekin...ei voi tietää...kyymyysyysmerkkinnä tääl...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 22:16

Toivottavasti hän pitäisi uskonnon erossa politiikasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 22:54

Samaa mieltä Arnipopan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 02:24

Isä Mitro on nykyaikainen. Hänen monet muutkin tekonsa ja kantansa ovat kansanläheisiä. Politiikka nimenä on vanhanaikainen. Kansainvälinen neuvotteluyhteys ei ole koskaan pahaksi, vaikka uskonnollisesti katsoen siitä ei olisikaan hyötyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 08:46

Kyllä hän ääniä kerää puolueelle jolla menee tosi heikosti.
Pappeja on mm. Suomen eduskunnassa, miksei myös EU-parlamentissa. En oikein usko että tulee valituksi.
Kriteerinä pitäisi joka tapauksessa sitä että henkilö joka asettuu ehdolle, on osallistunut joa iemmin politiikkaan tai ainaknin yhteisten asioiden hoitoon jollain tasolla. Mitro on kyllä mielipidevaikuttaja kieltämättä.
Sata kertaa parempi kuin joku uimari...

Lisätty: 20.04.2009 - 08:48

Puolueethan pyytävät noita julkkiksia kasvattaakeen äänimääriään, ei sinne kovin moni itse tuppaudu (poikkeuksiakin toki on, joitain naisia jotka kauppaavat itseään...)

Lisätty: 20.04.2009 - 11:12

Pakko huomauttaa että Mitso ei ole munkki vaan pappi. Erittäin ansiokkaasti osallistuu yhteiskunnalliseen keskusteluun, tasoittaa eri ryhmien välisiä rajoja jne. Puolue on tietysti vähän yllätys mutta itse kertoi että useampi puolue on häntä pyytänyt ja valitsi tuon minkä valitsi. Ei ainkaan kesken kaiken vaihda puoleutta jos valituksi tulee... sen verran häntä tunnen...eli ei aja pelkästään omaa asiaansa! Se on moraalia se ja moraalihan aika monelta poliitikolta puuttuu.
On tällä hetkellä virkavapaata papin virasta, luennoi ansiokkaasti eri tialisuuksissa, samoissa missä maan näkyvimmät yritysjohtajatkin. Ihailen häntä suuresti.

Lisätty: 20.04.2009 - 14:46

Ei parlamentissa uskon asioita hoidella eikä Mitro sitä edes aio tehdä. Anonyymin viimeisin viesti ketjussa on tosi osuva eli pois malka omasta silmästä... ensin ennenkuin latelee sääntöjä muille.

Lisätty: 20.04.2009 - 14:46

Ei parlamentissa uskon asioita hoidella eikä Mitro sitä edes aio tehdä. Anonyymin viimeisin viesti ketjussa on tosi osuva eli pois malka omasta silmästä... ensin ennenkuin latelee sääntöjä muille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 09:38

Sopimatonta.Hänen paikkansa on luostarissa eikä politiikassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 12:09

Ihan turha tyyppi muutekin. Mies tulee kakkahoususta vaan ei tyhjän naurajasta, joskus toivoisi häneltä myös vakavaa suhtautumista asioihin, varsinkin kun tuhansia kuolee onnettomuuksissa niin silloin pitäisi olla vakava, hän vaan nauraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2009 - 13:22

Saisi pysyä pois politiikasta. Hoitakoon vaan uskon asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2009 - 14:10

Yhtä hyvin pappikin ehdolla, kuin petturi kunnallispolitiikassa! Petturi pysyköön itse kotona!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 00:06

Tosi hieno juttu. Loistava edustamaan Suomea EU:ssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2009 - 17:50

Hyvä ja viisas ihminen,en vaan pidä sopiväna,että hän on jonkun puolueen ehdokkaana,sitoutumattomana olisi parempi.(Vaikka ideologiana sosiaalidemokratia on todella kaunis)