ennen oli elämä..nyt on napsu...!..oletko koukussa...?

klo on 3.20 ja yhä edellen olen täällä napsussa...en voi kieltää ,ettenkös ois koukkusa...ja lujaa...= ciby sitä mieltä ...lujasti....kiinikkin..tähän napsuun..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2009 - 14:10

Silloin kun aloitin Napsuttelun viime kesänä, niin olin joka päivä Napsuttelemassa ja vastailin moniin kysymyksiin ainaskin puolenvuoden ajan.. Nyttemmin en ole vastaillut juur lainkaan, edellisestä vastauksestani on varmaa kuukaus pari.. Eli aluks olin 'koukussa', mutta nyt hyvä jos ees joka päivä käyn Napsu sivuilla.

Lähteet:
Aluksi oli kivaa Napsussa, muuta sitten alkoi kyllästyttämään samankaltaiset kysymykset/ vastaukset jne..

Kysyjän kommentti

kiitos oli vaikeaa parasta valita, mutta oli lohdullista kuulla , että tästäkin koukusta irti pääsee....hyvää kevättä kaikille !!!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2009 - 04:17

Kyllä minä olen vähän tähän napsuun koukussa, mutta voisi se olla joku muukin sivusto, minä saan ajan kulumaan hyvin täällä napsussa, kun pelailen noita pelejä ja oikein lääkärin määräyksestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.04.2009 - 06:45

En ole koukussa. Olen jo kaksi kertaa eronnut tältä sivustolta, eikä kolmatta käyttäjätunnusta enää tule. Mutta kyllähän se silloin alussa tietysti oli ihan kivaa, mutta aikansa kutakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 07:39

olen mut on mulla silti elämäkin :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 07:41

Elämä on ja sitten on napsuilu. Saa kait sitä vähän tällaseen ollakin koukussa. Ei ole niin epäterveellistä tämä napsu-huuma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 09:30

Taidan olla,koska ensimmäiseksi aamulla hoitelen Napsun ja vasta sen jälkeen teen muita asioita.Ei näin pitänyt käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 09:55

Mukaavaahan täällä on Napsuilla, mutta en sanoisi olevani koukussa (ainakaan pahasti ).
Nytkin on viikko vierähtänyt edellisestä käynnistä.
Paljon huonompiakin asioita on mihin voi jäädä koukkuun.
TÄYTYY olla muutakin elämää tai sit voi jo sanoa että elämä on vain Napsu eikä se niin pidä olla vaikka tämä mukavaa onkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 10:00

kyllä tärkeysjärjestys kohdallaan. Eka lapset, elukka, sapuska, työ jne. sinkkuna aikaa jää yllättävän paljon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 10:13

Kyllä aamusta tulee heti katsottua mitä uutta napsussa näkyy.
Päivällä kun on aikaa tulee kävästyä. illalla tulee ennemmän napsuteltua.
Pitää kumminkin hoitaa hommat ja kuntoilut,että kyllä vähän koukussa..
On sitä elämääkin elettävä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.04.2009 - 10:35

Ei tähän ihan koukussa ole, mutta erittäin mieluinen kaveri tämä on. Paljon on minulle antanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 11:37

Käyn kyllä päivittäin sivulla mutta niinhän syönkin joka päivä. Eli osa elämää tämä napsuilu on, ei se sitä ohita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 12:22

No, vähemmän kuin sähköpostiini. Vielä enemmän olen koukussa etanapostiin - joka arkipäivä on pakko lähteä postilaatikolle parin sadan metrin päähän, oli vaikka mimmoinen rajuilma tai lumituisku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 14:35

Alkutalvesta näytti, että olen. Onneksi pääsin irti. Käyn vain vähän, joskus jopa vain kerran viikossa katsomassa vieläkö vanhat ystäväni napsuttelevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 14:38

Tavallaan juu ja tavallaan en.:Menee päiviä etten käy napsussa,mutta joskus taas käyn monta kertaa päivässä,mutta onhan sitä elämääkin napsun kera ja ilmankin. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 14:49

Johtuen nykyisistä järkevistä nettiyhteyksistä voi kone olla auki vaikka koko päivän jos vaan kotona pyörii. Silloin voi muun touhun lomassa katsoa postit ja napsut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 16:33

Olen kyllä varmaan koukussa napsuun kun tänne välillä vaan täytyy päästä. mutta ei tää ole mun elämäni on mulla silti oma elämä ja perhe sekä kotityöt hoidettavana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 16:44

elämä on ja elämään olen koukussa:) en muuhun

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.04.2009 - 20:48

jonkinlainen elämä löytyy vieläkin, enkä kyllä ole varsinaisesti mitenkään koukuttunut tähän sivustoon. Sanoisin että kun muusta tekemisestä puute niin sitten tulen tänne mielelläni "palloilemaan"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 21:34

Olen tässä kahden vaiheilla. Minun tekisi mieli lähteä pois. Minua häiritsee se pahansuopaisuus, joka paistaa anonyymien kommenteista.

Lisäksi joitakin arvoja saa väheksyä, mutta jos kysyy vastakysymyksen kehoitetaan katsomaan peiliin ja harkitsemaan yms. Siis syyllistetään.

Mutta toisaalta joutuisin luopumaan joistakin yhteyksistä, jotka ovat minua ilahduttaneet.

"Kassotaan, sanoi lääkäri."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 23:01

En tiedä olenko koukussa. Minusta täällä on kiva käydä vaikken ehdikään kovin usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 23:09

Parissa viikossa on tullut vilkastua eräänkin kerran tänne. Tuossa Terhi mainitsikin, että kysymykset alkavat tuntumaan turhan tutuilta ajan mittaan.
Ei tämä töitä eikä vapaa-aikaa ole häirinnyt.
Luultavasti käynnit vähenevät aika radikaalisti jonkin ajan kuluttua.
Napsussa olen kyllä käynyt jo vuosia matkoja etsimässä, mutta tämän osaston huomasin vasta pari viikkoa sitten.
Napsuttelen vain, kun olen yksin, enkä siis lyö laimin läheisiäni.
En tunne olevani koukussa, vaikka olenkin napsauttanut sivun auki satoja kertoja töiden ja TV:n katselun lomassa. Tv ei kyllä järin kiinnosta, joten tämä on vienyt siitä erävoiton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 02:59

Elämä päivällä, Napsu yöllä.
No ei tosissaan, kun kesä tulee, en ehdi Napsuilla.
Heitän tietsikan pölyttymään nurkkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 08:03

kyllähän nää tälläiset koukuttaa, mutta onneks vielä pystyy erottelee ne normi työt ja elämän tästä:) ja tekemään muutakin:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2009 - 13:36

Onhan tämä sellaista aikaa vievää, jos haluaa pysyä mukana asioissa. Mutta en nyt tosissani voi sanoa olevani koukussa. Jo vain hoidan tärkeät asiat ensin, ja sitten Napsuilen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 22:18

Voihan sitä koukuksikin sanoa tätä napsuilua,kivahan täällä on käydä.