parasta elämässänne tällä hetkellä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 22:20

Kyllä on ilmasto täällä ja lämpö!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 22:21

perhe ja ystävät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 22:21

Rauha.
Tieto ens kuun lopulla olevasta 15 päivää kestävästä Åland matkasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 22:28

Että on ne ihanat lapsen lapset. Siintä olen onnellinen että on terveenä,ja jaksaa avustaa vanhuksia jotka on avun tarpeessa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 22:31

perhe,ystävät ja ihmis-suhteet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 22:37

terveys, nyt kun taas viikon kestäneen sappitautini selätin, perhe, jossa on mies, lapset, ja heidän perheensä....tämä oma pieni paratiisini...ottoineen ja onnineen....kesävättä ootellen...oi tätä ihanaa elämää..ja onnea...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 23:31

Oma aika ja vapaus heittäytyä mihin milloinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 23:45

että pääsee kohta pariisiin ja kesällä amerikkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 23:49

Yleensä ottaen koko elämä, mutta tällä hetkellä myös se, että olen innostunut kun huomaan, että voin vielä kasvaa henkisesti ja hengellisesti. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 01:47

Eläimet ja itselle varattu aika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 02:02

Lapset ystävät ja elämänkokemus. Päivääkään en vaihtaisi pois sillä, se mikä ei tapa se vahvistaa ja opettaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 04:47

Lapsenlapset ovat minusta parasta, ja oma koti ja parhaat ystävät ja mieheni jonka kanssa voin kinata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 08:23

Koti, elämäntoveri, lapset+lastenlapset, mielenkiintoinen työ ja harrastukset. Kohtalaisen hyvä terveys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 09:42

Koko elämä hymyilee tällä hetkellä.Jostain syystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.04.2009 - 10:14

Nyt olen vastarannan kiiski teidän joukossanne, mutta minulla ei oikein meinaa elämä luistaa. Ihan jotain muuta olin tältä taipaleelta odottanut. Siksi minä kai täällä Napsussakin napsuilen, jotta saisin elämääni edes jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 11:39

Avulias siskon mies, joka on tulossa katsomaan autoani jossa ei ole kaikki kohdallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 12:45

Ystävä, perhe, se et oon saanu itteni taas raiteille..matkustaminen, hymyilyttää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 15:38

Hyvä avopuoliso, tytär joka pärjännyt hienosti opiskeluissa ja työelämässä, omakoti, työpaikka eikä mitään suurempia vaivoja.
Oli vuosia kestävä ns. huono elämä, pääsin siitä onneksi jaloilleni ja tällä hetkellä olen
tyytyväinen tilanteeseni :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 17:19

Perhe, ystävät sekä lapsenlapsi joka asuu Tampereella äitinsä ja isänsä kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.04.2009 - 20:56

Perhe, Miesystävä, lemmikkini, tuleva kesä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 23:42

Olen kiitollinen siitä, että en enää halua kaikkea yhä enemmän ja asioilla on nyt mielestäni oikea tärkeysjärjestys.
Lapsi, hyvä suhde, eivätkä talous ja terveyskään ole ongelma.
Riittävä aika on myös käsite, jota ennen en edes tuntenut. En ole enää oravanpyörässä.
Elämä kohtelee nyt silkkihansikkain ja yritän tehdä elämälle samoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 08:12

nyt on kaikkein tärkeintä se, että olen terveenä (kun kaikki ympärillä tuntuuvat olevan jos jonkimoisessa taudissa) ja nuo kissat tuossa ympärillä tuovat iloa joka päivä elämään:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2009 - 13:57

Olen huomannut, että oma aika ja itselleni eläminen on viime aikoina tullut hirmu tärkeäksi. En jaksa mennä viilettää toisten toiveitten mukaan, vaan omilla ehdoillani. Siis sopiva annos itsekkyyttä on minulle nyt tärkeää ja se jopa luo jonkinlaista turvallisuuden tunnetta. Uskallan olla oma itseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 00:25

Rauha ja rakkaus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 13:57

Poikakaveri,perhe ja paras ystävä,kenestäkään heistä en luopuisi