Käyttävätkö napsulaiset voin sijasta muita kevyt tms.rasvatuotteita leivän päällä?

Itsellä on Becel Oliivi ja tuloksia kolesterolin huimasta laskusta,sen lisäksi jätin pois jäätelön ja tsekkasin hiukan muuta syömistä,mutta tulos oli loistava(aikaa 3kk)!

Avainsanat: rasvat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 20:19

Täytyy myöntää, että mainoksen uhri tulee oltua, eli kalliita levitteitä ostelen. Kuolemanpelko on aika hyvä kannustin.
Onneksi täälläpäin ei ilmeisesti ole paljon muita yhtä helposti huijattavia, niin joutuvat usein myymään laardinsa hyvällä alennuksella.
Murkun takia täytyy kyllä pitää Keijua kaapissa ja se on kieltämättä hyvää jonkun käyttöikänsä päätä lähestyvän superterveellisen levitteen jälkeen.
Maitotuotteissa lukee kaikissa 0%.
Tänään tuli ulkona niin vilu, että kahvin kanssa maistui liemi, jossa oli 37%. Sillä lämpiävät kylmät varpaat. =)

Kysyjän kommentti

;-)Kunnon terästettyä kaffetta!!Jäätävä sää on pätevä excuse,kaffin vahvistukselle.Kuolemanpelko on kamala pelote,mutta kun tri-täti sanoi mulle,että tämä sun CLR on HUONO,paransin tapani,oitis.Kumman helposti tottuu korvikkeisiin,sit kun kalan paistaa oikeassa voissa,maistuu taivaalliselle.Harvinaista herkkuva!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 18:51

Aika usein LAHDEN leipälevitettä.

Lähteet:
www.lahdenleipalevite.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 18:53

Minä sain vuosi aikaa kovan taiston jälkeen mieheni siirtymään Beceliin kun hänellä oli kolesteroli vähän koholla, oli voita aina leivällä, muuten käytän rypsiöljyä ruuan valmistukseen ja oliivi öljyä salaatteihin . Kolesteroli on hänellä hyvä nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 18:55

En ole leivän päällä rasvaa käyttänyt 15:een vuoteen. Kevytjuustoa ja ykkösmaitoa. Kalkkia ja rasvaa elimistö tarvii. Kyllä joskus perunoiden kanssa rasvaa (ei kovia). Kolesteria on syytä tarkkailla kuten verenpainettakin. Hienoa että tuloksesi on lupaavasti kehittynyt!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 18:56

Käytän becelliä ja juustona on 5 % Turunmaa juusto tai joku muu missä rasvaa on 5 %.Joskus (todella harvoin) syön herkkujuustoja joissa on hirmusesti rasvaa.... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.04.2009 - 19:00

Samaa rasvaa eli Beceliä. Joskus suletejuustoa pelkästään. No rasvaa pitää hieman olla, ei oo niin kuivakkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 19:13

Tääläkin kolestrolin takia Becel pro-activ kevyttä..leivän päällä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 19:27

proo aktiivia tai ei mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 19:34

Minä uskon Keijuun tai sitten johonkin muuhun mikä on tarjouksessa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 19:56

Keijua vaan, mutta seuraan kyllä millaista rasvaa sivelen leivälleni. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 20:07

En käytä voita/margariinia, vaan juustoista pidän valtavasti.Niitä on kiva vaihdella ja kokeilla uusia makuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 20:13

Käytän voin sijasta tuorejuustoa, tomaattipyreetä tai itsetehtyä suolatonta sinappia, riipuen siitä mitä muuta leivälleni laitan - ja hyvin usein pilkon raakaa sipulia lisukkeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 20:43

Flooraa leivän päälle, sinistä, punasta, vihreetä, saap nähä sitten kun eilisen verikokeitten tulokset, (eka kertaa elämässä, tällanen laajempi jutska otettiin) näyttää, vai pitääköhän siirtyä ihka laardiin, heh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 21:54

En käytä rasvaa leivänpäällä laisinkaan..en ole käyttänyt ainakaan 12 vuoteen. Juustoa kyllä käytän, vähä rasvaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 22:29

Virossa on keiju mitä tulee laitettua ylähuulen lisäksi leivän päälle. Välillä pitää kyllä käyttää ihan puhdasta voitakin, sillä on se niin hyvää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 23:39

en laita mitään muuta ku kalkkunaa ja kurkkua ja salaatinlehtiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 00:01

meillä on olivia sininen ja siinä hyväsydän merkki, on hyvää ja terveellistä...tänään paistoin kylläkin lohta voissa ja olikin hyvää, en ole voita käyttänyt aikoihin ..mutta voi / kasvisrasva...antaa kallale sen potkun..njam ja on niin epäterveellistä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 02:11

En käytä voidetta leivän päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 10:03

Ruotsalaista Lättaa,rasvaprosentti 28.Kamalaa "suksirasvaa".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 11:41

Voita käytän vain kalanpaistamiseen ja silloin kun haluan tehdä hyvän kastikkeen pippuripihveille.
Leivälle en laita kuin juustoa tai vähärasvaista kinkkuleikettä.
Ukko kullalle Flooraa. ( kevyttä )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 15:02

Oivariini vaaelanvihreässä rasiassa, se on hyväksi havaittu levite.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.04.2009 - 15:40

Vihreää Keijua käytän. Beceliä käytin ennen, mutta sillä on niin rasvainen hinta, että hirvittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 08:16

meillä kans becel tai sit ei laiteta mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 00:37

En

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 15:21

Aika rarvatonna eletään,yleinsä kevyt sulatejuustoa,jos jotain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2009 - 00:17

Vihreetä Keijua (ja voita aina kun kontrollin silmä välttää)