MIllaista säätä on napsulaisilla tänäpäivänä pidellyt!Täällä pääkaupungissa kaunis ja aurinkoinen kevätsää,mutta jäätävä tuuli!!

Hyvä,että suojasin korvat ja otsan,joskus tuntuu,että tulee tuulesta särkypää.

Avainsanat: sää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 18:01

Hyvinkäällä paistateltiin auringossa toppapuku päällä. Kova tuuli tuntui etenkin aukeilla alueilla.

Kysyjän kommentti

Joka puolella ollut jäätävää tuulta ja arktista,mutta tällä(seuraavalla)viikolla kuulemma kesäisen lämmintä;kuulin puhuttavan vaikken itse sitä saanut kokea(työnraskaan raatajana);-8.Kiva,et jollain on ollut lämmintä!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 16:58

Kunnon kevätmyrsky Pohjois-Karjalassa, Savossa poiketessa samoin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 17:09

Täällä jämsänkoskella on aurikoinen päivä mutta hirveän kova tuuli. joo kevämyrskyksi voi kyllä sanoa tota ilmaa tuolla ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.04.2009 - 17:10

Etelä-Savossa tulee voimakkaasti, aurinko paistaa eikä sitä luvattua lumisadetta ainakaan vielä ole tullut. Lämmintä pari astetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 17:12

Kova tuuli ja pikkupakkanen, kaukana leppoisasta kevätkelistä,
silti oli suorastaan pakko polkea pieni lenkki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 17:20

Kyllä tämä näkyy olevan läpi Suomen hyvin samanlaista. Täälläkin jopa paistoi aurinko mutta alkoi pilveilemään. Enää pilkistää silloin tällöin. Puuta varmasti kaatuu niin kaupungeissa kuin metsissäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 18:01

Kaunis aurinkoinen päivä, mutta kova ja kylmä tuuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 18:39

aurinko paistaa, mutta tuulee ja näköjään alkaa kohta satamaan jotain :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 19:25

tuulista, kylmää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 20:03

Kamalan kylmä tuuli ujeltaa Saimaalta. Pipo pitää olla päässä kun menee ulos. Hrrrr!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 20:20

Hieno sää! Uutta lunta ja aurinkoa, pari pakkasastetta. Harmitti niin vietävästi, että olin jo vienyt sukset kesäsäilöön. En lähtenyt niitä hakemaan, vaan kävin kevään ensi kävelyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 22:40

Tasaisen lämmintä täällä on sillä varjossa on +26 ja pieni sopiviva tuulen vire tulee mereltä ja on lämmin!
Yöksi laskee juuri sopivasti +20 nurkille ja ei tartte käyttää ilmastointia nukkuessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 23:36

jep täälläkin tosi kylmä tuuli, aurinko kyllä paisto, mut eipä paljon auttanut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 00:54

aurinkoa oli tääläkin peimarin seudul...mut tosi kylmää, kun tossa klo 17 aikaan vein isoja kylpypyyhkeitä ulos narulle kuivuun, niin ne kohmettui samantien pystyyn..joten kylmää oli vaikka mitari näytti + 3...tuuli oli jäätävää..just selaista kuin nyt voi ollakkin , kun jäämereltä tuulee....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 02:21

Aurinko paistoi, puolipilvistä, tuuli niin kovasti ettei auto meinannut pysyä tiellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 10:10

Aamulla -6 pakkasta,kova tuuli,mutta aurinko paistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 15:08

Aurinko paistaa varjossa asteita +6.7, mutta kova tuuli puhaltelloo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.04.2009 - 16:03

Välillä paistaa aurinkokin, ja on kamalan kylmä nyt sunnuntaina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 16:42

Aurinko on paistellu, +5 astetta, mut kun niin maan perusteellisesti tuuloo, jot aivan talon nurkal voi käydä hiukka 'lämmittelemäs', johon tuo tuuli ei osu, mut kyl se siit kirkkenee ja lämpenee uskokaa vaan, Vapuks jo melkein sortsikeli, etten sanois...:) hmm...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.04.2009 - 21:03

Tänään aurinko näyttäytyi aina välillä, mutta kylmä ja pirullinen tuuli oli.