Napsunaiset, käytättekö itse autonne katsastuksessa?

Itse käytän yleensä, mutta isäntä käytti eilen kylmiltään. Katsastussetä tutkaili aikansa , antoi leiman ja sanoi: hyvä tyttö!

Lisätty: 18.04.2009 - 11:25

Oi sinä rohkea ciby. Saitko muuten autolle leiman?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 11:22

kerran hyviv kauan sitten, kun turkuun tuli uusi moderni katsastus konttori, niin menin sinne ekaa kertaa tai yleensäkkin ekaa kertaa viemään auton, kun mieheni ei ehtinyt ja sanoi vain että se in ihan helppo homma...ajoin auton sitten sinne halliin ja siinä kasusmies sitten painoi jotain nappulaa ja tämä typy olikin hetkessä korkealla ilmassa, huuuuuuuuuiiiiiiiii...huusin suoraa huutoa, meinasin pyörtyä siihen rattiin.kun katsastus jeppe vielä sanoi , et liikuta sitä ohjauspyörää, niin husin et en ol hullu , täält tippuu muutenkin ja sit se jeppe vaan käänteli niitä renkaita, mä huusin taas , et lopeta ja päästä mut alas, nih tämä sit alkoi kertomaan, et kylä niitä autoja aina välillä tippuukin sieltä, voi vain arvata, et siinä kohtaan tämä tytteli olikin jo vellit melkein housus..pääsin ikuisuuden päästä sieltä alas ja kun sain luvan lähteä, olin niin paniikis, et en saanut autoa käymään , jalat tärisi niin paljon , et eivät pysyneet polkimilla, loppuen lopsuksi sen auton ajoi ulos katsastusmies , joka oli minut pelotellut hengiltä....tämän kokeena, en ikimaailmas mene katsastukseen...olenkohan hysteerikko...en kai...

Lisätty: 18.04.2009 - 11:30

juu leima tuli ja uskon että viihdettä riitti katsastuskontoriin pitkäksi aikaa....oli sillä jeppelläkin sellainen virne naamalla et kait yritti olla vakava....

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi.
Sieluni silmin näen sinut siellä kapiinissa istumassa. Anteeksi että tuppaa hieman hymyilyttämään...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 11:11

Olen saanut niin monta kertaa huonoa kohtelua joten olen katsastuksen siirtänyt miehen kontille.. :O)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 11:18

huoltoliike hoitaa katsastuksen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 11:21

Itse vaan, ja aina pitää olla sen näköisenä että ymmärrän jotakin mitä puhutaan tai on kirjoitettu.Vaikka en mitään ymmärrä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 11:21

Kyllä mie aina mukana olen, siinä ympärillä pyörimässä. Ensi kuulla pitäis taas käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 11:27

Vien Volvon katsastukseen, saan listan puutteista jos jotain vikaa, korjautan ne , ja sitten samaan hintaan saan uusintakatsastuksen sillä konttorilla missä käytän autoa.
Hyväkuntoinen kartanomalli, paitsi bensarosvo. Ajettu kohta 500 000 mutta toisen samanlaisen km määrän se vielä kestää, sanoi katsastusmies.
Auto huollettu hyvin, ei mitään isompia vikoja ollut. Normaalit kuluvien osien uusimiset tarpeen vaatiessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 11:32

Mies on sitäkin varten, että hän katsastaa auton ja avaa viinipullon. Minä taas mm. pyykkään ja silitän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 11:34

Ihan itse vien autoni katsastukseeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 11:39

Jo vain ja kun oikein innostun niin koetin viimeksikin katsastaa auton kaksi kertaa puolen vuoden sisällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 11:52

Huiii cibyn kokemukset aika ekstriimiä.Mulla raukalla ei ole autoa lainkaan;nykyään eli ei katsastusvelvollisuutta.
Mun yks tätsy 83v.ajelee vanhalla loistavakuntoisella BMWllä,ollut hänellä käytössä kymmeniä vuosia.Kerran kertoi katsastusmiehen esittäneen autosta ostotarjouksen ja kieltäneen koskaan myymästä autoa kenellekään muulle.Vauhtimimmi kaiken lisäksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 12:15

Ihan ite käyn katsastamassa autoni, on se kiva nähdä missä kunnossa auto on alapuolelta. Cibyllä kyllä ollu koettelemusta! Itse ihmettelen että kuinka ne noin teki, en oo ikinä kuullu moisesta että asiakas itse olisi auton sisällä katsastuksen aikan. Todella omituista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.04.2009 - 12:19

Juup, itse käyn katsastuttamassa autoni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 12:22

Minä vanhana rouvana annan auton avaimet katsastusmiehelle ja itse rupean kahvittelemaan siinä odotellessani.

Mutta kun meillä oli vielä ikivanha retkeilyauto täytyi tehdä vähän psykologista työtä. Mies katsastutti ensin minun uuden autoni ja sitten omissa nimissään olevan retkeilyauton. Ei me oman kunnan katsastusasemalle kehdattu mennä vaan naapuripitäjässä asioitiin.

Pelkäsin, että katsastusmies tarjoaa meille maksua, ettei enää tulla sen retkelyauton kanssa. Nyt kun sitä vanhaa lotjaa ei enää ole, niin olen huomannut kuinka kätevä se olikaan.

Kyllä kilpailu katsastuskonttoreille on tehnyt hyvää. Ennen oli vatsa ihan kuralla kun katsastuspäivä koitti. Eivät olleet kaikki katsastusmiehet kullannuppuja tosiaankaan.

Nyt vanha rouva istuu ja pojat palvelee katsastuskonttorissakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 13:37

Enpä ole koskaan vienyt itse autoani katsastukseen, johtuen siitä tellingeille ajamisen pelosta, mies on hoitanut katsastushommat tähän asti ja kait tästä eteenpäinkin toivon mä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 13:43

Mieheni käyttää aina autonsa itse katsastuksessa ,ihan itse, kun minulla ei ole ajolupaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 17:06

niinhän se on tehtävä kun ei o naapurkaan tullu tarjoutumaan apuun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 19:18

aviomies käyttää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 19:46

Kyllä sinne itse menen kun kerran itse autoa käytänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 19:47

Itsehän se on sinne paikalle vietävä, mutta istun toimiston odotushuoneessa ja katsastusmies vie ja katsastaa.
Se on helppo nakki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 23:12

Kyllä se on vielä itse tehtävä, sillä ei ole ollut varaa palkata autonkuljettajaa itselleni, joka hoitaisi auton asiat !
Mutta eipä tä,tuo ole niin hassu juttu ettei sitä voisi tehdä, koskei siellä itsen tartte tehdä muuta kuin seurata asian kulkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 02:44

Riippuu kumpi meistä ehtii käydä katsatusasemalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 10:01

Mieheni vie autoni katsastukseen, häneltä se käy kätevästi työmatkalla.
Jos veisin itse, olisi ajettava n. 30km / siivu, niin on taloudellisempaakin kun mieheni sen tekee.

Lisätty: 19.04.2009 - 10:04

Katsastus olisi tehtävä 15.5 mennessä. Saas nähdä miten vanha ( -93 )
BMW 318 compactini läpäisee testit. Vuosi sitten oli kaikki OK :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 10:25

Puoliso hoitaa sellaiset asiat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2009 - 00:45

Kerran vuodessa

Lisätty: 21.04.2009 - 00:46

naiseni käyttää