Mikä vaiva?

Maha kuralla, mutta ei pysty edes istumaan pytyllä kun niin heikottaa. Pakko maata kylppärin lattialla. Iho on kylmä ja hiki virtaa.
Helpottaa kun saa viimein ripuloitua.

Lisätty: 18.04.2009 - 09:42

Kuumetta ei ole ja tämä menee kyllä ohi. Ei ole ensimmäinen kerta, enkä ole ainut meillä, jolla on ollut samanlainen kohtaus.
Johtuu selvästi vatsasta, mutta miksi?

Lisätty: 18.04.2009 - 10:34

Ei johdu maidosta, koska sitä ei ole juotu. Tämä menee kyllä ohi, mutta on varsin kurja olo jonkin aikaa. Tapahtuu n.parin vuoden välein. Lievempänä silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 09:58

Tilaa ambulanssi kun on kohtaus päällä. Vaikea sitä olotilaa on selittää jälkeenpäin ja saisi heti kaikki arvot mitattua(sydän, hapetus ym).
Mielestäni lääkärintutkimus paikallaan koko porukalle jos kaikilla silloin tällöin samanlaisia oireita. Tilaa vastaanotolle pikimmiten aika.
Eiköhän terveydenhuollon ammattilainen ole oikea henkilö vastaamaan terveyttä koskeviin ongelmiin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 09:38

Tilaa abulanssi niin pääset tutkittavaksi..

Lisätty: 18.04.2009 - 16:05

Mikäs on sinun tlanne tällä-hetkellä??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 09:39

Voi raukkaa.Olisitko syönyt jotain sopimatonta?Vatsainfulenssassa nousee kuume ja myös oksennuttaa.Parane pian!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 10:10

Minä olen saanut maitotuotteista tuollaisia kohtauksia, ja jälkeenpäin on pitkään hutera olo, minulle tehtiin Tyksissä laktoosikokeet mutta ei näyttänyt positiivista, mutta lääkäri sanoi että silti voi olla maidolle "allerginen", olen testaillut pari kertaa ja saan tuskan hiki päässä olla pytyn päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 10:15

joku laktoosi-intorelanssi

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.04.2009 - 10:23

Joku suolistotulehdus tuo taitaa olla. Toivottavasti olet jo menossa lääkäriin ja luet tätä sitten myöhemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 10:34

mahtaakos poltaa ylä vai alavatsa? niin ja teillä sitä on useallakin, itselleni, kun saan pahan sappikohtauksen menee mahakuralle ja minua kylläkin oksettaa silloin, ylävatsaa polttaa renkaan muotoisesti, eli joka puolelta ylä roppaa, myöskin selänpuolelta , ja kipu on siinä kohtauksessa sietämätön..mutta en sitten ymmärrä, oiskos sit kokoperheellä samaa sappitautia,?... vaikka meilä on tytöiltä kans sappi poistettu.....aikuisiässä jo... suosittelen , että mene mitä kiirreemmin lääkäriin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 11:17

oireet sopisi lievään malariaan,sitten myös eri aineista johtuvat vieroitus oireet saman kaltaisia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 18:43

Ehkä lievä ruokamyrkytys.
Toivottavasti asia/maha selvisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 19:14

m a h a t a u t i.. sitä on liikkeellä kovasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 02:57

Kannattaa tarkkailla mitä syöt, mulla oli aikaisemmin samantyyppisiä vaivoja. Luin paljon ravintoaineista ja aloin syödä tasapainoisesti. Kesti aikaa kun tasoittui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 13:17

Toivottavasti on jo ohi. Oireet vaikuttaa hieman ruokamyrkytykseltä, mutta suosittelisin käyntiä tohtorilla, jos et vielä ole niin tehnyt.