Auttaako jos on coopperin testi neljän päivän päästä ja sitä ennen käy juoksemassa jonki verran?

Elikä coopperin testi on tulos tiistaina auttaako jos harjoittelee nämä neljä päivää siihen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 21:36

Tottakai harjoittelu aina auttaa, etenkin hapenottokyky paranee joka kerralla kun käyt lenkillä. Samoin lihakset eivät kipeydy kun olet etukäteen harjoitellut. Älä vaan treenaa liikaa, ettet ole jo valmiina kipeä kun testin aika on. Hiljaa hyvä tulee...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 21:42

Tottakai auttaa. Harjoittelu olisi luultavasti pitänyt aloittaa jo aikaisemmin jotta myös tulokset olisivat parantuneet toivomallasi tavalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 21:43

aina se auttaa. mut tuskin ihan hirveesti

Lisätty: 17.04.2009 - 21:58

ja onnea muuten siihen testiin :) mä en ite tykkää niistä ollenkaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 21:49

kunhan et nyt itseäsi ihan puhki treenaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 22:06

juu kohtuudella kuitenkin treenii..hyvinse testi sinulta menee...semppii...!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 22:16

Jos et ole ennen harjoitellut yhtään ja nyt väännät neljä päivää niin sanon suoraan, että olet jäykkä kuin sahapukki testissä.

Nuorena henkilönä luultavasti saat kohtuu tuloksen nytkin, mutta jos aiot joskus harjoitella niin kultainen sääntö urheilussa on harjoitus x lepo = kunto

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 09:42

Ei auta.
Jos testi on neljän päivän päästä on ihan sama käytkö nyt lenkillä vai et.
Ei kieliäkään opita muutamassa päivässä, saati saavuteta juoksukuntoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 09:48

Harjoittelu tekee mestarin,tosin neljä päivää on aika lyhyt harjoitteluaika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.04.2009 - 09:49

Kyllä kuntosi on aivan sama kuin nyt vaikka kuinka äheltäisit sen testin eteen. Kunto ja kestävyys kasvaa pitkän ajan kanssa, ei muutamassa päivässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 11:51

kyllä treenaaminen pitäisi aloittaa vähän aikaisemmin jos aikoo saada tuloksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 14:54

Auttaa, jos ei harjoittele liikaa. Jos on aivan huonokuntoinen, ehtii neljässä päivässä saada lihaksensa niin jumiin, että Cooperin testissä on aivan tukossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 09:45

Cooperiin voi valmistua niin monella tapaa. Cooperin kehittäjä Henry Cooper katui haastattelussa kehittäneensä 12 minuutin Cooperin. Näin jälkeen päin hän pitää 3X 4minuutin juoksua paljon hyödyöllisempänä. Itse olen myös huomannut että jälkimmäinen on paljon tehokkaampi ja parempi kunnon mittaamiseen. Suosittelen 3X 4 minuutin juoksua ja omaksi parhaaksi sovittu palautumisaika aina 4 min.jälkeen.Running is Life....