Kun/jos äänestätte Napsussa,äänestättekö nimim.anonyymin vastauksia?

Avainsanat: napsu.äänestys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2009 - 00:11

Kyllä sitä on seinille vaikee antaa ääniä, joten vaikka jätän homman siltä osin väliin, jos ei ole muita oikeita hyviä vastauksia, seinille en anna ääniä!

Kysyjän kommentti

Right on;sulkis,periaatteen mies ja näinhän se on,itsekin passaan,jos nimim.anonyymi kyseessä,ei vaan huvita ropottia äänestää niinkus miumaumukko sanoi!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 20:23

En yleensä, mutta joskus vain anonyymillä ollut hyvä/oikea/hyväksyttävä vastaus ja siloin ääni menee sinne

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2009 - 20:24

Jos se vastaus on ehdottomasti paras tai antaa tietoa niin kyllä silloin äänestän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 20:27

en , joskus vahingos voi lipsahtaa ääni....mielummin nim.merkille anna ääneni..eihän anonyymi saa pistei..miksi sit' sitä suotta pistei antamaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 20:28

Paras on paras,
olkoon vaikka -----.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 20:32

En äänestä anonyymien vastauksia, haaskausta olisi, mieluummin nimimerkeille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 20:34

kyllä voisin, jos se olisi hyvä vastaus.. en kyllä muistaakseni vielä kertaakaan ole..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 20:42

Olen sellainen etten änestä ropottia.

Lähteet:
Oma tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 21:12

Jos on oikein hyvä vastaus,ehdottamasti paras...Parhaintahan tässä äänestetään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 21:15

En, nimetön ei ole kukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 21:56

en muista olenko niin tehnyt, ei mahdotonta, on niissä anonyymeissäkin välillä tosihyviä vastauksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 22:25

hmmm ihan sama.. niinkuin nuorisa sanoo ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 22:38

mielestäni parasta riippumatta kuka sen on kirjoittanut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 22:46

Joo-o,jos vastaus on hyvä lajissaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 00:31

Äänestän, jos vastaus on hyvä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 02:02

katson nykyisin ensin nimimerkin kysymyksissä ja vastauksissa,anonyymi kysymykset ohitan 99% katsomatta edes kysymystä tarkemmin,samoin vastaukset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 02:14

Kyllä äänet menee nimimerkille.Sen verran pitäisi uskaltaa,että saa aikaiseksi nimimerkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 06:26

Siinä tapauksessa, että on kaksi mielestäni yhtä hyvää vastausta, niin valitsen sen jolla nimimerkki.
Sama juttu kuvattoman ja kuvallisen nimimerkin välillä.
Jos anonyymillä on ainoa oikea vastaus, niin minun on aika vaikea ohittaa sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 08:00

Harvemmin, ainoastaan silloin jos on tosi hyvä vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 09:51

Äänestän vain nimimerkkejä.Anonyymi ei ole kukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 09:59

äänestän parasta vastausta en nimimerkkiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 18.04.2009 - 12:25

Hyvin harvoin.. Joskus tulee tilanne että anonyymin vastaus on paras niin sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 20:15

Äänestän parasta vastausta. Yleensä sen on oltava myös oikea. ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 15:34

En äänestä anonyymejä.. Just eilen kävin äänestelemässä vastauksia, sitten osui kohdalle kysymys, jossa kaikki vastaukset oli anonyymien, jätin sen kohdan äänestämättä.. :/

Lähteet:
Ehkä olen pöhkö, mutta ei haittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 15:45

En ainakaan tähänasti ole äänestänyt ja tuskin äänestän jatkossakaan.
Anonyymi ei ole kukaan, nimimerkin takaa löytyy aina ihminen, luulisin.

Lisätty: 19.04.2009 - 15:46

Oman nimimerkin lisäksi kun vielä joku päivä viitsi liittää kuvan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2009 - 03:23

Kyllä, jos se on mielestäni paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.04.2009 - 22:09

Parasta vastaustahan siinä äänestetään, eikä napsuun kirjautunutta nimimerkkiä, joka ei kuitenkaan ole oma nimi. Kaikki ovat näin ollen anonyymejä. On tekopyhää olla äänestämättä parasta vastausta vain sen takia, ettei ko. henkilö ole kirjautunut napsuun!