Hajoaako auto, jos sitä heittää alasimella?

Avainsanat: autot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 14:34

Jos voimaa ja korkeutta on tarpeeksi niin sitten voi hajota, mutta muuten jos tähtäät johonkin ikkunaan, ne hajoaa ja autoon voi tulla lommoja.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2009 - 12:42

Kyllä se ainakin osittain hajoaa. riippuu mihin heittää. jos heittää tuulilasiin niin uskon että se hajoaa.tai ajovaloa päin niin kyllä lamput rikki menee se on varma juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2009 - 12:46

Jos on senverran voimaa että jaksat sen alasimen nostaa niin korkealle ja saat siihen vielä heittovoimaakin, niin voithan tuota kokeilla. Itse en ainakaan heittäisi vaikka olisi voimaakin omaani enkä naapurinkaan autoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 12:47

Alasimia on erikokoisia ja tietenkin paino on myös erilainen, mutta kyllä sillä vahinkoa saa paljon aikaiseksi auton pelteihinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2009 - 12:58

Ei varmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2009 - 13:15

No jopas askarruttaa sinua omituinen asia. En suosittelisi kokeilemaan. Kiinni siitä jää, jos toisten autoja rupeaa hajottamaan. Omaasi voit kokeilla, jos asia niin paljon kiinnostaa. Varmasti hajoaa jostakin kohtaa, olkoon alasin minkä kokoinen vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 13:27

ei se varmaankaan pahasti hajoo, mutta lomo saattas tulla, eikä sekään paha jos et osu kattoon tai sellaiseen paikkaan jossa se pelti menis kasaan, niin paljon et haittais ajoa...et kokeile rauhas ja kerro tulos myöhemmin jään odottomaan mitä saat aikaiseksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 13:42

kokeile, ja kerro sit miten kävi ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2009 - 13:48

eiköhän,jos heität esim.tuulilasiin XD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 14:03

Hulluja pon monenlaisii, jos alkaa autoa alasimella heittelemään!
Parempi unohtaa koko juttu ja pistää alasin sinne minne se kuuluukin ja antaa auton olla rauhassa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 15:00

sitäpä en ole kokeillut, kerro sitten kuinka kävi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 15:24

Mikäli osut autoon niin onhan se mahdollista että jotain vaurioita syntyy. Mikäli putoaa varpaillesi ole kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.Turha kiroilla, oma vika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 16:10

No riippuu tietysti autosta, mutta veikkaisin näin huonolla mielikuvituksella, että kyllä se hajoaa :(

Älä kokeile, ellei sitten ole ihan pakko :DD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 16:24

Varmaan luodinkestävä,auto kestää myös alasimen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 16:32

Niikuin on jo sanottu, riippuu alasimesta. Voit heittää vaikka kuinka lujaa alasimen, vasaran ja jalustankin autoosi, eikä mene rikki.

Päässäsi voi vähän huipata silloin... korvassa on näes tasapainoelin.

Lähteet:
korvan kolme kuuloluuta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 17:36

Eikös ole melkein sama,jos kysyy,että hajoaako auto,jos lekalla hakkais?Huom,mulla ei kävis mielessäkään,mutta työkaluista tuli mieleen,paitsi eikös alasin ole aika kookas?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 19:05

riippuu mihin ja miten heittää.. et luultavasti saa kovin kovaa iskua aikaiseksi jos ihan käsin yrität alasinta heivata:D luulen siis et ei hajoo..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 20:02

Ota mieluummin moukari niin lopputulos on varmaan parempi.
Tai kokeile ajaa se rotkoon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2009 - 21:51

Jos niin kovasto asia kiinostaa senkun kokeiket. olisi kiva tietää hajosko...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2009 - 10:27

Ei se siiitä hajoa.mutta mahtavan lommon alasin saa aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2009 - 10:07

No haloo !!!
Kaikkea sitä pieneen päähän pälkähtää !
Jos sinulla on noin paljon ylimääräistä energiaa, niin mene metsään ja hakkaa päätäsi
petäjään ( muukin puu käy ) ja katso meneekö rikki. HÖH !!!???